• Hallo lieve leden,

    Ik ben bezig met een story: Dear Diary



    Levi is een meisje van 15 jaar, en totaal niet gelukkig. Ze woont samen met haar biologische moeder en haar stiefvader. Haar biologische vader heeft ze eigenlijk nooit echt gekend, die is op haar derde bij haar moeder weggegaan. Levi kan totaal niet opschieten met haar stiefvader Peter, als hij alleen met haar is, dan is er altijd geschreeuw en vaak komen er ook nog rake klappen bij kijken. Levi heeft op een internet forum Damian ontmoet, een leuke jongen, ze is helemaal hoteldebotel van hem. Ze kennen elkaar nu al ongeveer een jaar, en ze willen elkaar dolgraag ontmoeten. Als ze met hem praat dan is het net alsof ze even op een andere planeet zit, dan is het alsof ze even niet met Peter in één huis woont. Als Levi en Damian elkaar willen ontmoeten, dan zullen ze dat stiekem moeten doen, want Levi’s moeder zal het nooit goed vinden dat ze met iemand afspreekt via internet, over Peter maar te zwijgen. Toch wil ze hem dolgraag in het echt zien, maar of dat zo’n goed idee is?
    ____________________________________________________________________

    Klik hier voor de Prologue
    Klik hier voor Chapter one
    Klik hier voor Chapter two
    ____________________________________________________________________

    Het zou fijn zijn als meerdere mensen het lezen en een reactie plaatsen met hun mening,
    zodat ik aan tips en kritiek kan werken. Overigens motiveren kudo's en abonnementen ook
    enorm. Hopelijk vinden jullie de story leuk, en wordt mijn idee niet afgepakt van iemand.
    Daar vertrouw ik op, en dat moet toch kunnen lijkt me? Veel lees plezier in ieder geval. Ü

    P.S. De story is geschikt voor de leeftijd vanaf 12 jaar, dit heb ik gedaan omdat er heftige stukken
    in voor komen, maar die stukken zijn tevens ook leerzaam. Het is niet mijn levensverhaal,
    maar dit is ongetwijfeld wel waar gebeurd, helaas. Bedankt voor het lezen and enjoy it!

    Liefs,
    Anneke

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 22:02 ]