• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 19:16 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ja :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik liep huilend terug naar de stereo en haalde de cd eruit. Ik beet op mijn lip en keek even hoe het licht erop weerkaatste.
    Heel plots brak ik de cd in twee. Ik keek naar de scherpe rand die nu ontstaan was en schuurde hem nog eens over de grond om hem scherper te maken. Ik keek ernaar door mijn tranen heen. Het zou zo makkelijk zijn...
    Ik had het ooit al eens gedaan. Het verlichtte de pijn wel degelijk... de mentale dan.
    Ik beet op mijn lip, terwijl ik de rand van de cd op mijn pols zette.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal
    Ik kreun kort en hij trekt zelf ook zijn broek uit en ik grijns en ik voel zijn lippen overal en een fijn gevoel stroomt door mijn hele lichaam en ik voel zijn lippen dan weer op de mijne en zoen hem passievol terug en laat mijn armen rond zijn nek glijden en trek hem dicht tegen me aan en hoor dan de deur en duw Ian dan van me af en zie dan Sam in een rolstoel en schrik en gris mijn shirt van de grond en houd die snel voor mijn borsten. 'Sam.' zeg ik dan verschrikt en kijk hem aan.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 20:12 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik draai me ook snel om en zie Sam staan. ik kijk naar Naomi die zichzelf al 'bedekt.' Ik bijt op mijn lip. Een ongemakkelijk gevoel gaat door me heen. Ik bijt even op mijn lip en kuch eventjes. En wat moest ik nu zeggen of doen? Hoi? Ja erg leuk. Ik ga een beetje voor Naomi zitten en kijk nog steeds naar Sam. Voor Naomi is het ongemakkelijker dan mij, maar aan de andere kant ook weer niet. Ik weet niet hoever zij zijn gegaan, maar... Ik kuchweer even. Daar ging ik niet nu aandenken. 'Hoi,' mompel ik. Ik ga even met een hand door mijn haren en kijk weg. Ja, wat moest ik doen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Dir is echt awkward...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Even zag ik Naomi zowat helemaal naakt, maar ik heb haar al zonder shirt gezien, alleen niet zonder bh. En ik kan zeggen, wat wil je anders ik ben een jongen, dat ze mooie borsten heeft. Ze zegt verschrikt mijn naam en Ian draait zich dan ook snel om en mompelt een hoi. Ik slik een keer en keer dan gelijk mijn rolstoel om en rijdt weg, de deur open latend. Aangezien ik anders moeite moet doen ervoor en dat lang duurt. En ik wil weg daar. Waar kan ze zijn? Maar mijn gedachten gaan nu even niet naar Nala, maar naar Naomi en Ian. Hij wel, ik niet. Ik rijd snel verder. Denk aan Nala, Sam, denk aan Nala. Misschien de streetdancezaal?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Moet ik nu achter hem aangaan of wat.. ;') ....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Your choice :Y) hij gaat op weg naar Nala :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Hard duwde ik cd in mijn huid. Het sneed niet goed, dus moest ik zelfs even over mijn huid heen en weer gaan voor er een wondje verscheen. Ik beet zo hard op mijn lip, tot ik daar ook bloed proefde, terwijl ik nog harder op de cd duwde, tot het zoveel pijn deed, dat ik de kracht in mijn hand verloor en de cd op de grond viel.
    De wond in mijn pols zag er onverzorgd en ruw uit, maar was vooral pijnlijk.
    Ik rolde mezelf op tot een bolletje, met mijn bloedende pols vlak bij mijn gezicht en huilde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik laat Ian wel eerst reageren en dan kijk ik wel wat ik doe. ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik zucht opgelucht uit en sluit mijn ogen even. Ik bijt op mijn lip en open mijn ogen. Ik kijk naar Naomi en glimlach kleintjes. Ik geef haar een klein kusje en kijk nog even naar de deur. Ik sta op en doe die weer dicht. Ik blijf even overdonderd staan. Oké dit was.... Genant geweest en apart. Ik kijk naar Naomi en ga bij haar zitten. 'Gaat het,' vraag ik haar aarzelend. ik kijk even over mijn schouder naar de deur. Had hij haar gezien? Vast wel. Ik slik en bijt op mijn lip. Nee, ik vond het niet leuk. 1. Omdat Sam en Naomi hadden gekloot samen en 2. Omdat Naomi mijn meisje was en ik wilde niet dat andere haar zo zagen. Ik sla mijn armen om haar middel en druk een kus op haar voorhoofd. Was ik bezitterig? Ik bijt op mijn lip en glimlach kleintjes. 'Alles in orde?' Ik kijk haar aarzelend aan, want ik wist niet zo goed wat ik moest doen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik zucht en Ian doet de deur dicht en komt weer naast me zitten en ik laat het shirt weer zakken, hij heeft me toch al vaker zo gezien, ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas en zucht. 'Het was meer gênant.' zeg ik dan eerlijk. 'Dam heeft me nooit zo gezien en nu, Tsja, je begrijpt het wel.' zeg ik dan zacht. 'Maar het gaat wel, met jouw?' vraag ik dan zacht en sluit mijn ogen en adem even diep in en uit. 'Zou ik niet achter hem aangaan?' vraag ik dan zacht hardop, gewoon ook tegen mezelf, ik weet niet wat ik nu moet doen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan en streel over haar hand. 'Ik weet het,' mompel ik. Ik knik even, enigszins opgelucht. hij heeft haar nog nooit eerder zo gezien. Ik druk een kusje op haar lippen en kijk haar even aan. Ik laat mijn lippen afdwalen langs haar hals over haar schouder en kijk haar dan weer aan. 'Waarom zou je hem achterna gaan? Wat wil je dan zeggen? Sorry dat je me halfnaakt hebt gezien en bezig gezien hebt met Ian?' Ik kijk haar even aan en veeg een plukje haar uit haar gezicht. 'Is dat juist niet ongemakkelijker,' vraag ik haar zachtjes en druk nog een kus op haar voorhoofd.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik kijk hem aan en hij streelt mijn hand dan drukt hij zijn lippen kort op de mijne wn. Laat dan zijn lippen afdwalen langs mijn hals, naar mijn schouder en sluit mijn ogen en bijt op mijn onderlip en open mijn ogen weer als hij stopt en we kijken elkaar aan en knik dan zacht en hij veegt een plukje gaar uit mijn gezicht en ik sla even mijn ogen neer en kijk hem dan weer aan en voel zijn lippen op mijn voorhoofd. 'Iets in me zegt dat ik achter hem aan moet gaan, ondanks ik weet dat het niks zal helpen en het alleen ongemakkelijker maakt.' zeg ik dan zacht en sla mijn ogen weer beer, ik weer dat Ian hier niet blij mee is.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Nee Deem is off, ik wacht wel even en als ze dan niet on is laat ik haar wel achter Sam aangaan. ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp