• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    'En als ik je ontvoerd? Ga je me dan slaan?' ik kijk haar met een speelse grijns aan.. 'Doe geen pruillipje little princess. Ik zal je niet meer laten schrikken.' ik kijk haar aan en glimlach. Ik druk een kus op haar mondhoek. 'Maar jouw ontvoeren... Misschien dat ik dat echt ga doen. Helaas waren andere me al voor.' ik kijk haar met een speelse grijns aan. 'Wij gaan naar....' ik kijk haar geheimzinnig aan. Simpelweg omdat ik het zelf nog niet wist.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    'En als ik je ontvoerd? Ga je me dan slaan?' ik kijk haar met een speelse grijns aan.. 'Doe geen pruillipje little princess. Ik zal je niet meer laten schrikken.' ik kijk haar aan en glimlach. Ik druk een kus op haar mondhoek. 'Maar jouw ontvoeren... Misschien dat ik dat echt ga doen. Helaas waren andere me al voor.' ik kijk haar met een speelse grijns aan. 'Wij gaan naar....' ik kijk haar geheimzinnig aan. Simpelweg omdat ik het zelf nog niet wist.


    Naomi Micheal
    'Ik zou je nooit slaan.' zeg ik dan en grinnik even en leg mijn hoofd tegen zIjn borstkas.Ik grinnik dan als hij little princess zegt. Dan kijk ik op en grijns. 'Wie waren hè dan al voor? En ontvoer me alsjeblieft niet!' zeg ik dab lachend en laatste extra dramatisch. 'Waarheen?' vraag ik dan ook geheimzinnig en kijk hem lachend aan en druk een kort kusje op zijn lippen en leg dan mijn hoofd weer tegen zijn borstkas.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 6:56 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas
    'Hoe denk je dat je hier terecht bent gekomen? Dat bedoel ik,' gljmlach ik en kijk haar aan. 'En waarnaartoe. Dat is een weet voor mij en een vraag voor jouw.' Ik buig naar haar toe. 'Little princess,' fluister ik in haar oor. 'Weetje vanaf nu ga ik je little princess noemen,' lach ik en kijk haar aan. Ik draag haar nog steeds als een prinses in mijn armen en dwaal een beetje door de gangen. Hier ben ik nog nooit eerder geweest...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Dit os een hele slechte morgen x.x]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik grinnik even. 'Ja, dat is waar dus je ontvoerd me terwijl ik al ontvoerd ben nu, verwarrend.' zeg ik dan en lach weer even. Als hij me dan nog niet verteld waar we heen gaan kijk ik hem weer aan met een pruillipje en blijf hem zo een tijdje aankijken, maar dan verschijnt er toch een grijns rond mijn lippen en kijk even om me heen en dan weer naar Ian. Ik herken het hier nog niet, ik ben hier nog nooit geweesd, hopelijk weer Ian waar hij naartoe gaat. Er verschijnt weer een glimlach als hij me weer "little princess" noemt en kijk hem aan. 'Zo little ben ik toch niet.' zeg ik dan en grijns even en leg dan mijn hoofd weer tegen zijn borstkas en sluit even mijn ogen. En het voelt fijn zo in zijn armen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    [Dit os een hele slechte morgen x.x]


    [Waarom...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik moet weer naar school x)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    'dat was het hele plan. Verwarring veroorzaken,' grijns ik geheimzinnig. 'Naomi,' begin ik en lach even. 'Nee je bent niet little, maar wel voor mij,' lach ik en kijk haar aan. Ik kijk om me heen. 'We zijn verdwaald,' grinnik ik en loop rustig door. Ik kijk goed om me heen en besluit uiteindelijk een deur te openen. Een luxe woonkamer is te zien. Ik kijk verbaasd naar binnen en loop naar binnen. 'Volgens mij zitten we jn het bewaker gedeelte,' grijns ik en kijk naomi aan.

    [ik ga naar schoo. Tot canmiddag! x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Voor mij is t slechter.. Ik heb proefwerkweek en er wordt een pony bij mijn paardrijden ingeslapen, dus.. ;(]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Oke dat klinkt zielig.. Maargoed. Ik ga leren ;(]


    Stop acting normal. It gets bored.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Joshua Gayle
    Ik grinnik even en frons dan. 'Nee, dit was genoeg voor "nu".' zeg ik dan en grijns even. 'Ik zeg niet dat ik gier de volgende keer genoeg mee neem.' zeg ik dan lachend en streek dan met mijn hand zacht haar haar en geniet van haar lichaam tegen de mijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Hij zegt dat het genoeg was voor nu, maar dat hij hier misschien de volgende keer geen genoegen mee neemt. 'Ach, het verbaast me al dat je er dit keer genoegen mee neemt,' zeg ik plagerig en ik kijk naar hem op en druk een kus op zijn lippen. Daarna kijk ik hem weer aan en glimlach. Dit is dus mijn vriendje. Het voelt goed. En de warme stralen die over me heen lopen voelen ontspannend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    'dat was het hele plan. Verwarring veroorzaken,' grijns ik geheimzinnig. 'Naomi,' begin ik en lach even. 'Nee je bent niet little, maar wel voor mij,' lach ik en kijk haar aan. Ik kijk om me heen. 'We zijn verdwaald,' grinnik ik en loop rustig door. Ik kijk goed om me heen en besluit uiteindelijk een deur te openen. Een luxe woonkamer is te zien. Ik kijk verbaasd naar binnen en loop naar binnen. 'Volgens mij zitten we jn het bewaker gedeelte,' grijns ik en kijk naomi aan.


    Naomi Micheal
    Ik lach even en druk dan weer een kusje op zijn lippen. 'Wie zegt dat ik van jouw ben?' vraag ik dan grijnzend. En dan kijk ik ook om me heen. 'Serieus?' vraag ik dan met opgetrokken wenkbrauwen als hij zegt dat we verdwaald zijn, want ik weet ook niet waar we zijn. Dan opent hij een deur en een luxe woonkamer verschijnt voor me en mijn mond valt nog net niet open. Ik knik dan als hij zegt dat we waarschijnlijk in het bewakers gedeelte zitten en kijk de kamer goed rond en kijk dan weer naar Ian met een speelse, uitdagende grijns rond mijn lippen. 'Dit kan me nog wel bevallen.' zeg ik dan grijnzend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij zegt dat het genoeg was voor nu, maar dat hij hier misschien de volgende keer geen genoegen mee neemt. 'Ach, het verbaast me al dat je er dit keer genoegen mee neemt,' zeg ik plagerig en ik kijk naar hem op en druk een kus op zijn lippen. Daarna kijk ik hem weer aan en glimlach. Dit is dus mijn vriendje. Het voelt goed. En de warme stralen die over me heen lopen voelen ontspannend.


    Joshua Gayle
    Ik grinnik even. 'Nam jij er dan genoegen mee, of wil je niet liever meer?' vraag ik dan grijnzend en druk een kusje in haar nek op haar zwakke plekje en kijk haar dan weer grijnzend aan. 'Ik hou van je.' zeg ik dan zacht en pak haar hoofd tussen mijn handen en druk dan mijn lippen liefdevol op de hare.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Dubbel

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 16:14 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.