• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!


    [url=chrome://newtabhttp//www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144096] Topic 54 [/url]

    Rollen:
    Naam:
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje':
    Leerjaar(als leerling)
    Rol:
    Afdeling(als leerling):
    Beste vakken:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra


    Gryffindor:
    Klassenoudste (vol)(1 jongen en 1 meisje(vol))

    Alice Mabel Fox - jaimyhoi
    Nick Adams(Klassenoudste) - TheseWords
    Leerlingen
    Summer Melody Night(Drijver) - CarrotLouis
    Diana Lynae Hartley(Wachter, Aanvoerder) - Stiles
    Laurene Ann Evans(Zoeker) - Aragog
    William Dawson(Drijver) - WillNotLearn
    Mason Embrico Potter(Jager, aanvoerder) - Panday
    Clarisse "Rizzo" Camille Favre(Jager) - Stornoway
    Nick Adams(Klassenoudste) - TheseWords
    Alice Mabel Fox - jaimyhoi
    Damian Braxton - Rechazame
    Josh Clive ratsley(zoeker) - BlueHope
    Jade Selah Harris(Jager) - Lizor
    Dawn Maiden Valentine - Roww
    Drew James Valentine/i] - Roww
    Stefan Peterson - Lizor
    May Autumn Julia Winte - Roww
    Ambrose Katniss Black - xVanilla
    Aireal Garcia - JokerBaby
    Rose Violet Kane - DeadHead
    Zwerkbalteam(vol) + aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Jade Selah Harris(Jager) - Lizor
    Diana Lynae Hartley(Wachter) - Stiles
    Summer Melody Night(Drijver) - CarrotLouis
    William Dawson(Drijver) - WillNotLearn
    Mason Embrico Potter(Jager, aanvoerder) - Panday
    Clarisse "Rizzo" Camille Favre(Jager) - Stornoway
    Josh Clive ratsley(zoeker) - BlueHope
    Afdelingsleider

    Hufflepuff
    Klassenoudste (vol)(1 jongen en 1 meisje)

    Valentijn Emilio Scagotti(Klassenoudste) - WillNotLearn
    Julia Dubois(Klassenoudste) - TheseWords
    Leerlingen
    Ryan Thomas (Wachter, Aanvoerder) - Lizor
    Niada Amber Nightwatch(Zoeker) - BlueHope
    Felicity Winter(Jager) - SupahBaby
    Anne Rose Everdeen(Jager) - mismi
    Valentijn Emilio Scagotti(Klassenoudste, Drijver) - WillNotLearn
    Julia Dubois(Klassenoudste, Jager) - TheseWords
    Chantay Lupin(Drijver) - Aragog
    Stephen Granger - mismi
    Teamin Jace Sangue - Roww
    Zwerkbalteam(vol) + aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Ryan Thomas (Wachter, Aanvoerder) - Lizor
    Niada Amber Nightwatch(Zoeker) - BlueHope
    Aimee Everdeen(Jager) - mismi
    Julia Dubois(Klassenoudste, Jager) - TheseWords
    Felicity Winter(Jager) - SupahBaby
    Chantay Lupin(Drijver) - Aragog
    Valentijn Emilio Scagotti(Klassenoudste, Drijver) - WillNotLearn
    Afdelingsleider

    Ravenclaw
    Klassenoudste (vol)(1 jongen en 1 meisje)
    Alex Ludwig(Klassenoudste, wachter) - mismi
    Amory Viviane Pendragon(Klassenoudste, Drijver) - Stornoway
    Leerlingen
    Abbony Blyss Harrison - Lifehouse
    Sherleen Yara Addison(Jager) - Europe
    Aimee Rae Addison(Zoeker, Aanvoerder) - Europe
    Christian Thom Smith(Jager) - BlueHope
    Amory Viviane Pendragon(Klassenoudste, Drijver) - Stornoway
    Isabel Grace Welling(Jager) - Stiles
    Lune Kathlyn Marx(Drijver) - Lizor
    Alex Ludwig(Klassenoudste, wachter) - mismi
    Jake Bryan - Roww
    David Nolan Joshua Smith - BlueHope
    Zwerkbalteam (vol)+ aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Sherleen Yara Addison(Jager) - Europe
    Aimee Rae Addison(Zoeker, Aanvoerder) - Europe
    Alex Ludwig(Klassenoudste, wachter) - mismi
    Christian Thom Smith(Jager) - BlueHope
    Amory Viviane Pendragon(Klassenoudste, Drijver) - Stornoway
    Isabel Grace Welling(Jager) - Stiles
    Lune Kathlyn Marx(Drijver) - Lizor
    Afdelingsleider

