Mordin schreef:
Waarom vind iedereen lengte zo ongelofelijk belangrijk? Blijkbaar is het niet goed als een jongen niet minstens 10 centimeter langer is, maar waarom?
Ik neem het terug! Seriously, ik vind het alleen handig omdat ik dan mijn hakken aan kan doen, alleen dat mag ik nu niet meer, omdat ik eerst helemaal gecorrigeerd moet worden (mis halve cm onder mijn linkervoet) en mag daardoor bijna geen hakken meer aan de komende tijd. En dat is een hel.
Mijn vriend en ik hebben nu telkens het probleem dat ik of op mijn tenen moet gaan staan, of hij moet zijn rug buigen. Is niet leuk... -.-
But, ontopic: Sucks... Ik zie hier een aantal mensen zeggen , geef hem een kans, en dat is misschien een optie, maar ik heb al uit andere topics opgemaakt dat je nogal stapel op die andere gast bent...
Anders misschien gaan vissen bij andere collega's? Of misschien, als je het met één van je collega's heel goed kan vinden, vragen of hij/zij jouw collega willen uithoren. Als je vermoeden bevestigd wordt, kun je altijd naar hem toestappen en dan zelf vragen en duidelijk maken dat je hem niet leuk vindt.
Of toch het voordeel van het twijfel?
Deep inside, I've never felt alive