• oke ff voor de duidelijkheid alvast: dit is NIET om aan te vallen op de story schrijvers, en OOK NIET op andere mensen, ik wil alleen ff jullie mening horen.. vinden jullie dat er niet eens andere story's in de top moeten staan? ik zie elke dag de zelfde en om eerlijk te zijn wil ik andere story's ook een kans geven.. ik heb zelf geen story's dus het is niet voor mezelf.. ik heb NIKS tegen de top-story's en ik vind ze ook heel goed ensow maar ik wil andere ook een kans geven om in de top 5 te komen.. mijn mening dus geen haat.. xx

    Oud nieuws.
    Anyway, ik lees bijna geen story's, al denk ik dat ik dat wel meer zou doen als er eens wat onbekende personen-story's in de top zouden staan voor de verandering. Ik neem nu niet eens meer de moeite om te kijken, ik weet toch wel dat het enige was er in de top zal staan voorlopig One Direction is met af en toe een JB story ertussen.

    Hakuna schreef:
    Omdat de top 5 nu beneden de pagina staat, kijk ik er eigenlijk niet meer naar omdat ik nooit helemaal tot onderaan ga. :')


    Deep inside, I've never felt alive

    CURLYMONSTER schreef:
    Naja, we moeten al blij zijn dat er nu een top 7 is inplaats van een top 5 lijkt me ^^


    •*• Lululu •*•

    Keating schreef:
    Ik vind het door de nieuwe design aangenamer dat de top vijf zeven helemaal onder staat, dan ergert er iemand daar minder aan :]
    En aan het feit dat er 1D, oftewel JB, oftewel OP of whatever stories in de top staan erger ik me niet, maar er zijn stories die bijna permanent in de top staat en dat, dát vind ik nou onfair.


    dat is ook wat ik bedoel.. :$

    Well, wees blij met het nieuwe plekje van de top stories. Minder opvallend dus je hoeft er ook niet steeds naar te kijken. :3

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 21:06 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.