• By xSpookje and Aragog.

Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?

Regels:
    -Je kan pas weer posten als er circa 2/3 posts ná die van jou zijn gepost.
    Dit om te voorkomen dat alles te snel gaat en anderen het niet meer kunnen volgen.
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.

Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.

Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Mitshy
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - DarrenCrissy
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

[ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 16:36 ]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

-Mijn topelicos-

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[Main topics.]

Eleanor Bethany Hunt.

"Ellie !" hoorde ik iemand roepen. Ik schoof een stuk op naar rechts en keek verschrikt op. Opgelucht zag ik dat het David was. Ik luisterde naar wat hij te zeggen had, maar bij het laatste keek ik hem droog aan. "Serieus ? Jij ?" vroeg ik, "Je bent even stoer als het Peperkoekenventje uit Shrek" zei ik serieus. Ja, dat was een compliment. Ik had liever een grote man met een klein hartje dan, uhm, iets anders. Ik wist niet te zeggen wat. Ik nam mijn rugzak terug op en zuchtte. "Dus jij beweert dat als een beer, 2 keer zo groot als jij, niet langs jou zal komen om mij te beschermen ? Was het maar waar" lachte ik toen. Ik nam een snoepje uit de zak die in mijn pull zat verstopt en zuchtte opgelucht. Snoepjes maakte me altijd rustig. Ik haalde een hand door mijn lokken en begon rustig te stappen.
    "Helpt vuur niet om beren af te schrikken ?" vroeg ik toen. I dunno, ik had het eens op tv gezien. Op Discovery dinges. Ach ja, het was maar een idee.

[ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 22:14 ]

[Mainn topics]

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

[No offence, maar het is zomer, dan wordt het pas rond negen/tien uur donker dan gaat de tijd wel érg snel als het nu al zes uur later is]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[Waarom zeggen jullie allemaal main =.=

MEIINNOOOSS]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

[True :3]

[Mt :3]

Ich liebe dich 27.12.23

[Ik ga slapen, morgen begint de proefwerkweek :c
    weltrusten xxxx]

Noah Ackles

Ik schrok mijzelf bijna kapot door hoe de auto met een ruk tot stilstand kwam en door Aurore die met een klap tegen de stoel voor haar kwam met haar hoofd.
    'Merde!' vloekte ze luid. Ze ging weer rechtop zitten en met een pijnlijk gezicht wreef ze met haar hand over haar hoofd. Ik keek even om mij heen, net zoals Aurore en zag hoe iedereen al buiten was en wij nog gezellig in het busje. 'Hup, eruit jij,' mompelde ze. 'Dan kan ik er tenminste ook uit zonder over je schoot te hoeven kruipen.' Ze zuchtte en ze wachtte ongeduldig. Ik zelf had totaal geen enkele problemen mee als zij over mijn schoot heen ging. Zeker niet met deze kleren aan. Ik begon rustig naar de uitgang te lopen, maar stond stil toen ik de rest ergens heen zag kijken. Ik fronste iets.
    'We hebben niet de hele dag de tijd, Noah,' melde zij mij. 'En ik had gezegd dat je van me af moest blijven,' zei ze vervolgens geïrriteerd. Ik rolde met mijn ogen en besteedde daar geen aandacht aan. Ze had toch geen enkel bewijs dat ik het deed, misschien gebeurde het wel toen ze bewoog, wist zij veel. Ik zuchtte en stapte uit, maar bleef wel bij de deur staan. Ik keek de richting uit waar de rest ook keek. 
    'Houd je mond even,' siste ik tegen haar. Niet echt de meest aardige woorden die ik zei, ook al zei ik ze liever niet.. Toch moest het nu. Ik bleef even kijken en zag uiteindelijk waar de anderen zo raar over bleven doen. 'De plannen zijn veranderd,' zei ik en ik draaide mijzelf eventjes om naar Aurore toe. 'Daar zit een beer.. Dus wees slim en blijf in de auto.'

Aurore Noëlle Maréchal
    Noah rolt met zijn ogen en blijft naar buiten kijken, alsof daar iets interessants te zien is. 'Loop nou maar gewoon door wil je,' zeur ik. Hij zucht en stapt uit, maar hij blijft wel bij de deur staan. 'Dat werd tijd,' mompel ik. 'Houd je mond even,' sist hij. Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Pardon?' vraag ik. 'Je hoeft niet zo...zo,' vervolg ik, zoekend naar het goede woord maar ik kan er niet op komen en pers geïrriteerd mijn volle lippen op elkaar.
    Noah blijft dezelfde kant als de rest opkijken. 'De plannen zijn veranderd,' zegt hij dan waarna hij zich omdraait. 'Daar zit een beer...Dus wees slim en blijf in de auto'. Ik kijk hem ongelovig aan. 'Yeah right, een beer. Alsof ik dat ga geloven,' zeg ik terwijl ik de auto uitstap. Hierna kijk ik even rond, opzoek naar de “beer”. 'Zie je wel, er is helemaal ge-' Ik stop gelijk met praten als ik de beer zie. 'Oh, fijn. Er is echt een beer,' brom ik tegen Noah, wat geïrriteerd omdat hij gelijk heeft, en ik niet. Toch blijf ik buiten staan in plaats van de bus weer in te gaan. Zolang dat beest niet begint te brullen of onze kant op begin te rennen ben ik er niet bang voor. En als hij wel onze kant op zou komen heeft in het busje gaan zitten niet zoveel zin, de beer kan het waarschijnlijk toch wel kantelen.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Riley Williams

