• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:50 ]

    Ik ken het :') Schiphol heeft besloten om 6 van de 10 treinen niet meer te laten rijden. Waardoor ik dus de afgelopen weken in een propvolle trein richting Sloterdijk zat, aangezien ze het aantal mensen dat normaal in 3 treinen zit, ze in 1 trein hebben gepropt. Ik kreeg spontaan claustrofobie.
    Oh en laatst waren ze 'vergeten' om om te roepen, dat de trein ineens niet meer op Sloterdijk stopt. Stond ik direct op A'dam centraal, kon ik weer een trein terug nemen en dus was ik te laat op school.


    To infinity and beyond •

    Dat is wel heel erg pech hebben. Kan je geen klacht in dienen? Ik weet dat je bij de NS een klacht kan in dienen als je ergens te laat aan komt, misschien kan dat bij Veolia ook.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 17:20 ]


    Physics is awesome

    Okee, dat is wel heel veel OV kutheid op één dag.


    The odds are néver in our favor.

    Bij ons zijn ze bezig aan het spoor en tegelijkertijd aan een rotonde die net voor het spoor én voor mijn school ligt --' Nu moet ik dus gigantisch omfietsen, anders hoefde ik maar vijf minuten op de fiets te zitten naar school.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Kyoshi schreef:
    Okee, dat is wel heel veel OV kutheid op één dag.


    + Bij mij faalt het OV ook wel eens, maar 8 van de 10 keer doen ze het wel goed.


    26 - 02 - '16

    Idd, dat is echt wel kut.
    En bij dat laatste moest ik je gewoonweg uitlachen. ;p Lol, ja, je eigen fout. Normaal mag je niet drinken/eten op de bussen (tenzij het bij jullie anders is).

    Nou. Ik heb ook al veel dingen meegemaakt met De Lijn en de NMBS. Vooral met De Lijn, gezien ik dagelijks de bus neem. Zo heb ik eens mijn bus gemist (ik had een half uur de tijd om over te stappen) en op mijn volgende bus moest ik een uur wachten.
    Wat heb ik gedaan? Ik heb een bus genomen die maar de helft van de route deed. Op die bus moest ik een dik kwartiertje wachten. De rest heb ik te voet gedaan. Dat betekende dat ik een drie kwartier gestapt van de eindhalte naar mijn eigen halte. Én ik was vroeger dan de volgende bus die ik kon nemen.
    Het meest geklote van allemaal? Mijn beste vriendin -die wist dat ik die weg te voet deed- reed gewoon voorbij. "Ja, ik heb je gezien, je past met dat rokje" Nee, pak dan geen moeite om me mee te nemen! D:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dat had ik vorig jaar ook. Voor schaatsen moet ik altijd overstappen in deventer. Alleen de bus had vertraging. Dus ik was helemaal blij dat de bus er nog stond toen ik aan kwam op het station (bus gaat maar 1x in het uur) Maar de bus was al weg van zijn 'plekkie' waar die vertrekt. 2 meter ofzo. Dus ik stond voor de deur, doet hij de deur open. Ik ging met gebaren vragen aan de buschauffeur of ik nog naar binnen mocht, schudde hij van nee en zegt ie aan de andere kant door zn raampje 'Ja, ik mag je niet meer binnen laten omdat ik al van me plek af ben' Val doooood. Heb ik een uur in de kou zitten wachten op dezelfde bus, met dezelfde chauffeur! Het werd nog erger, want toen ik een klacht in diende, stonden die mensen aan achter de chauffeur. :\


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Kyoshi schreef:
    Okee, dat is wel heel veel OV kutheid op één dag.


    •*• Lululu •*•

    OV is stom
    Toen mijn vader naar China ging en die avond eerst nog even naar mijn zus ging reden er opeens geen treinen meer tussen Leiden en Schiphol


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    OV is idd heel irritant..

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 22:06 ]


    FASHIOOOON.