• Nightmare of Dance

(...)

Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

“To live will be an awfully big adventure.”

DreamWishes schreef:
    (...)

Joshua Gayle
    Ik grijns even en schud dan mijn hoofs. 'Dat komt nog wel een andere keer schat.' zeg ik dan en grijns. 'Het was meer dan genoeg voor nu.' zeg ik dan lachend en druk kort een kusje op haar lippen en sluit dan weer even mijn ogen en geniet van de warme stralen die op ons vallen en van Leslie in mijn armen en nog steeds van het orgasme van net. Dat was geweldig.

Leslie Day
    Ik zie hem grijnzen en hij zegt dat het nog wel een andere keer komt. Hij zegt dat het meer dan genoeg was voor nu. 'Waarom lijk ik nou totaal niet te twijfelen als jij zegt dat er nog een andere keer komt?' Zeg ik dan met een sceptische blik in mijn ogen en een lach rond mijn lippen. 'Hm, meer dan genoeg? Misschien dat ik de volgende keer dan minder moet geven...' Zeg ik onschuldig. Hij drukt weer kort een kusje op mijn lippen en hij sluit dan zijn ogen. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas en zucht een keer gelukkig.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    Naomi grinnikt en knikt dan, ze vraagt of het wel goed is, al die verdovingen op 1 dag en ik haal simpelweg mijn schouders op. 'Ik voel dan niets, geen pijn, geen emotie, dus ik vind het best. En ze heeft me de laatste keer een hele lichte gegeven, maar ja. Het gaat nu wel iets beter dan gisteren,' zeg ik zachtjes en voor me uit kijkend. Dan kijk ik even in de richting van de gordijnen. Alsof ik er doorheen kan kijken en Nala zou kunnen zien. Maar ik zie natuurlijk niets. Ik kijk vragend Naomi's kant op als ze lacht. 'Waarom lach je?' Vraag ik. En ik ga weer terug liggen nadat ik onder mijn voet gekrabd heb.

Naomi Micheal
    Ik grijns even en haal mijn schouders op. 'Het zag er gewoon grappig uit.' zeg ik dan en grinnik nu weer kort. En kijk dan ook even naar de gordijnen en dan weer terug. 'Het komt denk ik wel goed met Nala, ondanks ik niet weet wat er gebeurt is, maar ze is erg sterk, ondanks haar leeftijd.' mompel ik dan zacht en kijk even voor me uit, maar dan toch weer baar Sam. 'Weet jij iets wat je hier kan doen om ons beiden op zijn minst te laten lachen, wat plezier kan ik wel gebruiken en jij volgensmij wel ook.' zeg ik dan en glimlach even zwakjes en haal mijn schouders op en kijk hem aan.

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

Sam Jason Night
    Ze zegt dat het er gewoon grappig uitziet en ik knik dan. Hm, oké. Dan spreekt ze erover dat het volgens haar wel goed komt met Nala. 'Fysiek zeker,' zeg ik dan. 'Maar mentaal denk ik niet. En dan bedoel ik niet gek of gestoord maar angst. Voor mannen.' Ik kijk even naar Naomi maar dan straks voor me uit. 'Ze wilde gisteren zelfs niet dat ik kwam,' zeg ik zacht en sla mijn blik neer. Naomi vraagt of ik dan iets te doen weet. Iets voor lol. 'Ik zou weer aan mijn voet kunnen krabben,' zeg ik dan. Ik kijk heel even op naar haar. 'Maar hier zijn niet echt lollige dingen te doen.' Ik haal mijn schouders op wat voor een pijn steek in mijn zij zorgt. 'Omdat we moeten rusten.'

Coockies schreef:
    Ian Silvas

Ik kijk haar aan. 'Ja dat was het ook. Zei ik vaker? Ik bedoel gewoon een keertje, maar ik zei tegen hem dat het niet vaker moet gebeuren,' sus ik en duw Nala rustig terug op het bed. Ik kijk Nala aan. 'Het is allemaal goed,' glimlach ik en kijk haar aan. Ik aai over haar haar en geef haar een knuffel. 'Alles is en komt goed.'

Nala
    Ik klem mijn armen om hem heen.
    "Hoe kan alles goed komen?" vroeg ik met een klein stemmetje, van de tranen in mijn ogen. "Het doet allemaal zo'n pijn... Waarom? Waarom ik?"
    Het was een vraag die al lang door mijn hoofd spookte. Waarom ik? Ik zou niemand anders dit laten meemaken, maar... waarom moest ik dat alles meemaken? Waarom?

Ian Silvas

Ik voel haar armen om me heen en sla de mijne ook steviger om haar heen. 'Ik weet het niet Nala,'fluister ik. 'Ikweet niet waarom jij. Maar Sam zal je geen pijn meer doen en anders geef ik mezelf het recht hem te slaan. Goed?' Ik kijk haar aan en streel haar haren. 'Alles komt goed en als er iets misgaat ben ik er voor je. Goed? Dan kan je naar mij komen.' Ik glimlaxj even en druk een kus op haar voorhoofd.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Nala
    Ik knikte zacht.
    "Dank je, Ian." mompelde ik dan en na een tijd trok ik me terug uit zijn armen. "Naomi mist je waarschijnlijk al." mompelde ik dan en glimlachte.
    "Misschien ga je maar beter terug." zei ik zacht.

