• Tja, elk meisje weet wel hoe moeilijk jongens zijn. Ik heb dat nu dus ook. De jongen die ik helemaal te gek vind, vind mijn beste vriendin aardig, maar ook weer wat meer dan aardig maar ook weer niet verliefd. Oke, je zult wel denken van Dafuck? -same here. Mijn beste vriendin is ge-luk-kig niet verliefd op hem, wel geweest, daarom heb ik ook het gevoel dat ik NU actie moet ondernemen. Mijn vriendin is namelijk snel verliefd en vind vaak jongens leuk. Ze is nou eenmaal leuk, grappig, knap en ben echt bang dat zij dan met mijn crush iets krijgt. Dus mijn vraag is of iemand tips heeft hoe ik die jongen gewonnen krijg.. Ik weet je kan niet iemand poefpaf verliefd laten worden, maar gewoon dat hij ook anders naar mij gaat kijken. Mijn crush en ik zijn al in een um vrij hoog stadium zegmaar. Als je ons zou bekijken of onze gesprekken leest (jep sinds vrijdag praten we zoiets non-stop via imessage) zou je zo denken dat wij beide gevoelens voor elkaar hebben. Ook heeft hij me meerdere malen dan gevraagd wie ik leuk vind. Ik weet niet echt wat voor info ik er nog meer over moet vertellen...

    Dus is hier iemand heel goed met jongens.. Ik wil best een pbtje sturen met wat info van hoe mijn crush en ik met elkaar omgaan. Anders je mag ook gewoon basic tips droppen.

    Echt alle tips zijn welkom (:

    Thankyooouuu! xo


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Ik zou zeggen; vraag gewoon om een keertje ergens iets te gaan drinken? Weet je meteen hoe hij erover denk als hij 'ja' zegt en heb je een date. Maar dat is dan mijn aanpak, gewoon direct zijn en iemand mee uitvragen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lancelot schreef:
    Ik zou zeggen; vraag gewoon om een keertje ergens iets te gaan drinken? Weet je meteen hoe hij erover denk als hij 'ja' zegt en heb je een date. Maar dat is dan mijn aanpak, gewoon direct zijn en iemand mee uitvragen.


    26 - 02 - '16

    Gewoon fijne dingen met hem gaan doen. Ga samen eens iets gaan drinken of eens samen frieten gaan eten.
    Jongens zijn tegenwoordig ook niet meer van de oude stempel, dus de meiden moet echt wel de eerste stap zetten. Klinkt misschien eng, maar het is een behoorlijke opluchting als je zelf de touwtjes in handen neemt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Als je ons zou bekijken of onze gesprekken leest (jep sinds vrijdag praten we zoiets non-stop via imessage) zou je zo denken dat wij beide gevoelens voor elkaar hebben.
    Kidding me right? Jullie praten sinds vrijdag non-stop ...
    Ik denk dat jouw verliefdheid over een maand over is.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Lancelot schreef:
    Ik zou zeggen; vraag gewoon om een keertje ergens iets te gaan drinken? Weet je meteen hoe hij erover denk als hij 'ja' zegt en heb je een date. Maar dat is dan mijn aanpak, gewoon direct zijn en iemand mee uitvragen.


    •*• Lululu •*•