• Deze topic is afgelopen! De link naar de volgende topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143940



    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 8:52 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april:
    'ik moet trouwen zodat ik de troon kan overnemen van de koning. en het geeft niet aimi ik begrijp het' zeg ik met een glimlach terwijl ik een wit klein wolfje op til en rustig aai. ' maar cecile vertel is waarom heb je een leeuw gedood die probeerde zijn jongen te beschermen. ik weet alles over de dieren zelfs al kom ik uit 1300' zeg ik met een kleine lach op mijn gezicht en houd het wolfje goed vast


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik kijk hem droog aan en grijns breed. 'Deal.. Maar ik wil wel minimaal 3 liter.. Dan pas kan ik nog wel een dag of 4 door... ' zeg ik. Ik grom laag en dreigend door zijn botte houding en voel mijn ogen nog donkerder worden als hij mijn kin vast heeft. Ik krijg echt de neiging hem een mep te verkopen..! Ik zie dat hij slikt en ik geniet ervan. Ik loop naast hem en laat gewoon uit boosheid van zijn woede een laag witte mist op hem dalen die hem bij de keel grijpt. Ik vermoord hem niet, nee, is hij te knap voor. Maar ik hou hem wel vast en ga voor hem staan. 'Luister eens Hue' ik spuug zijn naam bijna uit. 'Zolang jij mij niet met respect behandelt, zal ik jou ook niet met respect behandelen!' sis ik en hou zijn kin stevig vast. Mijn ogen zijn nu pikzwart en ik grom laag. 'En ik ben het meer dan zat dat je zo bot doet terwijl ik een beetje probeer normaal te doen' grom ik dreigend en kras met mijn nagels over zijn wang. Niet te hard, maar er komt wel een bloedspoor. Ik hou hem nog steeds vast en lik grijnzend met mijn scherpere, ruwere tong over de krassen en geniet van zijn bloed. Ik zie de wonden helen door mijn speeksel en kijk hem in zijn ogen aan. Ik voel me aangetrokken tot hem, maar hij is zo gigantisch bot tegen mij.. Ik zucht diep, laat de mist verdwijnen en hou zijn kin weer vast. 'Volgende keer doe ik dat bij je keel...' zeg ik en bijt in zijn lip, grijns als ik zijn bloed proef en zuig er zacht aan, lik zijn lip weer heel en geniet van de kracht die weer door me stroomt.

    Cecile;
    Ik kijk verbaast naar Aimi en knik dan zacht terwijl ik haar vacht aai. 'Ik snap je Aimi-chan' zeg ik lief en kijk verbaasder naar April. 'Ik heb geen leeuw gedood? Ik heb ermee gevochten omdat ik zijn welpen moest onderzoeken ja, maar het dier leefde nog toen het mij accepteerde omdat ik niet dood ging... Dit litteken op mijn wang heb ik van haar overgehouden... Ik heb echt geen leeuw gedood, ik ben 1 van de grootste dierenvrienden die je je kunt voorstellen' zeg ik en voel me raar bij het idee dat ik een dier zou doden.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik weet dat ik me nu in moet houden en eerlijk gezegt.. Heeft ze wel gelijk.. Ik heb eigenlijk ook geen reden om zo tegen haar te doen. Ik kreun even zacht en laat toe wat ze doet. Verassend genoeg heelt alles weer, dat scheelt mij weer iets. 'Het spijt me,' zeg ik gemeend. 'Je verdient het niet op zo behandeld te worden, dus... Zullen we opnieuw beginnen terwijl ik je trakteer op 3 liter bloed van een verse dode?' vraag ik met een grijns en streel over haar wang heen.

    Aimi;
    'Bedankt voor jullie begrip,' zeg ik met een glimlach. Ik luister naar hun gesprek en ben er wel een beetje verbaasd over. Als we op de plek zijn, leg ik mijn oren plat in mijn nek en grom diep. Ik blijf laag als ik een bosje passeer en zet het dan op een rennen. Ik schiet tussen wat smallen delen door en stopt zodra het veilig aanvoelt. Ik loop nog een stukje door voor de zekerheid en ga dan zitten wachten op de twee.

