• Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Hoe beginnen we deze RPG?
    Je schrijft je personage in. Met elk een andere kracht. 1 kracht kan dus geen 2 keer voorkomen.
    De RPG begint op 1 september, wanneer iedereen verzamelt om de trein op te stappen.
    Mensen kunnen elkaar al leren kennen en het kan me doorgegeven worden, wie bij wie in de kamer ligt, daarna maak ik een regeling.


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story!!!

    Aayliah Leighton Hayes ~bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~telepathie Leave
    Feary Roberts ~onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~aarde Azulchica
    Kate Miller ~mind control mismi
    Mailee ~teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett~water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ transformeren(raaf) 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~emoties voelen en manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~schaduwen manipuleren Annabeth
    Lukas Olaf Baadsgaard Ericsson ~shadowstep LogitG27
    Nick Garcia ~zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~telekinese 5HELLEY
    Thomas Rumble ~schild Azulchica


    Wat moet ik weten?
    Naam:
    Bijnaam?:
    Leeftijd:
    Kracht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), /, /, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 11:27 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sammiestyles schreef:
    (...)

    Is goed


    Kan mijn personage er ook nog bij ?


    Het orakel van Delphi.

    Story!!!


    hier vind je alle personages en alle anderen dingen, zoals uurrooster, kamerregeling, schoolreglement,...

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 14:54 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Undercoverx schreef:
    (...)

    Kan mijn personage er ook nog bij ?


    Ik denk het wel, dan zijn we met drie op een kamer.


    Physics is awesome

    Okee thanks x


    Het orakel van Delphi.

    Huaso, wil je dan Gwen, Jade en Kaya als kamergenoten noteren bij de regeling slaapkamers?


    Physics is awesome

    staat erbij ;)


    (in de story, voor alle duidelijkheid)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik heb nog geen kamer voor Kate :x iemand die bij Kate op de kamer wil, of kan Kate misschien nog ergens bij???? xD

    mismi schreef:
    Ik heb nog geen kamer voor Kate :x iemand die bij Kate op de kamer wil, of kan Kate misschien nog ergens bij???? xD


    Op de kamer van Gwen, Jade en Kaya is volgens mij nog een plekje vrij dus als je wil kan je erbij, denk ik.


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    (...)

    Op de kamer van Gwen, Jade en Kaya is volgens mij nog een plekje vrij dus als je wil kan je erbij, denk ik.

    hmm, je kan eigenlijk maar met 3 op een kamer :)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    (...)
    hmm, je kan eigenlijk maar met 3 op een kamer :)


    dan proppen we er gewoon een bed bij lekker gezellig :P

    maar er zijn nog meisjes die niet op een kamer zitten, hoor... normaal zouden er 4 kamers, van elk 3 meisjes moeten zijn
    en als het je niet bevalt kan er later nog gewisseld worden, hoor xp


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    maar er zijn nog meisjes die niet op een kamer zitten, hoor... normaal zouden er 4 kamers, van elk 3 meisjes moeten zijn
    en als het je niet bevalt kan er later nog gewisseld worden, hoor xp


    Maar bij wie moet Kate dan? Is niet zo leuk als die helemaal alleen op een kamer zit.


    Physics is awesome

    ja... idd, ah weet je wat, regel dat maar wanneer zo op school aankomen
    en dan mag je kiezen, zelfs als ze al met 3 zijn :)
    ik 'noteer' het dan wel


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    ja... idd, ah weet je wat, regel dat maar wanneer zo op school aankomen
    en dan mag je kiezen, zelfs als ze al met 3 zijn :)
    ik 'noteer' het dan wel


    Oké, hoe lang duurt de trein reis trouwens?


    Physics is awesome

    Naam: Thomas Rumble
    Bijnaam: Tom
    Leeftijd: 18 jaar
    Kracht: Schild. Nou ja, schild hij kan ervoor zorgen dat voorwerpen hem geen pijn doen, hij maakt zijn huid eigenlijk harder waardoor niets zijn huid kapot kan maken of hem pijn doen. Hij sluit zich als het ware af. Dit geldt ook voor zijn geest, hij kan ervoor zorgen dat niemand binnen kan dringen bij hem.
    Uiterlijk:


    Tom heeft kort bruin haar en groene ogen. Hij is een beetje gespierd. Hij is 1.85 m lang.
    Innerlijk: Tom houdt van een grapje en is ook een grapjas. Hij houdt ervan om andere mensen vrolijk te maken. Hij houdt van lol hebben. Daarmee verbergt hij zijn gevoelens. Hij heeft het niet zo op mensen die gezag hebben, zoals leraren. Hij kan zich wel aan regels houden maar doet dit liever niet. Hij is ook iemand die heel veel durft en een uitdaging gaat hij zeker niet uit de weg. Hij is ook wel een beetje een competitie gericht. Bij meisjes voelt hij zich redelijk op zijn gemak. Tenzij hij verliefd op een meisje is, dan weet hij niet zo goed hoe hij zich moet gedragen in haar buurt.
    Extra: Hij houdt ervan om dingen op zijn manier te doen. Het werkwoord moeten komt niet in zijn woordenboek voor. Als iemand tegen hem zegt, je moet het doen zal hij het juist niet doen. Hij heeft af en toe, een het-maakt-mij-niks-uit houding. Hij heeft een oudere broer die al op zichzelf woont. Zijn ouders en zijn broer zijn de enige die af weten van zijn gave.

    (Sorry maar ik kreeg het idee om ook nog ene jongens personage te maken, ik hoop dat je het niet erg vind)


    Physics is awesome