• BELANGRIJK! Informatie.

    Dit is heel veel leeswerk, maar voor mij was het ook veel werk om te bedenken, maken en te typen. Dit is maar voor één keer, aangezien het daarna niet meer herhaald wordt. Alleen de dagplanning verandert elke dag.

    Klassenindeling: (Willekeurig ingedeeld. Leden van One Direction zijn wel expres uit elkaar gehouden.)
    Klas 1a: Phoebe Tonkin, Victoria Justice, Liam Payne, Luke Bilyk. Mentor: Mister Jackson.
    Klas 1b: Lea Michele, Ariana Grande, Harry Styles, Zac Afron. Mentor: Madam Harmony.
    Klas 1c: Perrie Edwards, , Louis Tomlinson, Marcus Butler. Mentor: Madam Lively.
    Klas 1d: Jenette McCurdy, Cher Lloyd, Niall Horan, Finn Harries. Mentor: Mister Wilson.

    Leraren: (Hoef je niet te lezen, maar het is wel handig om informatie over je leraren te hebben.)
    Zang: Madam Harmony, een zachtaardige jonge vrouw met veel geduld, maar maak haar niet kwaad. Straft regelmatig, maar licht.
    Dans: Mister Jackson, een goede leraar die een leuke sfeer kan houden, straft nooit.
    Drama: Mister Wilson, een leraar die soms een beetje vreemd kan zijn, maar wel aardig, straft alleen als je te ver gaat.
    Fotografie: Madam Lovegood, een strenge, iets oudere vrouw. Mensen vergissen zich vaak in haar vanwege haar achternaam. Straft snel en streng, bij het minste of geringste.
    Tekenen: Mister Winter, een kalme leraar die simpel lesgeeft. Alleen is zijn uitleg zwak, straft amper.
    Muziek: Madam Lively, een lerares die moeilijk orde kan houden. Ze is echter wel begrijpend en kan goed luisteren, straft normaal niet. Alleen als je het te bont maakt.


    Kamerindeling: (Willekeurig ingedeeld.)
    Kamer 2.1: Victoria Justice & Cher Lloyd.
    Kamer 2.2: Ariana Grande & ...
    Kamer: 2.3: Perrie Edwards & Jenette McCurdy.
    Kamer 2.4: Lea Michele & Phoebe Tonkin.
    Kamer 3.1: Finn Harries & Marcus Butler.
    Kamer 3.2: Harry Styles & Liam Payne.
    Kamer: 3.3: Luke Bilyk & Niall Horan.
    Kamer 3.4: Zac Afron & Louis Tomlinson.

    Roosters:
    De roosters zijn in dezelfde volgorde als de klassen. Klas 1 eerst, dan 2 enz.






    Hoe werkt het rooster?
    Het rooster werkt heel simpel. De lessen beginnen om acht uur en kunnen duren tot vijf uur in de middag. Als je een tussenuur hebt kun je die gebruiken om huiswerk te maken, iets te eten of gewoon dingen doen met je groepsgenoten. Elke les duurt zestig minuten, tenzij je een blokuur hebt. Blokuren duren twee uur. Meestal heb je een tussenuur om even te gaan eten.


    Schoolregels: (Spreekt voor zicht, niet verplicht te lezen.)
    -Er wordt niet gerend in de gangen.
    -Houdt je aan de eettijden. Ontbijt van zeven tot negen, lunchen van elf tot twee en dineren van vijf tot zeven.
    -Lichten gaan uit om tien uur, stipt om elf uur moet je slapen. De lichten gaan vanaf zes uur weer aan. Alleen in het weekend ben je hier vrij in.
    -Roken mag alleen in de tuinen of op de binnenplaats.
    -Alcohol mag alleen worden genuttigd in de weekenden tussen acht en elf in de avond.
    -Drugs zijn strikt verboden.
    -Als je te laat in je les komt zegt de leraar wat je moet doen. Sommigen laten je een briefje halen. Bij het tweede briefje zul je na het negende uur tot zes uur moeten nablijven.
    -In de les houd je je aan de leraar zijn of haar regels. Als je dit niet doet mogen zij een passende straf bedenken.
    -Spijbelen wordt meteen aangepakt. Als je spijbelt, kom je het lesuur inhalen in je vrije uren, meestal wordt dit het negende uur.
    -Er wordt alleen gegeten in de eetzalen.
    -Studeren doe je in je kamer, aula of bibliotheek.
    -Praktijk wordt alleen geoefend in de daarvoor gebouwde ruimtes.

    Overzicht school. (Dit hoef je niet te lezen, maar is wel handig om te weten.)
    -Begane grond: Eetzaal, keuken en een bibliotheek. De eetzaal loop je meteen in als je de trappen afloopt, de keuken is dan aan je linkerhand, de bibliotheek aan je rechterhand.
    -Etage 1: Alle leslokalen. In volgorde van links naar rechts;
    Muzieklokaal-Tekenlokaal-Fotografielokaal-Danszaal-Lokaal voor zang/studio-Dramalokaal.
    Drama wordt soms ook gegeven in de aula.
    -Etage 2: Meisjesvleugel.
    -Etage 3: Jongensvleugel.

    Wat houdt elk vak in? (Dit hoef je niet te lezen, het mag.)
    Zang: Je leert hier hoe je je stem moet gebruiken. Dus niet alleen maar zingen. Je krijgt verschillende opdrachten om zo je stem zo goed mogelijk te leren kennen.
    Dans: Dansen is uitgebreid en groot. Je kunt veel verschillende dansen leren en het is ook nog eens goed voor je spieren. Je leert elke spier in je lichaam zo goed mogelijk te gebruiken.
    Drama: Hierbij leer je acteren, maar ook hoe je je in een interview moet opstellen. Een handig vak voor iedereen. Je leert gezichtsexpressie, bewegingen, handelingen en meer.
    Tekenen: Dit is meer voor mensen die creatief zijn. Je tekent verschillende dingen. Niet alleen maar huisjes en boompjes, maar ook gezichten en schaduwvormingen.
    Muziek: Muziek is erg belangrijk voor zang en dans, een vak dat belangrijk kan gaan worden voor je vervolgopleiding op deze school. Je leert muziek kiezen voor je nummers, maar ook instrumenten bespelen.
    Fotografie: Bekend worden achter de schermen kan natuurlijk ook. Dit is de plek waar regisseurs en fotografen hun werk kunnen laten zien. Toch kiezen vele leerlingen dit vak later, omdat dit ook nog voor modellen erg belangrijk is. Je leert fotograferen, regisseren, lopen op een modeshow en poseren. Dit is ook handig voor als je op de rode loper staat en je weet hoe je netjes moet poseren.

    Dagplanning dag 1.
    Vandaag is een kennismakingsdag met leerlingen, mentoren en de school wordt verkend. Er wordt uitleg gegeven over de roosters, kamers, les-, eet- en bedtijd en nog andere dingen die je zou moeten weten op deze school.
    Om 10.00 wordt je verwacht in de grote aula. Deze kun je vinden als je de school binnenloopt en direct naar links gaat. Daar wordt je rooster uitgereikt en je wordt door je mentor rondgeleid in de school. Daarna krijg je van je mentor een kaartje met je kamernummer. De koffers zijn al op je kamer gezet en je hoeft alleen nog maar een bed uit te kiezen en je spullen in te ruimen.
    Om 17.00 worden jullie verwacht in de grote eetzaal op de begane grond. Deze vind je meteen als je de trappen afloopt.
    Om 22.00 worden alle lichten op de gangen, lokalen, aula en eetzaal uitgedaan en ben je verplicht om naar bed te gaan. Om 23.00 wordt er gecontroleerd of iedereen zijn lichten uit heeft en daadwerkelijk gaat slapen. De lessen komen dus op maandag te vervallen.


    Leef je nog? Zoals ik al zei, dit is maar eenmalig. Vragen?
    (Op aanraden van N4I5 hier geplaatst.(A))


    Deze rpg speelt zich af op een grote school, speciaal gebouwd voor tieners die naar een beroemd leventje streven. Ze kunnen hier vele lessen en paketten volgen, zoals dans, zang, modellenwerk, drama en kunst. Er zijn nog meerdere vakken te vinden in de bovenbouw.
    Naast vele vakken zijn er ook vele types te vinden. Tutjes, bitches, nerds, loners... Alles is hier te vinden op deze school, maar ze hebben allen maar één doel. Beroemd worden met hun talent. Er worden kliekjes/groepjes gevormd, sommigen gaan solo en anderen falen.
    Wie blijft staande in dit grote gevecht om populariteit, geluk en rijkdom?


    Rollen:

    Iedereen die mee wilt doen kiest een bestaande celebrity tussen de 16 en 25 jaar. Als dit niet het geval is even vragen voor toestemming. Je mag deze celebrity zijn of haar karakter een beetje aanpassen. Elke beroemdheid zit hier in het eerste jaar, dus is automatisch zestien. De opleiding duurt vier jaar, maar succes is niet gegarandeerd.
    Naam:
    Geslacht:
    Evt. bijnaam:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (hoeft alleen met foto, tenzij je het uitgebreider wilt beschrijven.)


    Regels:
    -Maximaal twee personages, maar dan wel van verschillende geslachten.
    -Geen perfecte personen, zelfs beroemdheden zijn dit niet.
    -Ik-vorm en verleden tijd, als je dit niet kunt/snapt even melden.
    -Minimaal vijf regels schrijven, tenzij dit echt niet gaat.
    -Reserveren mag, maar deze vervalt binnen 24 uur.
    -Naamveranderingen even melden.
    -Als je op vakantie bent of een andere geldige reden hebt om niet te kunnen schrijven het eventjes melden, ik hou er rekening mee. Ikzelf heb het ook wel eens druk.
    -Alleen ik maak de nieuwe topics, tenzij ik iemand anders de opdracht daarvoor geef.
    -Relaties en 16+ mag, die hoeft niet met het officiele vriendje/vriendinnetje van je personage te zijn. Hoe het uiteraard wel netjes.
    -Off topic tussen haakjes.

    Als je vragen hebt kun je die altijd stellen, aangezien ik soms heel onduidelijk kan zijn. Om het aantal meisjes en jongens in balans te houden zijn er acht meisjes en acht jongens beschikbaar. Ik maak een klassenindeling, kamerindeling, rooster en zorg ervoor dat de dagplanning er op tijd staat. Als mij dit niet lukt zal ik dit zeggen en iets anders in de tussentijd verzinnen.
    Als je geen idee hebt van welke beroemdheid je nou moet kiezen wil ik wel helpen. Je hoeft geen ervaring te hebben met RPG, dat kun je altijd leren.


    Meisjes. VOL!
    - Ariana Grande. CxStylinson.
    - Victoria Justice. ZaynxVain.
    - Gage Golightly. RememberYoux
    - Cher Lloyd. MadeByHades.
    - Perrie Louise Edwards. AgentP.
    - Lea Michele. Rider.
    - Jenette McCurdy. MattyBgirl.
    - Phoebe Tonkin. Curlies.

    Jongens. VOL!
    - Louis Tomlinson. xHungryNiall.
    - Finn Harries. Adores.
    - Luke Bilyk. Depay.
    - Harry Styles. quin98.
    - Niall Horan. AgentP.
    - Liam Payne. CxStylinson.
    - Zac Afron. N4I5.
    - Marcus Butler. N4I5.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 16:58 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Mijn moeder heeft me in allemaal jurkjes gehijsd (cat) Ik ga douchen , dus ik reageer zo x]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Edward Styles

    Ik begon te lachen toen hij zei dat die me nu wel geloofde en deed mijn shirt weer goed. hij vertelde dat hij niet bij me in de klas zat en dat vond ik er jammer. 'Nou dan zit in niet bij jou, en ze zit ook in 1b' zei en kijk hem aan. Ik snapte wel dat hij er naar vroeg ik bedoel dan kende die tenminste al iemand. Ach misschien konden we zo samenn door de school heen lopen en dan wat mensen leren kennen. 'Je wilt vast wel wat mensen uit je klas leren kennen toch?' vroeg ik en kijk hem aan. ' Want dan kunnen we best door de school heen lopen en zoeken naar wat mensen die hopelijk bij een van ons in de klas zitten' stelde ik voor terwijl ik hem afwachtend aankeek. Misschien was hij daar te verlegen voor maar daar moest die ook wel overheen komen.

    Curlies schreef:
    [Mijn moeder heeft me in allemaal jurkjes gehijsd (cat) Ik ga douchen , dus ik reageer zo x]


    [Poor you]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Curlies schreef:
    [Mijn moeder heeft me in allemaal jurkjes gehijsd (cat) Ik ga douchen , dus ik reageer zo x]


    (Lol, waren het mooie jurkjes?)


    Happy Birthday my Potter!

    MadeByHades schreef:
    Cher Lloyd

    'Weet ik, alleen het past wel bij je' zei ik doodserieus, waarna ik in de lach schoot. 'Achja, niet iedereen woont dichtbij' zuchtte ik. 'Maar goed, vertel is wat over jezelf. Wat zijn je hobby's etc?' vroeg ik hem. Ik was erg geïnteresseerd in Zac. Terwijl ik mijn haar in een knot deed, keek ik ZaC weer nieuwsgierig aan. 'Sorry voor mijn vragen' grinnikte ik snel.


    Zac Efron.

