• Hee, hee!
    Ik wil héél graag mijn Egels verbeteren en had een idee hoe ik dat kan doen.
    Ik ga jullie verhalen vertalen!

    Hoe ik dat ga doen gaat als volgt:

    Jij geeft een (van je) storie(s) op om vertaald te worden naar Engels.
    Ik maak een nieuwe story aan. Dezelfde als die van jou, maar dan in het Engels!

    Op de beginpagina, de titel en in elk hoofdstuk verwijs ik (met een link) en jouw naam naar je story! Alle copyright gaat dus uit naar jou.
    Zo kunnen mensen, die het leuk vinden, jouw story ook in het Engels lezen!

    Natuurlijk zou ik het erg op prijs stellen als je de eventuele foutjes wilt verbeteren.

    Zet hier in het topic de story die je vertaald wilt hebben :)

    Mee bezig:

    -
    -
    -

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 23:13 ]

    Als je wilt kun je een van mijn story's wel vertalen! Je mag zelf kiezen welke, er is er 1 al afgelopen en met de anderen ben ik nog bezig. Omdat ik op mijn iPod zit kan ik nu geen link plaatsen maar je kan wel op mijn profiel kijken!

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 21:20 ]


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    1DL1D schreef:
    Als je wilt kun je een van mijn story's wel vertalen! Je mag zelf kiezen welke, er is er 1 al afgelopen en met de anderen ben ik nog bezig. Omdat ik op mijn iPod zit kan ik nu geen link plaatsen maar je kan wel op mijn profiel kijken!


    Ik ga zeker kijken! Bedankt! Ik stuur je een bericht als de storie geactiveerd wordt :)

    More stories? (;

    Swizzle schreef:
    (...)

    Ik ga zeker kijken! Bedankt! Ik stuur je een bericht als de storie geactiveerd wordt :)


    Jij ook bedankt! (H)


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    Jup , die van mij.. (: Je mag er eentje kiezen haha , ik moet ook mijn Engels verbeteren xd


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    je mag mijn stand alones wel doen, is ook minder werk (; klik
    de sa's zijn hoofdstuk 1, 7 en 8.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Bedankt! Ik ga zeker beginnen! Ik weet niet van tevoren met welke ik ga beginnen, maar het komt goed (:

    Ja dit lijkt me wel leuk (:
    Hier is de link
    Ik vind het echt knap dat mensen zo goed in engels zijn xd
    Oh, btw, er staan soms wat engelse zinnetjes in en heeft nog maar 2 hoofdstukken xx


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ow dat klinkt leuk. Als je wilt of nog kunt mag je deze doen: My sweet melody maar dat zal wel héél veel werk zijn, dus kun je misschien beter deze doen: I'll let you say you love me.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.