• De Vrijbuiter is een piratenschip.
    Alle bemanningsleden hebben hun eigen redenen om de wet te ontlopen. De een wil gewoon niet deugen, de volgende heeft per ongeluk een moord gepleegd, een volgende liep weg van huis op de vlucht voor een huwelijk wat hem/haar niet aanstond en weer een ander komt uit een lange traditie van piraterij. Waarom ze er ook zitten vast staat dat de bemanning van De Vrijbuiter over de hele zeven zeeën bekend is. Ze duiken op uit het niets, zijn zeer vriendelijk als je doet wat ze vragen en ander heb je je eigen begrafenisakte net getekend.


    In deze RPG ben je een lid van de bemanning. Hieronder staan welke personen welke rang hebben.


    Kapitein – 1 stuks
    Nevvyandira Nix - Squib
    Eerste stuurman – 1 stuks
    Dennis James Smith - YOLO
    Tweede stuurman – 1 stuks
    John Clyde - 5HELLEY
    Derde stuurman – 1 stuks

    Vierde stuurman – 1 stuks
    Jane Elizabeth Miller - ForestKiwi
    Matroos – max. 7 stuks
    Thomas "Tom" Jay Dylan Daniels - wolffire
    Elizabeth 'Liz' Hudson - AnneMalik
    Kendra Elisabeth 'Eli' Dawson. - 5HELLEY
    Jared Mason Cooper - wolffire
    Charles Wright Nixon - Morrowind
    Maria Blanca Cruzz - Gipsy
    Xeon Lorea Devolimonde - Kimology


    Het leuke aan mijn RPG is dat je in het begin wel een rang kan kiezen maar wanneer je een regel overtreed en ik zie dat of iemand meldt het mij dan kan je gedegradeerd worden en iemand anders gepromoveerd zodat iedereen een eerlijke kans heeft op een hoge rang.

    De Regels:
    Max. 2 personen en dan geen twee officieren
    Minimaal 3 regels, een keer een one-liner is niet erg maar maak er geen gewoonte van
    Je speelt je eigen personage
    Er steekt niet opeens een storm op en je ziet ook niet opeens een schip of een vesting, ik meld van te voren als zoiets gebeurd.
    Je bent een piraat en dus geen lieverdje
    Geen Mary Sue
    Relaties mogen maar een beetje normaal, niet opeens pats boem ware liefde en geen aandacht meer voor de rest.
    Geen ruzie OOC
    Ik wil jongens en meiden een beetje gelijk houden dus soms mag je geen meisje of jongen aanmaken


    Naam:
    Leeftijd:
    Rang:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hoe hij/zij op de vrijbuiter kwam:
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 20:15 ]


    Remember to be ridiculous.

    is er nog een vierde stuurvrouw voor me?
    of mag ik geen vrouw?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    ForestKiwi schreef:
    is er nog een vierde stuurvrouw voor me?
    of mag ik geen vrouw?

    jawel hoor


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    (...)
    jawel hoor


    bedankt C:
    dan krijg je em vanavond of morgen denk ik.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Mag ik een mannelijke 2de stuurman en een vrouwelijke matroos reserveren? ^-^

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 16:19 ]


    kindness is never a burden.

    Naam: Jared Mason Cooper
    Leeftijd: 16
    Rang: matroos
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Jared is een stoere jongen die tot sinds kort nooit van de wereld heeft kunnen genieten. Hij was veel te veel bezig met schepen en piraten, hij heeft ook nooit vrienden gehad. Toen hij de mensen van de vrijbuiter tegen kwam, was hij meteen verkocht. Niet op de bemanning, maar op het leven dat hem werdt geboden. Niemand had er iets van gemerkt dat hij weg was, zijn ouders gaven toch niet om hem en vonden dat hij maar moest werken, ze hebben nooit heisa gemaakt om hem terug te krijgen. Hij doet altijd actief mee en is ook van plan hoger op de ladder te komen, hoe? Dat weet hij nog niet.
    Hoe hij/zij op de vrijbuiter kwam: Jared werd gevraagd toen hij bij de haven was.
    Extra: Vrienden heeft hij niet echt op het schip, iedereen vermijdt hem.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 16:22 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik wil een mannelijke matroos. Ik vul het zo meteen in.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    met alle reservaties zitten de jongens op zes van de twaalf dus daar zit nu een slot op, er kunnen nog wel meiden gemaakt worden


    Remember to be ridiculous.

    Mag ik een meisje reserveren?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik had mijn reservatie wat aangepast: vrouwelijke matroos i.p.v mannelijke en het is 5HELLEY, met een E voor de Y ^-^


    kindness is never a burden.

    5HELLEY schreef:
    Ik had mijn reservatie wat aangepast: vrouwelijke matroos i.p.v mannelijke en het is 5HELLEY, met een E voor de Y ^-^

    heb ik aangepast


    Remember to be ridiculous.

    Gipsy schreef:
    Mag ik een meisje reserveren?

    ofcourse, ik zet je erbij


    Remember to be ridiculous.

