• Ja, ik zit nu in de 2e, maar mijn broertjes zitten nog in groep 7 en 8, echt jammer, groep 5 en 6 zijn totaal weg, 7 half, en 8 en de rest van de school staat nog met veel water en rookschade. Het is al op omroep brabant en nos geweest, en op de radio. Komt nog op het jeugdjournaal enz. Edit; basisschool De Stokland


    British Boys - Tom Daley, Union J, One Direction, Jack Harries, Fin Harries, Marcus Butler

    Dat is lullig :l

    ANIC schreef:
    Dat is lullig :l

    Ja, maar nu hebben ze een extra week vrij


    British Boys - Tom Daley, Union J, One Direction, Jack Harries, Fin Harries, Marcus Butler

    Weten ze al hoe het is gebeurd?


    The odds are néver in our favor.

    Dat is balen voor de school en de kinderen. Maar aan de andere kant zullen de kinderen het niet zo erg vinden dat ze een extra week vrij hebben, denk ik.


    Physics is awesome

    renel4ever schreef:
    (...)
    Ja, maar nu hebben ze een extra week vrij


    Dat is wel fijn ^^ Zou ik nu wel handig vinden, mijn school van mij best afbranden (bloos)

    Ahw, wat rottig! Dat is toch wel een jeugdsentiment, die van mij hebben ze compleet plat gelegd dat ik in de 4e zat...
    Hoe is de brand ontstaan?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Jezus, dat is best wel ernstig. o.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Toevallig zag ik het net op mijn mobiel, maar ik heb er niet op geklikt.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Uppsala schreef:
    Jezus, dat is best wel ernstig. o.o


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Junns schreef:
    Ahw, wat rottig! Dat is toch wel een jeugdsentiment, die van mij hebben ze compleet plat gelegd dat ik in de 4e zat...
    Hoe is de brand ontstaan?


    Het gebouw van mijn basisschool is nog niet zo oud, hoewel ik graag een dansje zou doen om te horen dat die klootjesvolk van een leraren de school niet eens normaal kunnen afsluiten er er ingebroken. Ik haatte en nog steeds haat ik mijn basisschool, stom rot ding. D:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    0.0 Heftig, ik fietste nét langs mijn oude basisschool...


    Tijd voor koffie.

    Uppsala schreef:
    Jezus, dat is best wel ernstig. o.o


    26 - 02 - '16

    In Son?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    De jongen die dat heeft gedaan zit op mijn school. Zit nu in de gevangenis.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    -verkeerde topic-

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 22:08 ]