• Een weekendje aan zee!

Dag 1: We hebben zo'n twee à drie uur erover gedaan om van Leuven naar Oostduinkerke te reizen, dus veel tijd om op die dag te doen was er niet. Wel hadden we op de jeugdherberg een spel gespeeld: er waren twee groepen verdeeld en er waren verschillende kaarten van thema's die je moest trekken en dat op bord moest tekenen, en iemand van jouw groep moest die tekening raden. Rond twaalf uur 's avonds gingen we dan onder de lakens.

Dag 2: In de voormiddag gingen we naar een subtropisch zwembad. Normaal mocht ik niet zwemmen wegens "een maandelijks feestje", maar ik slikte (nu nog) antibiotica in en dat stelde het uit, dus ik had wél mee gezwommen.
    Daarna gingen we iets gaan eten in zo'n friettent van dat zwembad. Daar had ik een friet met hamburger besteld, maar eerst had ik in de plaats van mijn hamburger kippennuggets gekregen. Ik was naar de kassa gegaan en gezegd dat ik een hamburger besteld had. Dan kreeg ik 'm en ging ik 'm eten, was die zo GOOR, bah. Daar zien ze mij nooit meer terug..
    Daarna gingen we naar de haven van Nieuwpoort om in een bootje te gaan varen... en naar een saai, slaapwekkend geschiedenis over de IJzer en blablabla te luisteren.
    In de avond gingen we dan een soort quiz spelen. Voor een doe-opdracht moest mijn groep en ik een vernieuwd versie van 'k Zag 2 Beren schrijven. En wist je wat het eerste zinnetje was? "Ik zag twee beren, elkaar mastruberen," en wie had 'm verzonnen? Jawel, niemand minder dan LE ME.

Dag 3: Vandaag dus, hadden we niets bijzonders gedaan. Wel onze biezen weer gepakt, naar het strand gegaan om wat spelletjes te spelen. En daarna weer de trein genomen.

En over het algemeen, het was su-per leuk! Vooral mijn kamergenoten en ik waren geen heiligen en we hadden de hele dag door gebabbeld (lees: lawaai gemaakt) in de kamers uit plezier, ook de jongens kwamen geregeld bij ons en dat zagen de begeleidsters niet zitten, vooral dat lawaai niet. But who cares?

Nu ben ik benieuwd wat jullie de afgelopen weekend hebben gedaan :') Let's tell!

[ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 18:11 ]

“Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

Naar mijn oma haar graf geweest, ze is een jaartje geleden begraven.
    En woensdag ga ik voor 4 dagen naar Milaan! :Y)

Birds born in a cage think flying is an illness.

Weinig. Heel weinig. (': Ik heb mijn spreekbeurt Engels in elkaar gezet en de rest van mijn weekend helemaal niks gedaan. Heeeeerlijk.

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

ik kom net terug van 4 dagen Londen met school... doodop en een beetje ziek, maar het was echt leuk xD