• Ik ben net gaan fitnessen, lekker goed getraind.. Ben ik nu een chocolade taart met extra chocolade aan de zijkant aan het op eten. Moet kunnen, toch?


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Ja, dat doe ik ook zonder gefitnesst te hebben ^^ -maar ik ben gwn een vreetzak ^^-


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    hahahha, had ik ook (zo vaak) gedaan


    -

    Montmartre schreef:
    Ja, dat doe ik ook zonder gefitnesst te hebben ^^ -maar ik ben gwn een vreetzak ^^-


    Haha, ja ik ook.. ik fitness nog maar net omdat ik nu werk in een fitness, haha. En ik dacht 'de kcal die ik er vandaag heb afgetraind, moet ik er nu dubbel weer bijeten!' haha oké, nee ik had gewoon zin in chocoladetaart..


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."


    26 - 02 - '16

    YOLO! YOLO! (: geniet er nog van zolang het kan toch, wel in mate, maar lekker genieten ;3
    eetsmakelijk haha, zou graag een stukje proeven!


    Ik vergeef en vergeet, want ik heb een goed hart en een slecht geheugen

    Haha! Ik ben net een eindje gaan rennen en toen ik thuis kwam had ik meteen trek in popcorn. Be strong!


    Caution first, always.

    Cupidity schreef:
    (...)

    Haha, ja ik ook.. ik fitness nog maar net omdat ik nu werk in een fitness, haha. En ik dacht 'de kcal die ik er vandaag heb afgetraind, moet ik er nu dubbel weer bijeten!' haha oké, nee ik had gewoon zin in chocoladetaart..


    Omnomnom ik heb ook zin in chocoladetaart ^^ Maar ik ben misselijk van de koekjes die ik net op had =$


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    dutchhoran schreef:
    YOLO! YOLO! (: geniet er nog van zolang het kan toch, wel in mate, maar lekker genieten ;3
    eetsmakelijk haha, zou graag een stukje proeven!


    Hij is al op :X


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Montmartre schreef:
    (...)

    Omnomnom ik heb ook zin in chocoladetaart ^^ Maar ik ben misselijk van de koekjes die ik net op had =$


    Oh koekjes! wat voor koekjes?


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Simm schreef:
    Haha! Ik ben net een eindje gaan rennen en toen ik thuis kwam had ik meteen trek in popcorn. Be strong!


    Ja, mijn afgetrainde kcal zijn er in verdubbelde portie weer bij.. haha


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."