    Ik zette een meisjesstem op, voor zover dat lukte met mijn stem en zei overdreven, "Oh wat lief van je ! Zo'n mooi complimentje zeg". Ik begon te lachen en kuchte een paar keer. "Man dat doe ik nooit meer" zei ik erna met een gewone stem.
    Ik haalde mijn schouders op, "Geeft niets hoor" zei ik glimlachend. Ik dacht even na en beet op mijn lip.
    "Weluhm, het meeste van mijn tijd besteedde ik aan acteren en zingen, gitaar leren spelen en zo van die dingen, als ik dan tijd over had speelde ik met mijn tweelingbroertje en zusje, ik bedoel dat mijn broertje en zusje tweeling zijn hé, we zijn geen drieling ofzo, stel je voor, als die sexyness dat zou niemand overleven". Ik begon te grijnzen maar schudde toen terug mijn hoofd, "Goed waar was ik ? Ohja, dus spelen met die 2 en al de rest van de tijd met vrienden rondhangen, het gewoonlijke eigenlijk".
    Ik wreef even in mijn ogen en haalde een hand door mijn haren, "What about you ?".

    quin98 schreef:
    Harry Edward Styles

    Ik begon te lachen toen hij zei dat die me nu wel geloofde en deed mijn shirt weer goed. hij vertelde dat hij niet bij me in de klas zat en dat vond ik er jammer. 'Nou dan zit in niet bij jou, en ze zit ook in 1b' zei en kijk hem aan. Ik snapte wel dat hij er naar vroeg ik bedoel dan kende die tenminste al iemand. Ach misschien konden we zo samenn door de school heen lopen en dan wat mensen leren kennen. 'Je wilt vast wel wat mensen uit je klas leren kennen toch?' vroeg ik en kijk hem aan. ' Want dan kunnen we best door de school heen lopen en zoeken naar wat mensen die hopelijk bij een van ons in de klas zitten' stelde ik voor terwijl ik hem afwachtend aankeek. Misschien was hij daar te verlegen voor maar daar moest die ook wel overheen komen.


    Liam James Payne.

    Ik keek Harry even aan. "Je hebt wel geluk dat je al een vriendin hebt die ook nog in dezelfde klas als jou zit." zei ik gemeend, waarna ik even op mijn lip beet. "Ja... Maar..." begon ik, wetend dat ik toch weinig tegen hem in kon brengen.
    Ja, ik was erg verlegen. Maar op mijn oude school was ik behoorlijk gepest geworden, en nu ben ik een beetje bang dat het weer opnieuw begint.
    "Misschien zijn ze druk in gesprek of zo... Ik kan toch niet mezelf er steeds tussen mengen?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    N4I5 schreef:

    Marcus Butler.

    Ik keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Jij bent zo'n slecht persoon, serieus !". Ik keek hem nepboos aan en sloeg mijn armen over elkaar. Normale gesprekken konden we niet echt hebben, sorry daarvoor, ik deed echt mijn best, maarja. Met Finn lukte dat gewoon niet. Ik typte vlug iets op Twitter over het feit dat Finn me pest.
    "Nu is het niet meer Finn Finn the better twin" zei ik toen ik alle reacties las. Ik stak mijn tong uit naar hem en gaf hem een duwtje.

    Finn Harries

    Met een hoop kabaal viel ik neer op het bed. Zogenaamd door de enorme duw die Marcus mij gaf. Ik wreef echter wel pijnlijk over mijn achterhoofd die daadwerkelijk hard tegen de bedbodem was geklapt. "Dat was best pijnlijk." zie ik peinzend terwijl de wazige vlekken voor mijn ogen weer langzaam helder werden. Op het laptop scherm bleven tweets verschijnen over Marcus en mij. Ik had hem graag willen terug kaatsen dat de fans mij toch altijd leuker dan hem zouden vinden. Maar door recente gebeurtenissen had ik dat maar niet gedaan. Want zonder dat Marcus het zelf toe wilde geven, wist iedereen dat hij een heel klein hartje had.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 18:27 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Harry Edward Styles

    'Daar heb ik inderdaad geluk mee' gaf ik toe en glimlachte even." maar wat?" wou ik vragen maar na een tijdje praten hij al veder. Ik beet even nadenkend op mijn lip en haalde mijn schouders op. 'Als ik je nou beloof dat ik zorg dat je er niet buiten valt en dat ik gewoon zorg dat je lekker aan het praten blijft' stelde ik voor en keek hem glimlachend aan. Hij moest echt wat minder verlegen worden. 'Waarom ben je eigenlijk zo verlegen?' vroeg ik hem daarna terwijl ik op mijn lip beet. Ik wist niet of ik he mocht vragen maar mijn nieuwsgierigheid zorgde ervoor dat ik het gewoon gevraagd had. hopelijk vond hij het niet heel erg. Ik keek hem een beetje nieuwsgierig aan terwijl ik wachten op zijn antwoord.

