• Ja, ik zit nu in de 2e, maar mijn broertjes zitten nog in groep 7 en 8, echt jammer, groep 5 en 6 zijn totaal weg, 7 half, en 8 en de rest van de school staat nog met veel water en rookschade. Het is al op omroep brabant en nos geweest, en op de radio. Komt nog op het jeugdjournaal enz. Edit; basisschool De Stokland


    British Boys - Tom Daley, Union J, One Direction, Jack Harries, Fin Harries, Marcus Butler

    Dat is best wel erg. D:

    Mijn basisschool zou al een nieuwbouw krijgen toen ik er net heen ging. Ik zit nu in de vijfde van het middelbaar en het ziet ernaar uit dat er eindelijk wat schot in komt. En mijn middelbare school heeft ook al nieuwbouwplannen, die waarschijnlijk zo'n jaar of twee nadat ik van school ben realiteit zullen worden... Het is net alsof ze wachten tot ik van school ben om nieuwe scholen te bouwen. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Dat is best wel erg. D:

    Mijn basisschool zou al een nieuwbouw krijgen toen ik er net heen ging. Ik zit nu in de vijfde van het middelbaar en het ziet ernaar uit dat er eindelijk wat schot in komt. En mijn middelbare school heeft ook al nieuwbouwplannen, die waarschijnlijk zo'n jaar of twee nadat ik van school ben realiteit zullen worden... Het is net alsof ze wachten tot ik van school ben om nieuwe scholen te bouwen. :x
    same here


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Gelukkig dat er geen gewonden zijn.
    Hoewel ik er niet om zou huilen als mijn school zou afbranden, lol:W Als niemand er is, natuurlijk.
    More free time,lol.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    wat erg voor die school. Ach die kinderen zullen dolblij zijn.
    in de buurt van mijn oude school was er ooit een supermarkt afgebrand en door alle geur van bedorven vlees en zo, waren we on/off vrij voor ongeveer 2 weken. LEUK


    -

    Square schreef:
    Dat is best wel erg. D:

    Mijn basisschool zou al een nieuwbouw krijgen toen ik er net heen ging. Ik zit nu in de vijfde van het middelbaar en het ziet ernaar uit dat er eindelijk wat schot in komt. En mijn middelbare school heeft ook al nieuwbouwplannen, die waarschijnlijk zo'n jaar of twee nadat ik van school ben realiteit zullen worden... Het is net alsof ze wachten tot ik van school ben om nieuwe scholen te bouwen. :x

    Ik zou dat zo fijn hebben gevonden. Ons nieuwe gebouw is kuuuuuuut. Maar de problemen waar wij mee zitten zijn ook echt belachelijk: te weinig lokalen, te weinig trappen/niet genoeg ruimte op de trap (gevolg: elke dag file), te weinig ruimte in de gang en totaal géén sfeer. Meh :[


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Square schreef:
    Dat is best wel erg. D:

    Mijn basisschool zou al een nieuwbouw krijgen toen ik er net heen ging. Ik zit nu in de vijfde van het middelbaar en het ziet ernaar uit dat er eindelijk wat schot in komt. En mijn middelbare school heeft ook al nieuwbouwplannen, die waarschijnlijk zo'n jaar of twee nadat ik van school ben realiteit zullen worden... Het is net alsof ze wachten tot ik van school ben om nieuwe scholen te bouwen. :x


    Exact hetzelfde als dit.


    Bad decisions make good stories.

    Echt lullig