• De Vrijbuiter is een piratenschip.
    Alle bemanningsleden hebben hun eigen redenen om de wet te ontlopen. De een wil gewoon niet deugen, de volgende heeft per ongeluk een moord gepleegd, een volgende liep weg van huis op de vlucht voor een huwelijk wat hem/haar niet aanstond en weer een ander komt uit een lange traditie van piraterij. Waarom ze er ook zitten vast staat dat de bemanning van De Vrijbuiter over de hele zeven zeeën bekend is. Ze duiken op uit het niets, zijn zeer vriendelijk als je doet wat ze vragen en ander heb je je eigen begrafenisakte net getekend.


    In deze RPG ben je een lid van de bemanning. Hieronder staan welke personen welke rang hebben.


    Kapitein – 1 stuks
    Nevvyandira Nix - Squib
    Eerste stuurman – 1 stuks
    Dennis James Smith - YOLO
    Tweede stuurman – 1 stuks
    John Clyde - 5HELLEY
    Derde stuurman – 1 stuks

    Vierde stuurman – 1 stuks
    Jane Elizabeth Miller - ForestKiwi
    Matroos – max. 7 stuks
    Thomas "Tom" Jay Dylan Daniels - wolffire
    Elizabeth 'Liz' Hudson - AnneMalik
    Kendra Elisabeth 'Eli' Dawson. - 5HELLEY
    Jared Mason Cooper - wolffire
    Charles Wright Nixon - Morrowind
    Maria Blanca Cruzz - Gipsy
    Xeon Lorea Devolimonde - Kimology


    Het leuke aan mijn RPG is dat je in het begin wel een rang kan kiezen maar wanneer je een regel overtreed en ik zie dat of iemand meldt het mij dan kan je gedegradeerd worden en iemand anders gepromoveerd zodat iedereen een eerlijke kans heeft op een hoge rang.

    De Regels:
    Max. 2 personen en dan geen twee officieren
    Minimaal 3 regels, een keer een one-liner is niet erg maar maak er geen gewoonte van
    Je speelt je eigen personage
    Er steekt niet opeens een storm op en je ziet ook niet opeens een schip of een vesting, ik meld van te voren als zoiets gebeurd.
    Je bent een piraat en dus geen lieverdje
    Geen Mary Sue
    Relaties mogen maar een beetje normaal, niet opeens pats boem ware liefde en geen aandacht meer voor de rest.
    Geen ruzie OOC
    Ik wil jongens en meiden een beetje gelijk houden dus soms mag je geen meisje of jongen aanmaken


    Naam:
    Leeftijd:
    Rang:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hoe hij/zij op de vrijbuiter kwam:
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 20:15 ]


    Remember to be ridiculous.

    Is mijn personage goedgekeurd?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    Is mijn personage goedgekeurd?

    jup,ik ga je erbij zetten. Ik was bezig aan mijn rol voor jouw rpg


    Remember to be ridiculous.

    Ik moet echt mijn rol gaan maken.....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Naam: Jane Elizabeth Miller
    Leeftijd: 18
    Rang: 4e stuurvrouw
    Uiterlijk: Jane heeft dik en bruin haar, en ze heeft licht bruine ogen. ze is slank en knap.


    Innerlijk: best zachtaardig, maar kan -natuurlijk- medogeloos zijn. meestal is zij een van de aardigste tegen gijzelaars, of andere gevangenen.
    Hoe hij/zij op de vrijbuiter kwam: haar familie wilde haar uit huwlijken aan een rijkaard.
    Extra: omdat Jane 4e stuurvrouw is, is ze niet vaak nodig, dus meestal helpt ze de matrozen.
    Jane draagt altijd handschoentjes, om te voorkomen dat mensen haar litteken zien op haar hand. die kreeg ze doordat ze in gevecht raakte met een man die haar 'betastte'. hij heeft toen dat mes half in haar hand gezet. hierdoor kan ze haar hand niet zo goed bewegen.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 20:44 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Squib schreef:
    (...)
    heb ik aangepast


    Oké, dank je. ^^

    Naam: John Clyde.
    Leeftijd: 25
    Rang: Tweede stuurman
    Uiterlijk:


    John is vrij groot en sterk waardoor hij gemakkelijk zware dozen en andere kan dragen. Hij heeft kort donkerbruin haar, dat vaak naar de zwarte kant nijgt, een beginnend baardje en snor en grote donkerblauwe ogen die geen einde kennen. John draagt bijna altijd de geur van bloemen met zich mee, waar hij meestal niet erg mee gediend is.
    Innerlijk: John is vriendelijk en charmant, luistert naar wat er van hem gevraagd word maar laat zich niet doen. Hij kan wel zijn mannetje staan wanneer het nodig is maar kan ook vreselijk agressief zijn wanneer hij gedronken heeft.
    Hoe hij/zij op de vrijbuiter kwam: Johns ouders zijn gestorven in een grote brand evenals zijn vrouw en 2-jarig zoontje. Hij had niemand meer en besloot zich op te geven als bemanningslid bij de Vrijbuiter.
    Extra: John was getrouwd met zijn lieve vrouw, Annalia en samen hadden ze een zoontje van 2 genaamd Nick. Zijn vrouw, ouder, zus en zoon zijn allemaal omgekomen in dezelfde fatale brand.


    kindness is never a burden.

    Naam: Kendra Elisabeth 'Eli' Dawson.
    Leeftijd: 21
    Rang: Matroos
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Eli is een sterke onafhankelijke vrouw die vaak niet doet wat er van haar gevraagd word. Ze drinkt liever dan ze werkt en laat zich niet onderdoen door haar mannelijke collega's. Wedden doet Eli ook vaak en dat soms in het nadeel van anderen. Maar wanneer Eli eindelijk een wapen in handen krijgt is ze vreselijk meedogenloos en gevaarlijk. Ze kan je nog vermoorden terwijl ze aan het luchen is.
    Hoe hij/zij op de vrijbuiter kwam: Ze had niks te verliezen.
    Extra: Op haar 14 verkocht haar moeder Eli omdat ze heel erg arm waren. Eli moest toen mannen gelukkig maken door haar lichaam aan hen te verkopen. Op haar 19 kreeg ze de keus, aansluiten bij de Vrijbuiter of verder haar job doen. Ze koos voor het eerste.


    kindness is never a burden.

    We kunnen beginnen


    Spoiler alert: you will save yourself

    Topic 1


    Remember to be ridiculous.

    ForestKiwi -> Scatach


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.