    Slytherin
    Klassenoudste (vol))(1 jongen en 1 meisje

    Nadia Amaris Mercer(Jager, klassenoudste) - Stiles
    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager, klasseoudste) - Lizor
    Leerlingen
    Nadia Amaris Mercer(Jager, klassenoudste) - Stiles
    Damen Alexander Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Daniël Edward Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Saphire Catastrophe Finddler(Zoeker) - BlueHope
    Ashley Caroline Lestrange(Wachter, volger) - Aragog
    Aurelie Quendi(Jager, Volger) - LotStuff
    Callum Darren Hastings(Volger) - Stornoway
    Athan James Hastings - Stornoway
    Alicia Malfoy - TheseWords
    Leslie Fields - jaimyhoi
    Ruby Agony Hope(volger) - BlueHope
    Dawn Emilia Harper - Panday
    Magenta Sherburne - Theep
    Jayden Odair - Lizor, Jaimyhoi
    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager, klasseoudste) - Lizor
    Bradley Micheal Knight(Volger) - WillNotLearn
    Felice Lily Billington - Aragog
    Melissa Johnson(volger) - BlueHope
    Arianna Johnson(volger) - BlueHope
    Riley Charles MacGreggor(Volger) - WillNotLearn
    Orlando Damian Craig - WillNotLearn
    Aline Rush - Jaimyhoi
    Aviera Delena Degrassi - Stuttgart
    Lily Janice Hastings - Aragog
    Jason Eroin Black - WillNotLearn
    Eric Devinson - WillNotLearn
    Adam Bryan Gontier - Roww
    Mabel Aurelia Winter - Roww
    Daniëlle Stephani Winter - Roww
    Allison Katherina Elena Petrova - Lizor
    Rosalyn 'Rose' O'Donnel - Aragog
    Finn Jason Forbes - Lizor
    Leyla Aléne Lockwood - Stuttgart
    Cailyn Rosean Laurenz - Aragog
    Meryl Diana Parsel - xVanilla
    Zwerkbalteam(vol)+ aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Nadia Amaris Mercer(Jager, klassenoudste) - Stiles
    Ashley Caroline Lestrange(Wachter, volger) - Aragog
    Saphire Catastrophe Finddler(Zoeker) - BlueHope
    Aurelie Quendi(Jager, Volger) - LotStuff
    Damen Alexander Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Daniël Edward Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager) - Lizor
    Afdelingsleider

    Leraren:
    Astronomie

    Kimberly Patriot - Door iedereen
    Toverdranken
    Verzorging van Fabeldieren

    Damian Whitfield - WillNotLearn
    Waarzeggerij
    Bezweringen

    May Angelique Hastings - Aragog
    Kruidenkunde
    Linea Butcher - Door iedereen
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten(vol)
    Fiona Fera Filch - BlueHope
    Geschiedenis van de Toverkunst
    Dreuzelkunde

    Marc Louis Johnson - Roww
    Voorspellend Rekenen
    Leer der Oude Runen
    Gedaanteverwisseling(vol)

    Harold Livingsstone - BlueHope

    Schoolhoofd
    Nicolas Kayson Viren Finddler - BlueHope
    Toekomstig Schoolhoofd
    Caleb Damon Parsel - Lizor
    Plaatsvervangend Schoolhoofd
    Conciërge
    Bibliothecaresse
    Schoolverpleegster

    Maya Alison Lockwood - Aragog
    Vlieglerares en Zwerkbalscheidsrechter
    Jachtopziener, sleutelbewaarder en terreinknecht


    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager, klasseoudste) - Lizor
    Volgers
    Ashley Caroline Lestrange(Wachter, volger) - Aragog
    Aurelie Quendi(Jager, Volger) - LotStuff
    Bradley Micheal Knight(Volger) - WillNotLearn
    Melissa Johnson(volger) - BlueHope
    Arianna Johnson(volger) - BlueHope
    Riley Charles MacGreggor(Volger) - WillNotLearn

    Regels:
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiele Potter verhaal mogen
    -Reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door degene die het laatste bericht stuurde, als ik NIET online ben (:
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Zwerkbal schema
    1e wedstrijd, Griffoendor - Zwadderich
    2e wedstrijd, Huffelpuf - Ravenklauw
    3e wedstrijd, Ravenklauw - Zwadderich
    4e wedstrijd, Griffoendor - Huffelpuf
    5e wedstrijd, Huffelpuf - Zwadderich
    6e wedstrijd, Griffoendor - Ravenklauw


