• Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Hoe beginnen we deze RPG?
    Je schrijft je personage in. Met elk een andere kracht. 1 kracht kan dus geen 2 keer voorkomen.
    De RPG begint op 1 september, wanneer iedereen verzamelt om de trein op te stappen.
    Mensen kunnen elkaar al leren kennen en het kan me doorgegeven worden, wie bij wie in de kamer ligt, daarna maak ik een regeling.


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story!!!

    Aayliah Leighton Hayes ~bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~telepathie Leave
    Feary Roberts ~onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~aarde Azulchica
    Kate Miller ~mind control mismi
    Mailee ~teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett~water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ transformeren(raaf) 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~emoties voelen en manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~schaduwen manipuleren Annabeth
    Lukas Olaf Baadsgaard Ericsson ~shadowstep LogitG27
    Nick Garcia ~zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~telekinese 5HELLEY
    Thomas Rumble ~schild Azulchica


    Wat moet ik weten?
    Naam:
    Bijnaam?:
    Leeftijd:
    Kracht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), /, /, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 11:27 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    sorry, maar zie je jongens anders al op die meisjes kamers liggen of zo?
    en het zou ook niet echt passen bij het imago van de school

    Het spijt me ten zeerste, maar daarbuiten kan iedereen tijd doorbrengen met wie hij wilt, dus... je hoef niet constant op de kamer te zitten en zo
    en je weet zelf dat leerlingen zich toch niet aan dat soort regels houden, etc....
    dus komt wel goed :P


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Iemand voor Ariana? (cool)


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Okay.. Wie wil er bij Nick of/en Daniël op en kamer?


    Don't be like the rest of them, darling

    Huaso schreef:
    sorry, maar zie je jongens anders al op die meisjes kamers liggen of zo?
    en het zou ook niet echt passen bij het imago van de school

    Het spijt me ten zeerste, maar daarbuiten kan iedereen tijd doorbrengen met wie hij wilt, dus... je hoef niet constant op de kamer te zitten en zo
    en je weet zelf dat leerlingen zich toch niet aan dat soort regels houden, etc....
    dus komt wel goed :P


    Ja, zijn er nog regels die gelden in de school zelf? Zoals op bepaalde tijden op de kamers zijn, geen alcohol etc.

    En ik had die foto´s niet gezien :3 ik ben scheef ;D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Annabeth schreef:
    (...)

    Hmmm... Ravenna Charlize. *krabt aan kin*


    Uhu...

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 11:53 ]


    kindness is never a burden.

    |Ich habbe nog 3 messies voore eine kamer. |


    kindness is never a burden.

    Femster, zullen we Feary en Melanie op een kamer doen? :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naam: Tuulla Rose Davis
    Bijnaam: /
    Leeftijd: 18
    Kracht: Apporten
    Uiterlijk:


    Tuulla Heeft bruin haar en diep bruine ogen. Ze heeft een andere kledingstijl als de andere meisjes. Ze is ongeveel 1. 74 lang en erg iel.
    Innerlijk: Tuulla is er terughoudend. Ze is vaak bezig met zichzelf en ofdat ze alles wel goed doet.
    Extra:


    'He is very brave and very wise, that's why he is known as the great prince of the forrest.' Bambi's Mother

    Ik heb le Leigh and le Leo ter beschikking. :3


    help

    Leo kan wel bij Nick en Daniël op een kamer?


    Don't be like the rest of them, darling

    Okaytjes. ^^

    Maar kan er niet in plaats van twee jongens van jou, nog een andere jongen bij? Dat lijkt me leuker dan constant tegen jezelf moeten spelen. :3


    help

    jaimyhoi schreef:
    Femster, zullen we Feary en Melanie op een kamer doen? :3


    Drop Leigh daarbij? ^^


    help

    Hmm.. Kan ook.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik heb nog Brys of Raoul voor bij Leo en Nick of Daniël?


    kindness is never a burden.

    Annabeth schreef:
    Naam: Aayliah Leighton Hayes
    Bijnaam: Leigh
    Leeftijd: 17
    Kracht: Ze kan de bewegingen van iemands lichaam controleren en manipeleren en ze zo opdragen om iets te doen wat zij wilt.
    Uiterlijk:




    Alexis Bledel
    Leigh is nogal tenger gebouwd en ziet er meestal als een hulpeloos klein meisje uit, iets wat ze totaal niet is. Ze vindt het belangrijk om een goede conditie te hebben en gezond te eten. Ze doet aan hardlopen en is er behoorlijk goed in. Leigh's ogen zijn het soort ogen waarvan iedereen altijd zegt dat ze prachtig zijn, iets wat ze zelf niet echt vind - ze is nogal zelf-kritisch - afhangend van het licht, lijken ze steeds een ander kleur te hebben; blauw, groen of turkoois. Leigh heeft redelijk lang, bruin haar dat soms in krullen valt. Meestal steekt ze het op, omdat ze haar dat in je gezicht hangt altijd zo verschrikkelijk irritant vindt. Ze draagt soms ook een bril.
    Innerlijk: Leigh is een meisje met creatieve gedachten en heel veel fantasie. Behalve lopen doet ze niet aan sport. Ze is een kunstenares en brengt haar dagen het liefst achter een tekentafel door. Ze werkt graag met fotografie en beeldende kunst samen, en ze houdt van expirimenteren. Zo heeft ze al vele mooie werken gemaakt. Verder kan Leigh soms nogal spottend en ironisch uit de hoek komen, het hangt een beetje van haar mood af, die nogal afwisselend is. Ze is niet alleen creatief in de zin van tekenen en schilderen, maar ook met muziek. Ze houdt van zingen en af en toe eens idioot dansen als ze happy is.
    Extra: Leigh speelt piano, viool en gitaar. Ze heeft familie verspreid over de hele wereld en een hele grote en vooral rijke stamboom die tot ver in de klassieke oudheid teruggaat.

    The rest will come tomorrow.


    Le finish. Leensel: BRYSOOOOOON!


    help