    Ja er is een reservatie uit het niets verschenen, die is van een vriedin die ookmee wilt doen en ik heb beloofd haar erbij te zetten omdat zijzelf vandaag pas later online


    Remember to be ridiculous.

    Naam: Charles Wright Nixon
    Leeftijd: 19
    Rang: Matroos
    Uiterlijk:


    Charles is 1,82 meter en is gespierd. Er staat een adelaar op zijn schouder getatoeëerd, hij beschouwt het als een teken van vrijheid.
    Innerlijk: Charles hield altijd al van vrijheid en wilt de wereld zien. Het lijkt soms of het hem allemaal niks kan schelen, maar dat is maar schijn. Hij is soms zorgzaam en houdt heel erg van avontuur. Op zijn vijftiende heeft hij zijn ouders verlaten en hij heeft het sinds die tijd altijd al moeilijk gehad met overleven, maar toch geniet hij van het leven. Hij is niet bang van gevaar en houdt ervan om roekeloze dingen te doen. Ook kijkt hij graag naar het vrouwelijk schoon, maar hij zou ze nooit met één vinger aanraken als ze het niet willen. Hij durft een grote mond opzetten en heeft een goed gevoel voor humor ook al is hij meestal serieus.
    Hoe hij/zij op de vrijbuiter kwam: Hij wordt vervolgd door het naar bed gaan met de dochter van een graaf. Het kind beweert dat hij haar aangerand heeft. De Vrijbuiter leek de enige weg naar vrijheid.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 16:47 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Naam: Xeon Lorea Devolimonde
    Rang: Matroos
    leeftijd: 16
    uiterlijk + Foto: Xeon heeft stijl kastanje bruin haar, afbeelding komt nog!
    Innerlijk: Xeon is iemand die overal wel iets positiefs in ziet, ze is (op een paar uitzonderingen na) altijd vrolijk. Ze heeft er een hekel aan om over land te lopen en is iemand die liever ergens op de zee zit. Haar obsessie is dan ook de zee en de lucht, ze heeft een hekel aan land Xeon Heeft verstand van heel veel uiteenlopende dingen maar soms is er geen touw aan vast te knopen. Ze doet en legt alles door elkaar uit, Xeon is vaak snel verveeld ondanks dat ze altijd vrolijk is. Ze is altijd opzoek naar een uitdaging.
    Hoe hij/zij op de Vrijbuiter kwam: Xeon Is al vanaf het begin op de Vrijbuiter, ze ging mee omdat ze zich verveelde in de stad en nog altijd een uitdaging zoekt
    Extra: Xeon heet liever dat de bemanning haar Lorea noemt omdat ze Xeon een stomme naam vind en haar herinnerd aan haar saaie leventje


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Naam: Maria Blanca Cruzz
    Leeftijd: 18, bijna 19
    Rang: Matroos Derde stuurman
    Uiterlijk:

    Aan het uiterlijk alleen al, kan je zien dat Maria Spaans bloed door haar aderen heeft stromen. Ze straalt een bepaalde trots uit, waardoor het lijkt alsof ze onverslaanbaar is. Maria heeft mooie, donkerbruine lokken die tot net boven haar zitvlak reiken en donkerbruine, amandelvormige ogen. Haar huid is licht getint waardoor haar tanden nog veel witter lijken als ze lacht. Met haar 1m68 en erg slanke lichaamsbouw is ze best een mooie vrouw.
    Innerlijk: Maria is een zeer temperamentvolle vrouw, ze laat zich door niemand doen en dat vindt ze prima zo. Als ze kwaad is, begint ze meestal in het Spaans te schelden, wetende dat bijna niemand haar verstaat. Soms als je haar kwaad genoeg kan maken, durft ze wel eens agressief worden. Een iets mindere kant aan haar, is dat ze redelijk onhandig kan zijn en ze er zelf om moet lachen. Ook kan ze wat sarcastisch of brutaal uit de hoek komen, maar daar moet ze de gevolgen maar van dragen. Ze is ook iemand die te snel mensen vertrouwt, aangezien ze het erg moeilijk vindt om uit te maken wie er goed is en wie niet. Ze is ook van mening dat ze thuishoort op de zee, ze kan het gevoel van eindeloze vrijheid maar niet van zich afzetten. Maria is ook altijd te vinden voor een goede grap, waardoor ze wel eens in de problemen kan komen.
    Hoe hij/zij op de vrijbuiter kwam: Haar eigen schip sloeg te pletter op rotsen waardoor ze aanspoelde op een verlaten eilandje. Gelukkig voor haar, kwam de vrijbuiter enkele dagen later langs het kleine stukje land en namen haar mee aan boord.
    Extra: Vroeger was Maria de dochter van de Spaanse hertog Javier Alvaro Cruzz, een steenrijke man die toch wel enkele boten in zijn bezitting had. Maria leerde op jonge leeftijd al alles over boten en kreeg, ondanks de erg slechte band met haar vader, op haar 17de verjaardag zelf een schip die de naam El Xalbador droeg. Wanneer Maria te horen kreeg dat ze werd uitgehuwd aan een man die veel ouder was als zijzelf, zette ze haar eigen dood in scène en vluchtte ze met haar schip weg.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 22:24 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.