    Rollentopic
    Rooster
    Rollenstory

    Aankondiging voor het kerstbal:
    Voor de kerstvakantie zal er een bal plaats vinden, vanmiddag wordt iedereen verwacht om naar The Great Hall te komen.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 16:28 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Je maakt me zo nieuwsgierig! :'D]
    Lily - S
    Ik keek hem aan terwijl hij zijn verhaal deed, en toen hij uitgesproken was volgde ik zijn blik naar de Gryffindor.
    Ik sloeg mijn ogen even neer en zuchtte zachtjes.
    ''Het.. is goed dat je je dat beseft- en dat je voor jezelf durft op te komen,'' zei ik zachtjes.
    Dat tweede, het opkomen voor jezelf, heb ik in de loop van de jaren moeten leren- en nog was ik er niet goed in.
    ''Hm- ik weet niet.. zeker of het Serpen zal lukken. Hij lijkt de laatste tijd zo-''
    Ik haalde mijn schouders op.
    ''Anders. Sinds hij met dat.. meisje is,'' mompelde ik, en haalde nogmaals mijn schouders op.
    Ik zuchtte. Waarom was ik altijd zo slecht in raad geven?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Hehe. xd Callum heeft het toch al verteld? Maar aangezien ik die versie vergeten ben, ga ik hem een beetje verdraaien. WACHT. MET WIE IS SERPEN? Met Alicia? Toch?]

    Athan James Hastings || Zwadderich
    Lily keek hem aan wanneer James zijn verhaal deed, iets wat hij heel erg apprecieerde. Soms had hij behoefte aan iemand die gewoon luisterde. Het moest daarom nog niet helpen zijn, een luisterend oor kon soms enorm opluchten. Lily sloeg haar ogen neer en zuchtte zachtjes.
    "Het... is goed dat je dat beseft - en voor jezelf durft op te komen," zei ze zachtjes. "Hm- ik weet niet... zeker of het Serpen zal lukken. Hij lijkt de laatste tijd zo-" Lily haalde haar schouders op. "Anders. Sinds hij met dat meisje is," mompelde ze en haalde nogmaals haar schouders op. James glimlachte even flauw naar haar.
    "Ik begrijp gewoon niet waarom er mensen zijn die het gewoon over zich heen laten komen en er niets tegen doen. De sfeer onder de Zwadderaars was al nooit helemaal geweldig, maar sinds dit jaar voel ik me gewoon... Ik weet niet, uitgesloten of zo", mompelde hij zachtjes. Hij moest haast moeite doen om zijn stem niet te laten trillen. "Wil je... Wil je mee naar Zweinsveld? Of zo? Ik wil even mijn gedachten verzetten." Hij sloeg zijn ogen neer wanneer hij dat vroeg en het kwam er ook niet zo bijster luid uit.


    help

    [Oh? x'D
    Jep, alicia. Of.. was, is.. idk :'D]

    Lily - S
    Ik knikte instemmend.
    ''Ja- ik snap niet waarom er allemaal vooroordelen zijn over Slytherin,'' mompelde ik zachtjes.
    Het was soms best vervelend, aangezien velen je zo'n.. blik wierpen.
    Toen vroeg James of ik mee wilde naar Hogsmeade.
    Ik keek hem aan en glimlachte. Enthousiaste twinkeltjes waren er in mijn ogen te zien.
    ''Tuurlijk,'' glimlachte ik, en sprong op.
    Dit keer was ik degene die zijn hand pakte en hem meesleurde naar buiten.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 22:30 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Het lijkt me altijd zo raar om de Engelse namen te gebruiken van Zweinstein en Dreuzels enseu, heb alle boeken in het Nederlands gelezen en een groot deel van de film ook altijd in het Nederlands gezien.]

    Athan James Hastings || Zwadderich

    Lily knikte instemmend. "Ja, ik snap niet waarom er allemaal vooroordelen zijn over Zwadderich", mompelde ze zachtjes. James kon aan haar blik zien dat ze het ook flink beu begon te raken, al die blikken op je gericht. Wanneer James haar vroeg of ze mee wilde naar Zweinsveld, keek ze hem aan en glimlachte. Enthousiaste twinkelingen verschenen in haar ogen. "Tuurlijk", zei ze met een glimlach. Ze sprong op en pakte deze keer zelf zijn hand vast om hem mee te sleuren naar buiten. Heel het terrein was met sneeuw bedekt en het was best wel frisjes - James had geen jas aan. Er kroop even een koude rilling langs zijn ruggegraat. "Wil je niet eerst een jas gaan ophalen. Of zo?" vroeg hij Lily bedenkelijk.