    Louis William Tomlinson

    Ik zag haar gezicht en schoot in de lach. 'Ik vind het echt wel meevallen dus blijf bij mijn mening' zei ik nog steeds lachend. 'Dat wilde ik dus tegen jou zeggen en heel erg bedankt.'
    'Bedankt voor het vertrouwen en dat je vind dat ik talent heb' zei ik en kijk dan teleurgesteld. 'Maar nu weet ik niet hoe goed jij zingt al zal dat ook heel erg goed zijn.' Ik meende wat ik zei, want denk echt dat ze heel goed kan zingen. Je zou mij nooit dingen horen zeggen die ik niet meende, maar ook zou je mij noot slechte dingen horen zeggen. Tenminste niet gelijk rechtstreeks.
    Ik grinnikte dat door mijn woorden haar mond open viel en haal mijn schouders op. 'Een gave en daarbij vind ik dat ook wel wat voor jou. Het is beide heel erg leuk, maar zelf zou mijn keuze ook zingen zijn'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Cher Lloyd

    Ik lachte even om zijn vage uitleg. 'Nou, dansen, zingen vooral, shoppen, eigendunken meppen' Snel mepte ik Zac tegen zijn achterhoofd, waarna ik daarna hem een grijns toewierp. 'Shoppen met mijn vriendinnen, zowat bij mijn vriendinnen en vrienden rondhangen, eigenlijk van alles' vertelde ik hem. Ik keek naar de lucht, waar de zong verdween achter de wolken. 'Wanneer moeten we eigenlijk weer binnen zijn? Waarschijnlijk om 5 uur. Heb je je rooster al?' vroeg ik hem om het gesprek op gang te helpen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne.

    Ik knikte langzaam, waarna ik zwakjes glimlachte als antwoord op zijn verhaal. "Dat is heel aardig van je, maar het hoeft niet." mompelde ik zacht, waarna mijn lach verdween als sneeuw voor de zon en ik mijn handen zo hard in de de dekens vastzette dat mijn knokkels wit werden van de inspanning.
    "Op mijn oude school... ben ik nogal gepest geworden. ik had geen vrienden, zelfs niet eens mensen die me niet pestten of negeerden. Ik ben gewoon bang dat het weer gebeurd en probeer dus zoveel mogelijk afstand te houden van anderen." zei ik zacht, een beetje verbaasd dat ik dit Harry gewoon vertelde. Ik vertrouwde hem op de een of andere manier wel.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Phoebe Tonkin
    Ik glimlach breed en sta dan op. ''Weet jij een leuke plek om heen te gaan?'', vraag ik een beetje te enthousiast. Ik strijk even mijn topje glad en kijk dan Lea aan. We moesten vier jaar samen met elkaar op één kamer , dus beter haar te vriend dan te vijand houden.
    Ik loop dan naar de rooster met de klassen en kamerindelingen. ''Oh haha , ik zit bij Luke in de klas'', grinnik ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.


    Zac Efron.

    Als een klein kindje die te horen had gekregen dat hij net zijn favoriete speelgoed niet zou krijgen van Sinterklaas keek ik haar boos aan. "Wel sorry dat ik van mezelf houd, dat is beter dan van alle meisjes houden om ze daarna toch te laten vallen en ze met een gebroken hart en een ingedunkt zelfbeeld achter te laten".
    Ik fronste even mijn wenkbrauwen. Ingedunkt, was dat eigenlijk wel een bestaand woord ? Ik haalde mijn schouders op. Don't care bitches. Ik keek haar even aan en haalde een opgevouwen blaadje uit de achterkant van mijn broek. Uit mijn kontbroekzak dus. Wacht, dat was ook geen woord. Achja.
    "Uhm, als dit een rooster is, dan ja".

    [Best wel , maar ik haat jurkjes - dus voor mij zijn ze allemaal lelijk :Y)]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ariana Joan Grande.

    Ik glimlachte eventjes en knikte. "Toch lief dat iemand me niet Little Red noemt." zei ik grijnzend. Die bijnaam vond ik zelf wel toepasselijk, maar het bleef een beetje vervelend dat iedereen me klein noemde.
    Ik grijnsde om zijn opmerking. "Nou... Zo goed zing ik niet hoor. Rappen kan ik ook wel een beetje, maar zingen blijft ietsjes makkelijker. Maar goed... geen idee." zei ik gemeend, waarna ik hem grinnikend aankeek.
    "Hoezo vind je het wat voor mij?" vroeg ik verbaasd, waarna ik hem weer aankeek. Hij was echt heel aardig...


    Reading a good book is like taking a journey.