    April:
    ' je wist het dus nog niet. Na dat gevecht is de leeuwin gestorven aan der verwondingen. Ik heb der welpen meegenomen en opgwvoed en die liggen nu te rusten in mijn tuin' zeg ik rustig. Hmm ik ben benieuwd wanneer we der zullen zijn. Mijn voeten beginnen zeer te doen door deze svhoenen

    let niet op foutwn lig in me bed met me foon


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik grijns heel erg breed en een tevreden gevoel overspoelt me. 'Dat is.. Aardig.. Ergens..' zeg ik en spring weer op zijn rug. 'Je rug is gewoon heerlijk' zeg ik plagend en woel door zijn haren. Ik spring weer neer en geniet van zijn hand over mijn wang. Ik ril even en pak grijnzend zijn hand vast. 'Maar je moet ook weten, dat nu ik je bloed geproefd heb, ook al was ik boos, eens geproefd is altijd meer willen..' zeg ik zacht en lik over een vingertopje heen terwijl ik erop begin te zuigen als ik een klein wondje heb ontdekt. Ow zijn bloed is zo lekker...! Ik laat zuchtend zijn hand los, lik hem snel weer heel en trek hem zacht mee. 'Je valt nog wel mee, zolang je maar normaal doet.. Aardig hoeft niet, dat wil ik niet eens, maar ik wil gewoon niet dat je bot doet terwijl je me nauwelijks kent....' zeg ik. Ik kijk hem aan en twijfel heel erg maar doe het toch maar niet, niet wetend dat hij mijn twijfel opmerkt.

    Cecile;
    'Geen dank Aimi' zeg ik glimlachend terug en kijk haar na. Ik kijk geschrokken naar April en voel me meteen schuldig. 'Ow nee! O ik voel me schuldig! Ik heb gewoon 1 van de meest geweldige dieren vermoord' zeg ik ongelovig en kijk naar mijn handen. Ik zucht diep. 'Ik voel me echt schuldig' mompel ik zacht en bijt op mijn lip. 'Hoe gaat het met de welpen dan? Die moeten nu denk ik toch wel volwassen zijn?' Ik merk haar pijnlijke blik op en glimlach zacht. 'We zijn bijna bij mij thuis' zeg ik met een glimlach en aai over Aimi haar vacht als we bij haar zijn.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue
    'Ik ben ook niet het aangewezen persoon om aardig te zijn,' mompel ik droogjes. Toch maakt ze het me wel heel moeilijk en nu het idee dat ze mijn bloed gaat drinken als ze niet krijgt.. Dat zit me al helemaal niet lekker nu. 'Voor iemand die zegt dat ik respect moet hebben, heb jij wel heel weinig respect voor iemand die blind is, hn?' vraag ik met een grijnsje. Ook al ben ik blind weet ik toch alles van mijn omgeving en van de mensen dicht in mijn buurt. Ik voel namelijk dat ze twijfelt, maar ik weet alleen niet waarom. Ik zucht even en loop rustig verder. 'Kom, dan geef ik je je 3 liter bloed. Tenzij je meer wilt want er zit heel wat meer bloed in een mens.'

    Aimi;
    Als beide weer bij me zijn, loop ik weer met ze mee. Aan April haar gezicht te zien doet het lopen pijn. Ik ga vlak voor haar staan zodat ze stopt met lopen. 'Kom om mijn rug. Ik weet dat het lopen zeer doet aan je voeten. En geen zorgen, ik red het wel,' zeg ik met een vriendelijke glimlach.