    help

    Lily - S
    Ik keek hem even bedenkelijk aan, en realiseerde me toen dat het inderdaad best koud was.
    Ik trok mijn wand.
    ''Accio jas,'' mompelde ik droogjes, maar het werkte: Niet veel later had ik mijn jas in mijn handen.
    Ik grijnsde en trok deze aan.
    Lichte sneeuwvlokjes vielen uit de hemel, die opvielen in mijn donkerrode haren. Ik giechelde zachtjes.
    Ik hield van sneeuw..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Hihi geeft niet, ik doe het altijd standaard in het engels :'D
    Als ik typ weet ik die benamingen sneller- ondanks dat ik de boeken ook slechts in het nederlands heb gelezen.
    Vreemd.. maar heb het mezelf aangeleerd, onbewust ofzo :')]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Via de films misschien? xd Maar je bent ook ouder dan mij, je kent ze al langer. Ik kijk die films al vanaf het derde kleuter - in het Nederlands dan, natuurlijk - en ik zei altijd "vanaf dat ik kan lezen, ga ik Harry Potter lezen". Vier jaar geleden - vijfde leerjaar - begon ik aan boek zeven. :3 Ik vind het echt zo raar om "wand" te lezen. Dan lees ik het altijd met de betekenis van "muur". xd

    WAIT A SECOND. LILY EN JAMES. DAT HEB IK DUS ECHT NIET EXPRES GEDAAN, MOEST JE DAT SOMS DENKEN. ;O]

    Athan James Hastings || Zwadderich
    Lily keek James even bedenkelijk aan, maar trok toen haar toverstok, waarna ze droogjes "accio jas" zei. Het werkte wel en ze grijnsde even. James schudde glimlachend zijn hoofd, maar hij deed wel hetzelfde, want hij begon het behoorlijk koud te krijgen. James droeg als het winter was altijd zijn sjaal. Het was er één die zijn moeder voor hem met Kerstag had gebreid, een paar jaar geleden. Het was een simpele rode wollen sjaal en in zijn pubertijd was James er altijd volledig van overtuigd geweest dat sjaals voor homo's was. Sinds ze stierf deed hij hem vanaf het koud was altijd aan. Er vielen lichte sneeuwvlokken uit de hemel, die zich in Lily's rode haar nestelden en de eerste paar seconden voordat ze smolten scherp afstaken bij die haarkleur. Een paar andere studenten waren ook op weg naar Zweinsveld.
    "Luister, Lily", begon James plotseling. "Ik wilde nog zeggen... van gisteren... Dat... Het spijt me. Het was totaal niet mijn bedoeling om zo humeurig over te komen."


    help

    [Hahaha neee, ik ben pas écht Potterhead sinds.. een jaar, ofzo, hahaha. Twee misschien, idk. De films heb ik overigens wel op de voet gevolgd c:

    HAHAHAHAHAHAHHA
    NU JE HET ZEGT
    x'DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    They're ment to be. (wbw)]

    Lily - S
    Ik schudde wild mijn haren om de sneeuwvlokjes er uit te krijgen, maar toen James plotseling begon te praten, stopte ik er mee waardoor mijn haren compleet door de war zaten.
    Ik had het zelf echter niet helemaal door, en luisterde naar wat James te zeggen had.
    Toen hij was uitgesproken, sloeg ik mijn ogen even neer.
    ''Oh- eh..- geeft niks,'' glimlachte ik.
    Ik vergeef mensen vaak te snel- maar nu vond ik het niet zo erg.
    Ik keek even naar zijn sjaal en grijnsde.
    Het had bijna dezelfde kleur als mijn haren. ''Leuke sjaal,'' glimlachte ik toen oprecht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Awesum. Ik twijfel of ik nog een Zwadderich meisje ga aanmaken, maar er zijn haast geen jongens meer in die afdeling.]

    Athan James Hastings || Zwadderich
    Lily schudde nogal plotseling wild met haar haar, waarschijnlijk om de sneeuw eruit te halen, en toen James begon te praten stopte ze. Hij moest even glimlachen toen hij haar verwilderde haar zag. "Oh- eh... Geeft niets", glimlachte ze. Ze keek even naar zijn sjaal. "Leuke sjaal," glimlachte ze toen, met een oprechte schittering in haar ogen. Ze liepen Zweinsveld binnen, waardoor ze een spoor in de sneeuw achterlieten en kwamen dan uiteindelijk aan bij de Drie Bezemstelen, waar James de deur voor Lily openhield. Er kwam een walm van warmte en boterbiergeur naar buiten gewaaid.

