• Hoi ^^
    Mijn vriendin heeft nu alweer een froumban van 48 uur, wat trouwens nergens opslaat, ze opent grewoon een topic (serieus onderwerp) die word gesloten en ze krijgt een waarschuwing, naar aan leiding hiervan opent ze een topic met hoe oneerlijk ze dat wel neit vind !, geen gescheld of wat dan ook, ZE KRIJGT GEWOON EEN FORUMBAN ! waar the hell slaat dat op ?! Geen 1 van de mods mag haar volgens mij, alleen Bo ^^ Zij is Cuwl, de rest mogen wij nu neit meer, telkens een forumban voor haar terwijl ze niks doet ^^ [/mening] Nu mogen jullie me haten, maar dit is gewoon ff mijn mening, ik vind dat de mods niet extra moeten gaan letten op iemand die ze niet mogen ..

    (nu niet mij gaan haten xD (A))

    Xx(K)


    Every tear falls down for a reason.

    that sucks..
    jaa. k vind t kinda weird.
    ik word uitgemaakt voor wannabe, en kutkind, en whatevur. en die mensen blijven wel gewoon.. en zulke mensen worden weggestuurd. pretty unfair


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik ga jou nie hatuh


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    that sucks..
    jaa. k vind t kinda weird.
    ik word uitgemaakt voor wannabe, en kutkind, en whatevur. en die mensen blijven wel gewoon.. en zulke mensen worden weggestuurd. pretty unfair

    Ja klopt, en als je bijv. een topic maakt over een nieuwe naam dan word die gesloten maar als ze hier de helft uitmaken voor wannebe nioet ?:S


    Every tear falls down for a reason.

    idd, slaat helemaal nergens op!


    Life is a gift.. so take it and have fun!! n___n

    Ik ga jou nie hatuh

    Dat vind ik lief (A) Ik jou ook niet hoa (K)


    Every tear falls down for a reason.

    als je wordt uitgescholden moet je het melden dan doen we er zeker wel wat aan.
    Als het klopt wat jij zegt is die ban terecht, want blijkbaar mag zo'n topic dan niet.
    En als je Bo zo super vind, nou good for you ^^
    go hate us, but we'll stay here.

    als je wordt uitgescholden moet je het melden dan doen we er zeker wel wat aan.
    Als het klopt wat jij zegt is die ban terecht, want blijkbaar mag zo'n topic dan niet.
    En als je Bo zo super vind, nou good for you ^^
    go hate us, but we'll stay here.


    Ze opende een andere topic, maar ik noemde ff iets anders, En alsnog, andere mods lulde gewoon mee met dat uitmaken voor wannebe ! ik zie het, word veel aan gedaan ;)


    Every tear falls down for a reason.

    ohja, ik zie dat anders niet?
    En ik heb al een paar keer een mod op z'n flikker gegeven.
    Een mod is zelf nog bijna gebant ^^ like, een week terug.

    Maargoed als je dat vind dan ga je maar ergens anders heen ofzo.
    Dat andere het doen geeft haar niet het recht de regels te overtreden. Net als ieder ander volgt er een straf als ik het zie.

    oo.. jezus... wat een naai streek zeg.. pfff....

    ik steun je :D


    Some angels have no wings.

    ohja, ik zie dat anders niet?
    En ik heb al een paar keer een mod op z'n flikker gegeven.
    Een mod is zelf nog bijna gebant ^^ like, een week terug.

    Maargoed als je dat vind dan ga je maar ergens anders heen ofzo.
    Dat andere het doen geeft haar niet het recht de regels te overtreden. Net als ieder ander volgt er een straf als ik het zie.


    sorry dat ik er tussen kom maar welke mod is geband?

    dat gaat niemand iets aan ja?
    En ik zei bijna.

    dat gaat niemand iets aan ja?
    En ik zei bijna.


    sorry verkeerd gelezen:$

    Omg dat was even grof ofzoe Ö


    Take My Hand Take A Breath ...

    ohja, ik zie dat anders niet?
    En ik heb al een paar keer een mod op z'n flikker gegeven.
    Een mod is zelf nog bijna gebant ^^ like, een week terug.

    Maargoed als je dat vind dan ga je maar ergens anders heen ofzo.
    Dat andere het doen geeft haar niet het recht de regels te overtreden. Net als ieder ander volgt er een straf als ik het zie.

    Wauw wil je me weg hebben ofso ?:S ga ik tog niet:Y)
    Maar, als een mod een fout maakt, krijgt die dan ook een forum ban ? Nee he (A)


    Every tear falls down for a reason.

    Hm ja, sorry voor het die grofe reactie.
    Anw ik verplaats dit topic ff naar klachten.