    April;
    'je hebt der niet helemaal vermoord. Ze was al ziek maar de welpen maken het goed. Dat hoeft niet aimi. Ik ben wel wat gewend' zeg ik kalm en loop rustig door. Voorzichtig denk ik weer aan vroeger toen ik nog mishandeld werd toen deed het pas pijn. maar ik kan het ze niet vertellen nog niet. en waarom voel ik me zo raar in de buurt van cecile. ik ben toch niet. nee dat kan niet. ik ben een elf en hij is een mens. als de koning er achter komt vermoord hij hem. en dat mag niet gebeuren daar is hij te speciaal voor althans voor mij dan

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 12:27 ]


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik lach zacht. 'Voor blinden heb ik geen respect nee... maar jij bent een geval apart... De meeste weten niet wat ik op dit moment zou doen, jij wel... Jij bent speciaal, moordlustig, knap..' zeg ik met een grijns en loop met hem mee. 'Het is ergens wel jammer dat je niets kan zien, ik ben altijd benieuwd wat mannen van mijn vinden voor ik ze vermoord als ik wil... bij jou doe ik het niet... Tenzij je me bedriegt' zeg ik en knak droog mijn nek en knokkels terwijl ik mijn keel voel snakken naar bloed. 'Duurt het lang? Ik heb echt bloed nodig... Dat beetje wat ik van jou heb stilt de dorst niet goed genoeg' zeg ik en zucht zacht.

    Cecile;
    Ik open de deur na een tijdje van mijn huis en hou de duer open voor April en Aimi. 'Kom maar binnen... let niet op de afwas, ik wist niet echt dat dit zou gebeuren, het was sowieso de bedoeling het te doen zodra ik thuis zou komen' zeg ik iets blozend en wacht rustig tot ze naar binnen gaan.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    'Speciaal? Wat is er zo speciaal en knap zal ook wel meevallen. Moordlustig ben ik zeker, maar ik snap dan die achterlijke gave echt niet,' zeg ik met een diepe zucht. 'We zijn er zo, heb geduld.' mompel ik en begint wat sneller te lopen. Ik ga een achterbuurt in met Selienna. Als degene die ik moet hebben net de deur van zijn huis opent, grijns ik breed en ren naar hem toe. Onhoorbaar. Het moment dat hij naar binnen loopt, volg ik hem, gooi de deur dicht en voordat hij zich ook maar om kan draaien, heb ik zijn keel doorgesneden en zakt hij dood neer op de grond. Ik trek de voordeur weer open en wenk Selienna. 'Je eten is klaar,' mompel ik droog.

    Aimi;
    Ik glimlach vriendelijk naar ze en loop het huis van Cecile in. Ik kijk even in het rond en glimlach. 'Het valt wel mee hoor,' zeg ik. Ik spring op de bank en verander mezelf terug in een mens. Ik rek me even uit en slaak een zucht.

    april:
    lachend blijf ik staan en kijk het huis na. het is best wel klein. maarja ik ben groot gewend. zuchtend doe ik de jurk wat op tillen. die aimi is echt nog kind van binnen. ik wou dat ik nog zo kon wezen. ; zuchtend rek ik me uit waardoor er wat littekens op me rug te zien zijn. mijn rok laat ik veranderen in een broek, het korset in een soort bloes en snel bind ik mijn haren in een staart. mijn schoenen veranderen in laarzen en ik krijg een cape bij mijn schouders. 'he veel beter' mompel ik zacht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    ik kijk Hue verbaast na. Ik loop naar het huis en ruik meteen het bloed. Als Hue de deur opent en zegt dat mijn eten klaar is, zit ik al met mijn tanden in de nek van het slachtoffer. Bah, drugs.. Ach ja, ik heb dorst en wil Hue niets aandoen. Na een tijdje laat ik het leeggezogen lichaam vallen en kijk beschaamd erna. 'volgens mij had ik meer dorst dan ik dacht.... alles is op' mompel ik zacht en krab onschuldig aan mijn hoofd. 'Ach ja, bedankt Hue' zeg ik lief. Ja, direct nadat ik bloed gehad heb ben ik lief, maar 5 minuten later ben ik weer fel. Ik veeg mijn mond schoon aan de kleren van de kerel en loop naar Hue. En omdat ik mezelf niet echt ben door die drugs, leg ik mijn handen in zijn nek en druk mijn lippen op die van hem.

