• Hoi ^^
    Mijn vriendin heeft nu alweer een froumban van 48 uur, wat trouwens nergens opslaat, ze opent grewoon een topic (serieus onderwerp) die word gesloten en ze krijgt een waarschuwing, naar aan leiding hiervan opent ze een topic met hoe oneerlijk ze dat wel neit vind !, geen gescheld of wat dan ook, ZE KRIJGT GEWOON EEN FORUMBAN ! waar the hell slaat dat op ?! Geen 1 van de mods mag haar volgens mij, alleen Bo ^^ Zij is Cuwl, de rest mogen wij nu neit meer, telkens een forumban voor haar terwijl ze niks doet ^^ [/mening] Nu mogen jullie me haten, maar dit is gewoon ff mijn mening, ik vind dat de mods niet extra moeten gaan letten op iemand die ze niet mogen ..

    (nu niet mij gaan haten xD (A))

    Xx(K)


    Every tear falls down for a reason.

    Jawel die krijgt net zo goed een ban 8D

    Daar doen we echt niet moeilijk over. ^^ Ik heb mods al wel vaker waarschuwingen gegeven.

    En ik wil je niet weg hebben maar als je vind dat het hier zo slecht is kan je zelf misschien beter weggaan nietwaar? Anders is het toch alleen maar fight met de mods enzo.

    Nee, ik heb het gezellig met andere kids, en die mods, Dat kan me niks boeie ..


    Every tear falls down for a reason.

    Nou blijkbaar wel als je zo'n topic opent nietwaar? Maargoed mijn voorstel is het te laten rusten.
    punt 1. het gaat hier niet om jou, maar om je vriendin. Die zal zelf heus wel een mondje hebben en kan nog altijd pb's sturen.
    punt 2. Handel het gewoon zelf af met de desbetreffende mod. Ikzelf sta hierbuiten, en om het forum erbij te betrekken is nogal nutteloos nietwaar? daar wordt niemand beter van.