Ik had niets meer mee gekregen vanaf het moment dat David naar Eleanor ging. Volgens mij was hij nog terug bij mij geweest maar dat weet ik niet eens meer.
    Er ging een steek door me heen die mij vertelde dat het misschien wel beter is Eleanor uit de weg te ruimen. Niet op de moord manier, maar andere manier. Die twee tegen elkaar opstoken. Het was een gemene gedachte, maar als dat ik hoe ik dichter bij David zou kunnen komen, doe ik het met liefde.
    Ik weet niet eens wat er met die beer is gebeurd, is hij er nog of is hij weg? Misschien staat hij wel voor me.
    Ik kan maar niet uit mijn staarsessie komen en blijf voor me uit kijken. Ik bedenk een plannetje om Eleanor en David uit elkaar te drijven.
    Eleanor is snel gekwetst toch? Hmm...
    Mijn gezicht begon in een grimas te trekken en ik moet van binnen best wel gemeen lachen. Eleanor is snel gekwetst, daar kon ik wel wat mee. Als ik haar nou eens vertelde dat David dingen over haar zegt, en haar gelijk ook chanteer dat ze het niet tegen David mag zeggen? Dat kind gaat David willen ontwijken of durft hem niet eens meer aan te kijken.
    Dit keer vormt zich een brede grijns op mijn gezicht. Ik hoop dat dit plannetje gaat lukken, dat ik David straks voor mij eigen alleen heb. En als het niet lukt dan is het dag dag Eleanor. Tevreden laat ik me in het gras achterover vallen en kijk naar de lucht, ik ben helemaal vergeten wat we vast zitten in de wildernis. Alleen mijn plannetje schiet door mijn hoofd. Mijn gemene maar hopelijk werkende plannetje. Eleanor zal kapot zijn.
    Ik kan het niet laten om even een gemene grinnik los te laten. Ik vouw mijn handen achter mijn hoofd en fluit het deuntje van Kill Bill.

Ich liebe dich 27.12.23

[Haha sorry, ik heb zin om Riley een beetje hoe heet dat? Schijnheilig en slécht te maken ghehehe]

Ich liebe dich 27.12.23

[Miep, ik kan niet slapen. Iemand voor Camille?]

Noah Ackles

'Yeah right, een beer. Alsof ik dat ga geloven,' zei ze na mij ongelovig aan te hebben gekeken. Terwijl ze dat zij stapte ze de auto uit en keek ze zoekend om zich heen.
    'Zie je wel, er is helemaal ge-' zei ze, maar ze stopte abrupt met haar zijn. 'Oh, fijn. Er is echt een beer,' gromde ze tegen mij en een triomfantelijke glimlach verscheen op mijn gezicht. Ook al is het raar om hier triomfantelijk over te doen.. Het kwam maar half goed uit. Zoals ik ergens al had verwacht bleef Aurore buiten het busje staan. Even rolde ik met mijn ogen en keek eventjes naar de rest wat die doen.. Blijven staan... Gingen ze hier nou echt blijven staan? Ik zuchtte en keek weer eventjes naar de rest.
    'Ik weet niet wat jullie doen, maar ik blijf niet hier staan en wachten totdat die beer deze kant op,' zei ik tegen hun. Ik pakte de pols beet van Aurore en liep richting te bosjes. Mooi niet dat ik haar achter ging laten. Ze hoorde bij mij, dan ging haar toch niet achterlaten daar? Zeker niet bij die beer. 'Hoe is het trouwens met je hoofd?' vroeg ik vervolgens bezorgd aan Aurore. 'Oh.. Wacht onze spullen.. Even wachten of nu ophalen?'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[Kom maar naar Riley? xD]

Ich liebe dich 27.12.23

Camille Yare Rae Roux
    Ik zie dat Riley op de grond in het gras gaat liggen. Ik sta op en loop naar hem toe.
    'Heey Ry,' zeg ik en ik ga naast hem zitten.
    'Heb je ook al zo'n zin in deze vakantie?' vraag ik, het sarcasme druipt haast van mijn lippen af. Nee ik heb er geen zin meer in, ik had er heel veel zin in. Ik heb altijd wel zin in dingen, ik ben meestal erg positief, maar nu... nu is het gewoon haast onmogelijk om positief te zijn. Ik zucht diep en staar voor me uit.
    'Ik had er zin in, maar nu niet meer,' zeg ik en ik speel een beetje met mijn haar, een irritante gewoonte die ik heb als ik niks anders weet te doen.