• oke ff voor de duidelijkheid alvast: dit is NIET om aan te vallen op de story schrijvers, en OOK NIET op andere mensen, ik wil alleen ff jullie mening horen.. vinden jullie dat er niet eens andere story's in de top moeten staan? ik zie elke dag de zelfde en om eerlijk te zijn wil ik andere story's ook een kans geven.. ik heb zelf geen story's dus het is niet voor mezelf.. ik heb NIKS tegen de top-story's en ik vind ze ook heel goed ensow maar ik wil andere ook een kans geven om in de top 5 te komen.. mijn mening dus geen haat.. xx

    Ik hou me totaal niet bezig met die top 5, anders ga ik me alleen maar zitten ergeren. Enough said.(bloos)


    everything, in time

    Naja, we moeten al blij zijn dat er nu een top 7 is inplaats van een top 5 lijkt me ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Bagoly schreef:
    Ik hou me totaal niet bezig met die top 5, anders ga ik me alleen maar zitten ergeren. Enough said.(bloos)

    Ah, hier zijn al zoveel topics over gemaakt.
    Er zal toch niets aan veranderen. De hypes zullen altijd in de top staan.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    CURLYMONSTER schreef:
    Naja, we moeten al blij zijn dat er nu een top 7 is inplaats van een top 5 lijkt me ^^


    klopt jah, maar toch wel sneu voor de rest..

    Eepiline schreef:
    (...)
    Ah, hier zijn al zoveel topics over gemaakt.
    Er zal toch niets aan veranderen. De hypes zullen altijd in de top staan.


    Tijd voor koffie.

    Bagoly schreef:
    Ik hou me totaal niet bezig met die top 5, anders ga ik me alleen maar zitten ergeren. Enough said.(bloos)


    Daar sluit ik me bij aan. ^^


    You are beautiful, you are love.

    Eigenlijk best raar dat zoveel mensen de top stories haten. We beslissen zelf democraties wie er in de top staan, dus blijkbaar zijn er ook groepen met mensen die ze wel in de top willen.
    Zelf kijk ik eerlijk gezegd niet zo naar de top:)


    Can't control my second personality

    lovetessa4 schreef:
    (...)

    klopt jah, maar toch wel sneu voor de rest..


    Kijk, het is heel simpel.
    Als je goed bent, als je een origineel en leuk verhaal hebt wat grammaticaal en qua spelling klopt zit je goed.
    Als je dan ook de hype volgt zit je geweldig.
    Heb je veel mensen die je verhaal lezen betekend het gewoon dat jouw verhaal door de andere Quizletters leuker gevonden worden dan anderen.
    Of het nou gaat over 1D, JB, Twilight, harry potter of TH, THG, je ziet dat de tot gewoon meegaat met de hypes. wat heel logisch is
    Volgens mij vat ik in herhaling

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 17:25 ]


    Miep

    Elly4ever schreef:
    Eigenlijk best raar dat zoveel mensen de top stories haten. We beslissen zelf democraties wie er in de top staan, dus blijkbaar zijn er ook groepen met mensen die ze wel in de top willen.
    Zelf kijk ik eerlijk gezegd niet zo naar de top:)


    Veel mensen lezen alleen verhalen en zijn niet zo actief op het forum. Waarschijnlijk zijn zij degene die de 1D stories de top in kudo-en.
    + dat ik me verder ook niet zo met de top-stories bezig houd. Ze staan nu zo onderaan de pagina dat ik er vaak niet eens aan denk dat daar ook nog iets is :Y)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Omdat de top 5 nu beneden de pagina staat, kijk ik er eigenlijk niet meer naar omdat ik nooit helemaal tot onderaan ga. :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Bagoly schreef:
    Ik hou me totaal niet bezig met die top 5, anders ga ik me alleen maar zitten ergeren. Enough said.(bloos)


    De Eenhoornkoningin haalt me de woorden uit de mond.


    #WWED - What Would Emma Do?

    volgens mij zijn het ook allemaal 1D stories die in de top staan :X


    Dit is mijn signature

    Ik vind het door de nieuwe design aangenamer dat de top vijf zeven helemaal onder staat, dan ergert er iemand daar minder aan :]
    En aan het feit dat er 1D, oftewel JB, oftewel OP of whatever stories in de top staan erger ik me niet, maar er zijn stories die bijna permanent in de top staat en dat, dát vind ik nou onfair.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik kijk niet meer naar de top , ik zoek ze gewoon via een andere manier nu. Tuurlijk willen de meeste mensen wel is in de top staan , maar zo simpel is dat nu eenmaal niet. :c


    Danmarks Dynamite.

    Bagoly schreef:
    Ik hou me totaal niet bezig met die top 5, anders ga ik me alleen maar zitten ergeren. Enough said.(bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.