• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 21:18 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Pfft, als ik niets eet wil ik alleen maar meer eten dan ik normaal doe. Verdomd lichaam.


    Your make-up is terrible

    Ik ben misselijk, alleen als ik eet ben ik niet misselijk. Wtf, body?


    Life is hard and then we die

    Latijn, wees niet zo eigenwijs. Kruip gewoon even mijn hoofd in?
    Danku. _O_


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    En heb ik de leerkracht beloofd die taak te maken, LIGT DIE TAAK GODVERDOMME OP SCHOOL! ARGH!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Het is niet eerlijk. Mijn leven is op orde, ik ben zielsgelukkig met jou en wil nog heel lang met jou verder. Maar nu er drie maanden voorbij zijn vinden mijn ouders dat ik te lang met jou heb en je wel weer eens mag vertrekken uit mijn leven, like wtf?! Ze vinden je 'uitdrukkingloos', maar ze doen niet eens de moeite je te leren kennen. Nog even en ze willen niet meer dat ik met je afspreek... D:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    WildDreamer schreef:
    Het is niet eerlijk. Mijn leven is op orde, ik ben zielsgelukkig met jou en wil nog heel lang met jou verder. Maar nu er drie maanden voorbij zijn vinden mijn ouders dat ik te lang met jou heb en je wel weer eens mag vertrekken uit mijn leven, like wtf?! Ze vinden je 'uitdrukkingloos', maar ze doen niet eens de moeite je te leren kennen. Nog even en ze willen niet meer dat ik met je afspreek... D:

    Weet je toevallig ook waarom ze dat willen? behalve dat ze hem uitdrukkingsloos vinden.

    Waarom maak ik me toch zo druk over alles? Waarom? Het komt uiteindelijk toch allemaal goed. Asldkgjsghklfhl. Ik word er zo ziek van.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    pff ik haat school. En ik voel mij totaal negeert. Jullie mogen mij niet dat is duidelijk en ik haat het en alles is nu weg. Mijn hoofd zit vol en mijn enigste hou vast is nog thuis achter de pc. Waarom is alles zo verdomd moeilijk en nutteloos en zwaar. Mensen weten echt niet dat het zo pijn doet.

    I'm so confused.

    Krull schreef:
    (...)
    Weet je toevallig ook waarom ze dat willen? behalve dat ze hem uitdrukkingsloos vinden.


    Ze vinden dat ik te lang met hem heb en weer eens op zoek moet gaan naar een andere jongen, omdat ik dat vroeger ook altijd deed. Ze willen niet aan hem wennen of zo -.-


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Waarom voel ik me 'gewoon een andere' omdat jij al vaker een vriendin had, twee maanden geleden nog, en ik anderhalf jaar geleden pas.

    Wie had vandaag een guns and roses shirt aan en heeft drinken uit een apparaat gehaald op school? Ik dacht echt, 'waar ken ik jou van? Quizlet?'... ach, zal wel weer niet xd

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 20:24 ]


    You are beautiful, you are love.

    Wanneer hebben we nu eens officieel iets? Ik wil gewoon dat je me vraagt (cat)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ohmygod, ik had voor boekhouden eerst een 1,9 en na hem herkanst te hebben heb ik nu gewoon een 7,9! I can't believe it. I'm so happy. Ik heb gewoon een 9 gehaald ofso :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    I feel like crying.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.