• Ja, nou is het eigenlijk niet iets waarvoor ik mezelf de schuld kan geven, maar ik doe het toch. Een collega op stage is verliefd op me geworden, althans die enorm sterke indruk krijg ik. Maar dat wil ik helemaal niet, want ik vind een andere collega op stage leuk! Ugh, eigenlijk mag ik niet klagen maar het is zo frusterend. Alsof ik nooit hetgeen krijg wat ik wíl hebben.

    Iemand tips of gelijke ervaringen die je wilt delen?


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik heb dat ook altijd :/


    •*• Lululu •*•

    Pfft, be happy. Misschien is het wel een leuker persoon dan degene die jij leuk vind.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Pfft, be happy. Misschien is het wel een leuker persoon dan degene die jij leuk vind.


    Dat zou kunnen kloppen ja, maar hij is een halve kop kleiner.
    En dat vind ik persoonlijk een enorme afknapper, maar dat komt omdat ik vrij groot ben. (1.82)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Misschien moet je hem een kans geven? Misschien kun je hem wel leuk gaan vinden (: Persoonlijk vind ik het iets heel moois als iemand dus op die manier gevoelens voor je heeft. Dat moet je waarderen.

    Zelf had ik dat ook ooit met een jongen. Toen heb ik hem wel een kans gegeven en ben mee uitgegaan, maar hij was gewoon niet mijn typ. Maar wie weet, misschien bij jou wel; you never know (:

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 18:53 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Britsanity schreef:
    (...)

    Dat zou kunnen kloppen ja, maar hij is een halve kop kleiner.
    En dat vind ik persoonlijk een enorme afknapper, maar dat komt omdat ik vrij groot ben. (1.82)

    Ghehehe. Dat kan ik wel begrijpen. Ik vind het zo raar als ik een groot meisje met een kleine vriend zie langskomen. Ik zou echt geen vriendin willen die groter is dan mij. Daarom ben ik ook zo blij met Nikki *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom vind iedereen lengte zo ongelofelijk belangrijk? Blijkbaar is het niet goed als een jongen niet minstens 10 centimeter langer is, maar waarom? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    Waarom vind iedereen lengte zo ongelofelijk belangrijk? Blijkbaar is het niet goed als een jongen niet minstens 10 centimeter langer is, maar waarom? D:


    Zo'n groot probleem is het voor mij niet. Niet als hij groter is, of net zo groot, zelfs niet als hij wat kleiner is.
    Maar een halve kop/ een hele kop kleiner vind ik gewoon niet ... gepast. Als meisje zijnde, dan.
    Tevens omdat ik vrijwel áltijd al groter dan iedereen ben.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 19:03 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik zou in jouw situatie gewoon vriendelijk blijven. Het is altijd leuk om te horen dat iemand misschien iets voor je voelt, maar zoals je zelf vast weet is het ook erg frustrerend en is het nogal onbekend terrein. Als hij echt iets voor je voelt, zal je dat wel merken. Geef hem op zjn minst een kans. Misschien dat zijn lengte na een tijdje niet meer uitmaakt?

    Maeva schreef:
    Ik zou in jouw situatie gewoon vriendelijk blijven. Het is altijd leuk om te horen dat iemand misschien iets voor je voelt, maar zoals je zelf vast weet is het ook erg frustrerend en is het nogal onbekend terrein. Als hij echt iets voor je voelt, zal je dat wel merken. Geef hem op zjn minst een kans. Misschien dat zijn lengte na een tijdje niet meer uitmaakt?


    Precies. Al snap ik wel dat het een beetje raar voelt om groter te zijn. :') Komt er nou al eens duidelijkheid van die collega waarop je verliefd bent?


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Precies. Al snap ik wel dat het een beetje raar voelt om groter te zijn. :') Komt er nou al eens duidelijkheid van die collega waarop je verliefd bent?

    NEE! Oh, echtwaar verschrikkelijk! Kunnen jullie niet met z'n allen eens eventjes met 'm gaan praten ofzo? Krijg nu inmiddels echt de neiging om 'm puur uit frustratie in z'n schattige gezichtje te slaan. Grrrrrrr!(cat)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Britsanity schreef:
    (...)

    Zo'n groot probleem is het voor mij niet. Niet als hij groter is, of net zo groot, zelfs niet als hij wat kleiner is.
    Maar een halve kop/ een hele kop kleiner vind ik gewoon niet ... gepast. Als meisje zijnde, dan.
    Tevens omdat ik vrijwel áltijd al groter dan iedereen ben.


    Hrm? Waarom is het niet gepast als de jongen groter is dan het meisje?
    Is trouwens een vraag aan iedereen. Het is een van de dingen die ik nooit heb gesnapt aan mensen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Hrm? Waarom is het niet gepast als de jongen groter is dan het meisje?
    Is trouwens een vraag aan iedereen. Het is een van de dingen die ik nooit heb gesnapt aan mensen.

    Voor mij is het denk ik een gevoel van geborgenheid, hoe vreemd het misschien ook mag klinken.
    En nogmaals, als je altijd al groter bent dan iedereen is het fijn om een vriendje te hebben die evengroot/groter is.
    Hoe de rest van de wereld hierover denkt, tja, idunno;p Let's ask!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Mordin schreef:
    Waarom vind iedereen lengte zo ongelofelijk belangrijk? Blijkbaar is het niet goed als een jongen niet minstens 10 centimeter langer is, maar waarom? D:


    Met mijn lengte van 1,76 hoor ik bijna overal dat ik lang ben. Vaak ook langer dan jongens.
    Juist daarom wil ik eens een jongen die langer is dan ik ben, waar ik me veilig en geborgen bij voel. ^^


    everything, in time

    Hm, ik ben met mijn 1.83 ook iets langer dan gemiddeld, maar ik wil niet per se een vriendin die langer (of korter) is. Zie ook niet helemaal in waarom die veiliger zijn D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Britsanity schreef:
    (...)
    NEE! Oh, echtwaar verschrikkelijk! Kunnen jullie niet met z'n allen eens eventjes met 'm gaan praten ofzo? Krijg nu inmiddels echt de neiging om 'm puur uit frustratie in z'n schattige gezichtje te slaan. Grrrrrrr!(cat)


    Haha, goed plan! Maar eerst zelf eens proberen hem erop aan te spreken misschien? (cat)

    Mordin schreef:
    (...)

    Hrm? Waarom is het niet gepast als de jongen groter is dan het meisje?
    Is trouwens een vraag aan iedereen. Het is een van de dingen die ik nooit heb gesnapt aan mensen.


    Ongepast vind ik een groot woord, ik denk dat het komt doordat meisjes zich dan "veiliger" voelen bij de man. En ik hoor vaak dat mannen het schattig vinden als hun vriendin kleiner is, maar voor jou dus niet.. ;p


    You are beautiful, you are love.