• Woehoe, hallo.
    Ik wil met een vriendin nog een klein bucketlistje maken met allemaal kleine dingen.
    Maar ik zit helemaal vast.
    Ook wil ik 1 januari een jaar bucketlist maken.

    Dus ik zou het heel fijn vinden als jullie nog dingen wisten voor die korte (dus kleine dingen) en voor de jaar lijst.
    Thankss


    Where words fail, music speaks

    Mehh, ben nog steeds niet verder gekomen.. Kan echt niemand me helpen? xD


    Where words fail, music speaks

    Rondrollen in een berg bladeren.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Rondrollen in een berg bladeren.
    Oeh thanks! Die heb ik er bij gezet :')


    Where words fail, music speaks

    Uit een chocoladefontijn drinken
    Op een kameel rijden
    In een achtbaan gaan

    Weet ik veel :'D


    26 - 02 - '16

    Op een eenhoorn de pot goud aan de andere kant van de regenboog ophalen


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Naar een random persoon toe lopen en overtuigend het refrein van 'Call me maybe' naar die persoon zingen :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    In het openbaar springen en gillen


    || Love the life you live, live the life you love ||

    Kijk eens op een aantal andere bucketlisten, vind je wel op tumblr


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    1 week alleen maar water, thee en melk drinken :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Naar een random persoontje bellen en zeggen "You saw nothing and you heard nothing." En dan ophangen.

    ...I don't know.

    tegen een random persoon zeggen 'I'll be back'
    Op een kamp een (liefst lopend etenswaar zoals pudding) opiemand zijn gezicht smeren!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Super leuke tips! Dankjewel!!


    Where words fail, music speaks

    Op de fiets langs de MacDrive gaan! Dat heb ik eens gedaan, is echt lol haha.
    Wat dacht je van slagen voor je examen? Oh nee, het was 1 jaar bucketlist he? Laat maar... Ik weet ook niet eens of je niet al je diploma hebt of zo maar ja....
    ehm, let me think...
    In de zomer op het luchtbed in een zwembad in je achtertuin overnachten :'D Ook dat heb ik eens gedaan. Het was niet heel succesvol, en toen ik het ´s morgens van het luchtbed afdonderde, had ik het meteen ijskoud XD
    Samen met je vrienden een iglo bouwen als het weer eens flink gesneeuwd heeft. Eigenlijk iets voor kinderen, maar ach, just live while you're young, right :D
    Een roman schrijven?
    Zit je nog op school? In dat geval: Vraag aan de docent 'Mogen de gordijnen dicht? Ik ben namelijk een vampier'. Stond in de Hitkrant, ik vond het zo genius. Ga ik bij mijn Nederlands docent proberen maybe, haha.
    Oh! Je haar tot aan je kont laten groeien, en vervolgens tot aan je schouders laten knippen, en het haar aan een kankerfonds doneren? Dat is ook iets dat ik sowieso ga doen!
    Naar een concert gaan van je favoriete artiest?
    Op de kermis de hele tijd dingen blijven vragen over een attractie, bijvoorbeeld hoeveel het kost, hoeveel rondjes de attractie gaat, hoe snel hij gaat, etc., etc. en vervolgens zeggen: 'Oké dankjewel, maar ik heb geen geld bij me' en weglopen :'D
    24 uur lang iedere keer als iemand 'ehm' zegt roepen: 'HESITATION!' of iets in die trend.
    48 uur opblijven? (das zo vermoeiend, maar wel degelijk mogelijk, als je genoeg energy in huis hebt XD)
    Ik verzin maar iets. Maar ik moet eens verder met mijn Duits...


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.