    Cecile;
    verbaast kijk ik naar April. De jurk stond haar prachtig, maar normale, dagelijkse kleren maken haar mooier. Zo is ze zichzelf. Zonder dat ik het wil staar ik naar haar en wend dan snel mijn blik af als ik haar littekens zie. Ik heb een gevoel dat ik het niet moet vragen op dit moment. 'Willen jullie wat drinken? ik heb alles thuis' zeg ik en glimlach weer.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    'Ik dacht dat je aan 3 liter genoeg had.. Maar ik plaats daarvan drink je met gemak 6 liter..' zeg ik verbaasd. Ik zucht even en kijk naar het dode lichaam. Dat was de laatste voor vandaag. Voorlopig hoef ik ook niet meer te doen, tenzij ze tussendoor weer een taak voor me hebben. Ik kijk verbaasd naar Selienna. Hoezo doet je nu ineens wel lief? Komt dat door het bloed? Ik kijk haar aan en merk dat ze anders doet en dan niet alleen lief. De geur van drugs komt met neus in en ik snap gelijk wat er aan de hand is. Mijn lichaam verstart even wanneer ik haar lippen tegen de mijne voel drukken.

    Aimi;
    Ik kijk van Cecile naar April en grijns even licht. 'Ik hoef niets hoor Cecile,' zeg ik vriendelijk. Vanbinnen bedenk ik een plannetje voor die twee. Het is heel duidelijk dat Cecile April ziet zitten, maar of het wederzijds is weet ik niet. Maar alles krijgt een kans, dus deze twee ook. Alleen nu nog bedenken hoe ik dat ga doen.

    april"
    'ik hoef niks te drinken. het enigste wat ik drink is het gene wat gegeven word uit de natuur. en dat is hetzelfde zo bij eten' zeg ik kalm. rustig houd ik de schede van mijn zwaard vast. hmmm ik heb weer is zin om te gaan vechten. die blinde jongen, hue is misschien wel een uitdaging. ik weet hoe het is te vechten zonder zicht. daar ben ik op getraind


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    selienna;
    Ik merk hoe de drugs mijn lichaam verlaat, maar omdat er een ander gevoel in mijn buik blijft wat tegn mijn hersenen zegt dat ik niet weg moet gaan, luister ik ernaar en zoen wat zachter en lichter. Ik laat mijn handen aarzelend zakken en geniet best wel van zijn zachte, warme lippen tegen de mijne.

    Cecile;
    Ik knik zachtjes. 'Is goed Aimi, April' zeg ik glimlachend. Ik merk haar neiging om te trainen op en twijfel even. 'Ehm, April.. Als u wilt, kan ik u helpen... Ik weet niet wat uw verwachtingen zijn, maar ik ben tot alles in staat, van vechten met mijn handen op mijn rug tot vechten zonder ogen... Maar... Alleen als u wilt natuurlijk' zeg ik zacht en vriendelijk.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Nogsteeds verbaasd over het feit dat uitgerekend haar lippen op de mijne staan, ontspan ik langzaam en leg mijn armen om haar heen. Het voelt raar. Terwijl mijn handen op haar heupen rusten, hou ik haar stevig tegen me aan en beantwoord haar kus. Misschien word wat wijzer als ik mee doe.

    Aimi;
    Wauw, dat ging makkelijker dan dat ik zelf in de gaten had. 'Dat lijkt me een goed idee en het is voor jullie beide een goede training, niet waar?' vraag ik met een glimlach en kijk naar haar. Ik zie aan April dat ze nadenk en waarschijnlijk twijfeld en aan Cecile zijn stem te horen, weet ik dat hij nerveus is met April in de buurt. Nog meer bewijs dus dat hij haar leuk vind. Alleen laat April nogsteeds niets merken..