{hmm, weer niet veel inspiratie + mijn zus is hier, dus ben afgeleid xD}

Ian Silvas

'Ja misschien,' glimlach Ik. 'Moet ik Sam dan weer naar jouw sturen, anders ben je zo alleen.' Ik kijk haar aa en glimlach even. Dan sta ik langzaam op en geef haar vlug nog een knuffel en een kus op haar voorhoofd. Ik glimlaxh even en wacht af.

Nala
    "Ja, graag... Maar Aireal helpt hem wel hier heen. Je hoeft het haar maar te vragen." glimlachte ik. Ik dacht niet dat het echt veilig zou zijn als Ian, Sam naar hier zou moeten helpen. Ik zou er maar mee moeten leven dat de 2 belangrijkste mannen in mijn leven elkaar niet konden uitstaan. Wat was dit toch voor extreme warboel geworden?

Ian Silvas

'Wie is Aireal of Ariël.' Ik denk even na. Wat was haar naam nou? Aireal, dat leek me apart, maar Ariël? Ik kijk even naar Nala en dan loop ik het gordijn uit en kijk om me heen. 'Hallo,' roep ik maar. 'A..' Ik zwijg even. hoe ging ik haar naam uitspreken? 'Aireal of Ariël één van de 2, kan die even komen?' Ik kijk om me heen en dan weer naar Nala. 'Hoe spreek ik haar naam nou uit?' Ik grinnik even en kijk Nala aan. ik bijt op mijn lip en grijns even, voordat ik me weer op de ruimte buiten de gordijnen richt.

Aireal
    Ik stond gewoon vlak naast hem. Ik was de hele tijd bij het gordijn blijven staan, zoals ik Marcell beloofd had. Ik zou voor Nala zorgen.
    "Aireal, zo spreek je het uit." mompelde ik en keek hem recht aan, waarvoor ik ook weer naar boven moest kijken. Stomme kleine gestalte.
    Ik sloeg mijn armen over elkaar.
    "Dus... waar heb je me voor nodig?"

Ian Silvas

Ik moet naar beneden kijken om haar aan te kijken. Ik bijt op mijn lip. Ze heeft rood haar en heet Aireal. Leuke combi. 'Oké dan. Aireal.' Ik glimlach even en denk even na. 'Eh.. Of je Sam voor Nala kan halen.' Ik glimlach even en zwaai even naar Nala.
    'Je kan me altijd roepen als er wat is,' glimlach ik en loop dan zelf richting Naomi. 'Hoi,' glimlach ik en ga op het bedrand zitten en kijk haar aan. Ik glimlach even naar Naomi en kijk haar aan.

Aireal
    Hmm, ik vond Sam aardiger dan hem. Sam deed tenminste moeite om niet te lachen met mijn naam en daaraan gecompenseerde uiterlijk.
    Ik liep terug naar het bed van Sam en glimlachte.
    "Ziet er naar uit dat ze je nu maar al te graag bij haar wilt hebben." glimlachte ik.

Coockies schreef:
    Ian Silvas

Ik moet naar beneden kijken om haar aan te kijken. Ik bijt op mijn lip. Ze heeft rood haar en heet Aireal. Leuke combi. 'Oké dan. Aireal.' Ik glimlach even en denk even na. 'Eh.. Of je Sam voor Nala kan halen.' Ik glimlach even en zwaai even naar Nala.
    'Je kan me altijd roepen als er wat is,' glimlach ik en loop dan zelf richting Naomi. 'Hoi,' glimlach ik en ga op het bedrand zitten en kijk haar aan. Ik glimlach even naar Naomi en kijk haar aan.

Naomi Micheal
    Ik wil net antwoorden op Sam als ik dan Ian naast me hoor en draai mijn hoofd zijn kant op en een glimlach verschijnt op mijn gezicht. 'Hey.' zeg ik dan ook en kijk hem ook aan.

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

Sam Jason Night
    Ian is weer terug en Naomi negeert me gelijk volkomen. Ik weet al hoe het zit. Zolang Ian er niet is kan ik het goed doen bij haar, maar als hij er is word ik gelijk aan de kant geschoven. Gelukkig komt Aireal. 'Ik wil ook terug naar haar,' zeg ik dan met een knikje en kom dan voorzichtig overeind.

Aireal
    Ik sla mijn arm om zijn middel om hem te ondersteunen. Doordat ik zo klein was, moest het eigenlijk alleen maar makkelijker zijn op me te steunen...
    Hmm, misschien toch eindelijk een voordeel gevonden.
    "Jullie twee zijn een lief... maar ingewikkeld koppel." zei ik naar waarheid, terwijl we richting de gordijnen liepen. "Zij heeft veel meegemaakt en iets zegt me dat jij ook wel een verleden hebt."
    Ik keek hem niet aan en bloosde licht. Waarom zei ik dat nu?
    "Je hoeft niet te antwoorden of zo. Ik moet me er niet mee bemoeien." mompelde ik.