    [Ik ga switchen op le phone.]


    help

    [hm.. Slytherin is wel een beetje overbevolkt ;o.
    Je mag anders wel een personage van me overnemen? Caitlin -typfoutje in beginpost I guess, of ik ben gewoon dement- Ik doe toch niks met haar. *shrugs*]
    Lily - S
    Ik glimlachte dankbaar toen hij de deur voor me openhield.
    Jongens met manieren.. ik heb dat altijd al schattig gevonden.
    Ik keek even rond. Het was heerlijk knus: Iedereen zocht de boterbier op zodra het koud werd buiten.
    We liepen door naar de bar en ik bestelde twee boterbiertjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [What does she look like? ^^ xd Ik mag de naam zwadderich en zwadderaars niet. Het klinkt zo... Kwal. XD En nu dat ik me James/Athan anders voorstel.... ;O HIJ HEEFT ZWART HAAR. EN LILY ROOD. KAN HET NOG ERGER? XD]

    Athan James Hastings || Zwadderich
    Lily glimlachte wanneer James de deur voor haar openhield en keek even rond. Er zat redelijk veel volk, maar er waren nog wel een paar tafeltjes vrij. Iedereen dacht blijkbaar hetzelfde in de winter: gaan opwarmen met een boterbiertje. James en Lily liepen door tot aan de bar en Lily bestelde twee boterbiertjes, waarna ze aan een tafeltje gingen gaan zitten. Er schiet hem plotseling iets te binnen. "Binnenkort kerstbal. Geweldig," mompelt hij. Hij had het nooit een gezellige bedoening gevonden, hij zat toch meestal vijf minuten aan een tafeltje alleen om daarna terug naar de leerlingenkamer te gaan en uit wanhoop zijn huiswerk te maken.


    help

    Lily - S
    ''Oh.. ja- dat,'' mompelde ik, terwijl ik mijn handen om mijn glas boterbier klemde.
    Mijn handen werden direct wat warmer, terwijl ik zelf nog wolkjes uitademde van de kou.
    Ik heb al die ballen .....ja. nooit leuk gevonden- maar misschien kwam het omdat ik er nog nooit voor was gevraagd.
    Het was best beschamend, eigenlijk- ik ging altijd in mijn eentje of met vriendinnen.
    Ik keek naar mijn glas en nam uiteindelijk een nipje van mijn boterbier.
    ''Ga jij?'' vroeg ik toen maar aan James. Ik ging niet- dat wist ik wel zeker. Het zal wel zoals vorig jaar lopen- en het jaar daarvoor, en het jaar dáárvoor.. het maakte me niet eens zo veel uit.


    [LOLOLOLOLOLOL Dit kán gewoon geen toeval zijn! x'D
    Geen idee, trouwens, je moet haar even opzoeken x3. Maar je kan altijd het uiterlijk enzo aanpassen, hoor. ^^]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 23:15 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mitshy schreef:
    Naam: Cailyn Rosean Laurenz, maar iedereen noemt haar Cassie.
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje': Volbloed
    Leerjaar(als leerling): 6
    Rol: Leerling, volger.
    Afdeling(als leerling): Slytherin
    Beste vakken: DADA, Potions
    Karakter: RPG. Verlegen, onzeker en emotioneel, in ieder geval.
    Uiterlijk:


    Extra: Cassie heeft een tattoo op haar onderarm, schouderblad, en op haar armen en bovenbeen.


    :3


    help

    [OHJAAAAA. <3
    Meh ik had haar speciaal voor Adam aangemaakt, maar die heeft haar genakt. :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [;O DOE NIET ZO DUBBELZINNIG. XD

    HEB JE TROUWENS AFLEVERING 13 VAN SEIZOEN 3 VAN PLL GEZIEN. DJZUIHDAZOEYZUAIL]

    Athan James Hastings || Zwadderich

    "Oh ja, dat", mompelde Lily, terwijl ze haar handen om haar glas boterbier klemde. Voor zover James wist, had hij Lily nooit op het Kerstbal gezien. Maar hij was er dan ook nooit langer dan vijf minuten. Ze keek naar haar glas en nam uiteindelijk een nipje.
    "Ga jij?" vroeg ze uiteindelijk.
    "Geen idee", antwoordde hij. "Ik hou het waarschijnlijk toch niet langer uit dan vijf minuten. En het is meestal zo erg dat ik daarna huiswerk ga maken."

    [Nu ga ik echt op mijn gsm. Ben zo terug.]


    help