• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 19:16 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Huaso schreef:
    Nala
    Ik glimlachte even tegen zijn lippen aan.
    Mijn handen streelden nog steeds over zijn buik, terwijl ik mijn mond een beetje opende. Dit voelde goed, niet te overhaast. Gewoon, langzaam


    “To live will be an awfully big adventure.”

    DreamWishes schreef:
    Charlynn
    Ik kreun weer wat en kijk hem dan aan en lust is duidelijk ook te zien in mijn ogen en het ongeduld komt inmiddels ook bij mij en dat is ook te zien. Ik kreun weer en druk even mijn lippen op de Zijne en kijk hem dan aan en bijt op mijn onderlip en laat nu ook mijn handen onder zijn shirt glijden.

    {reageer later even ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Oke! Ik heb nu pauze! ;D reageer ook op alles als ik terug ben!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik haalde grijnzend mijn vingers uit haar, stond op en trok mijn kleren ook uit. Toen ging ik weer boven haar hangen en treuzelde expres even om haar reactie te zien.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Nala
    Ik glimlachte even tegen zijn lippen aan.
    Mijn handen streelden nog steeds over zijn buik, terwijl ik mijn mond een beetje opende. Dit voelde goed, niet te overhaast. Gewoon, langzaam


    Sam Jason Night
    Ze opent haar mond en die van mij gaat automatisch mee en met mijn tong dring ik haar mond binnen en verken elk plekje. Eigenlijk is het zo heel makkelijk te vergeten dat ze veertien is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Het was onbeschrijfelijk hoe gelukkig die simpele actie mij maakte. Gewoon de overgang van een gewone kus naar een tongzoen, maar voor mij was het meer.
    Het bewees dat hij mij wel degelijk zag als meer dan een klein zusje. Dat hij echt van me hield en me kon zien als wat ik misschien niet fysiek, maar mentaal wel was. Een vrouw. Mijn handen dwaalden af naar zijn haren, terwijl de tongzoen verder ging.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik voel haar handen afdwalen naar mijn haar en mijn duimen strelen haar rug. Het voelt gewoon goed en misschien overtuig ik haar er zo van dat wat tussen Naomi en mij is gebeurd niet meer zal gebeuren. Ondanks het feit dat Naomi me gisteren nog heeft gekust. Maar dat kwam vanaf haar, niet vanaf mij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Na een lange tijd trek ik me langzaam terug. Ik blijf hem recht aankijken, met de blosjes nog steeds op mijn wangen. Ik haalde mijn handen uit zijn haar en legde ze in plaats daarvan op zijn wangen. Ik keek naar mijn fijne handjes op mijn gezicht en glimlachte toen weer.
    "Ik hou van je." fluisterde ik nog eens, ik kon het maar niet genoeg zeggen en drukte mijn lippen opnieuw zacht op de zijne.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze trekt zich dan langzaam terug en kijkt me aan. Ik kijk terug naar haar met een glimlachje. Ze fluistert weer ik hou van je en drukt haar lippen weer op die van mij. Ik doe gewoon niets meer dan haar terug zoenen en haar rug blijven strelen. 'Ik ook van jou,' zeg ik tegen haar lippen en blijf haar door kussen dan


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik trok me na een tijd weer glimlachend terug en ging naast hem liggen met mijn hoofd op zijn schouder.
    Ik zuchtte eens tevreden, terwijl ik glimlachend mijn ogen sloot. Mijn hand lag op zijn borstkas waar het wat random patroontjes tekende.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Nala trekt zich uiteindelijk weer terug en ik houd een arm om haar heen en met de ander streel ik door haar haren. 'Hoe gaat het nu met je?' Vraag ik dan aan haar. Een miskraam is niet niks.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Best goed." zei ik zacht, terwijl ik naar mijn hand keek dat nog steeds op zijn borstkas tekende.
    "Zo goed als het kan gaan, denk ik." glimlachte ik er achterna.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Mario 'Alex'
    Ik haalde grijnzend mijn vingers uit haar, stond op en trok mijn kleren ook uit. Toen ging ik weer boven haar hangen en treuzelde expres even om haar reactie te zien.


    Charlynn
    Ik kijk op als hij zijn vingers uit me haalt en zie dan dat hij zich ook uitkleed en grijns weer en hij komt weer boven me hangen en hij treuzelt expres en pruil dan even, maar grijns dan en deuk mijn lippen dan op de Zijne en laat mijn tong meteen langs zijn onderlip strijken en laat mijn hand even kort naar beneden glijden en streel even kort over zijn lid, maar haal al snel grijnzend mijn hand weer weg.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    'Dat klinkt dan verrassend mooi,' zeg ik met een glimlach terwijl ik haar aan kijk. Ze tekent met haar hand op mijn borst. 'Kleine creatieveling van me,' zeg ik dan. 'Zingen, piano spelen, tekenen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    'Als je alsjeblieft zeggen al smeken vindt dan denk ik dat ik er altijd gemakkelijk vanaf zal komen,' zeg ik met een lachje. Hij drukt weer kusjes omlaag maar ik vertrouw het nog niet helemaal. Totdat hij weer verder gaat en ik kreun dan en om dat tegen te houden bijt ik op mijn lip. Mijn handen steunen tegen de muur en dan kom ik met een luide kreun klaar.


    Joshua Gayle
    Ik grijns als ze klaar komt en lik nog even plagerig over haar kluitje en kom dan weer omhoog en kijk haar grijnzend aan. Mijn lid was inmiddels ook alweer van dit alles stijf geworden. Dan leg ik mijn handen op haar heupen en druk mijn lippen in haar nek en ook op haar zwakke plekje.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp