• BELANGRIJK! Informatie.

    Dit is heel veel leeswerk, maar voor mij was het ook veel werk om te bedenken, maken en te typen. Dit is maar voor één keer, aangezien het daarna niet meer herhaald wordt. Alleen de dagplanning verandert elke dag.

    Klassenindeling: (Willekeurig ingedeeld. Leden van One Direction zijn wel expres uit elkaar gehouden.)
    Klas 1a: Phoebe Tonkin, Victoria Justice, Liam Payne, Luke Bilyk. Mentor: Mister Jackson.
    Klas 1b: Lea Michele, Ariana Grande, Harry Styles, Zac Afron. Mentor: Madam Harmony.
    Klas 1c: Perrie Edwards, , Louis Tomlinson, Marcus Butler. Mentor: Madam Lively.
    Klas 1d: Jenette McCurdy, Cher Lloyd, Niall Horan, Finn Harries. Mentor: Mister Wilson.

    Leraren: (Hoef je niet te lezen, maar het is wel handig om informatie over je leraren te hebben.)
    Zang: Madam Harmony, een zachtaardige jonge vrouw met veel geduld, maar maak haar niet kwaad. Straft regelmatig, maar licht.
    Dans: Mister Jackson, een goede leraar die een leuke sfeer kan houden, straft nooit.
    Drama: Mister Wilson, een leraar die soms een beetje vreemd kan zijn, maar wel aardig, straft alleen als je te ver gaat.
    Fotografie: Madam Lovegood, een strenge, iets oudere vrouw. Mensen vergissen zich vaak in haar vanwege haar achternaam. Straft snel en streng, bij het minste of geringste.
    Tekenen: Mister Winter, een kalme leraar die simpel lesgeeft. Alleen is zijn uitleg zwak, straft amper.
    Muziek: Madam Lively, een lerares die moeilijk orde kan houden. Ze is echter wel begrijpend en kan goed luisteren, straft normaal niet. Alleen als je het te bont maakt.


    Kamerindeling: (Willekeurig ingedeeld.)
    Kamer 2.1: Victoria Justice & Cher Lloyd.
    Kamer 2.2: Ariana Grande & ...
    Kamer: 2.3: Perrie Edwards & Jenette McCurdy.
    Kamer 2.4: Lea Michele & Phoebe Tonkin.
    Kamer 3.1: Finn Harries & Marcus Butler.
    Kamer 3.2: Harry Styles & Liam Payne.
    Kamer: 3.3: Luke Bilyk & Niall Horan.
    Kamer 3.4: Zac Afron & Louis Tomlinson.

    Roosters:
    De roosters zijn in dezelfde volgorde als de klassen. Klas 1 eerst, dan 2 enz.






    Hoe werkt het rooster?
    Het rooster werkt heel simpel. De lessen beginnen om acht uur en kunnen duren tot vijf uur in de middag. Als je een tussenuur hebt kun je die gebruiken om huiswerk te maken, iets te eten of gewoon dingen doen met je groepsgenoten. Elke les duurt zestig minuten, tenzij je een blokuur hebt. Blokuren duren twee uur. Meestal heb je een tussenuur om even te gaan eten.


    Schoolregels: (Spreekt voor zicht, niet verplicht te lezen.)
    -Er wordt niet gerend in de gangen.
    -Houdt je aan de eettijden. Ontbijt van zeven tot negen, lunchen van elf tot twee en dineren van vijf tot zeven.
    -Lichten gaan uit om tien uur, stipt om elf uur moet je slapen. De lichten gaan vanaf zes uur weer aan. Alleen in het weekend ben je hier vrij in.
    -Roken mag alleen in de tuinen of op de binnenplaats.
    -Alcohol mag alleen worden genuttigd in de weekenden tussen acht en elf in de avond.
    -Drugs zijn strikt verboden.
    -Als je te laat in je les komt zegt de leraar wat je moet doen. Sommigen laten je een briefje halen. Bij het tweede briefje zul je na het negende uur tot zes uur moeten nablijven.
    -In de les houd je je aan de leraar zijn of haar regels. Als je dit niet doet mogen zij een passende straf bedenken.
    -Spijbelen wordt meteen aangepakt. Als je spijbelt, kom je het lesuur inhalen in je vrije uren, meestal wordt dit het negende uur.
    -Er wordt alleen gegeten in de eetzalen.
    -Studeren doe je in je kamer, aula of bibliotheek.
    -Praktijk wordt alleen geoefend in de daarvoor gebouwde ruimtes.

    Overzicht school. (Dit hoef je niet te lezen, maar is wel handig om te weten.)
    -Begane grond: Eetzaal, keuken en een bibliotheek. De eetzaal loop je meteen in als je de trappen afloopt, de keuken is dan aan je linkerhand, de bibliotheek aan je rechterhand.
    -Etage 1: Alle leslokalen. In volgorde van links naar rechts;
    Muzieklokaal-Tekenlokaal-Fotografielokaal-Danszaal-Lokaal voor zang/studio-Dramalokaal.
    Drama wordt soms ook gegeven in de aula.
    -Etage 2: Meisjesvleugel.
    -Etage 3: Jongensvleugel.

    Wat houdt elk vak in? (Dit hoef je niet te lezen, het mag.)
    Zang: Je leert hier hoe je je stem moet gebruiken. Dus niet alleen maar zingen. Je krijgt verschillende opdrachten om zo je stem zo goed mogelijk te leren kennen.
    Dans: Dansen is uitgebreid en groot. Je kunt veel verschillende dansen leren en het is ook nog eens goed voor je spieren. Je leert elke spier in je lichaam zo goed mogelijk te gebruiken.
    Drama: Hierbij leer je acteren, maar ook hoe je je in een interview moet opstellen. Een handig vak voor iedereen. Je leert gezichtsexpressie, bewegingen, handelingen en meer.
    Tekenen: Dit is meer voor mensen die creatief zijn. Je tekent verschillende dingen. Niet alleen maar huisjes en boompjes, maar ook gezichten en schaduwvormingen.
    Muziek: Muziek is erg belangrijk voor zang en dans, een vak dat belangrijk kan gaan worden voor je vervolgopleiding op deze school. Je leert muziek kiezen voor je nummers, maar ook instrumenten bespelen.
    Fotografie: Bekend worden achter de schermen kan natuurlijk ook. Dit is de plek waar regisseurs en fotografen hun werk kunnen laten zien. Toch kiezen vele leerlingen dit vak later, omdat dit ook nog voor modellen erg belangrijk is. Je leert fotograferen, regisseren, lopen op een modeshow en poseren. Dit is ook handig voor als je op de rode loper staat en je weet hoe je netjes moet poseren.

    Dagplanning dag 1.
    Vandaag is een kennismakingsdag met leerlingen, mentoren en de school wordt verkend. Er wordt uitleg gegeven over de roosters, kamers, les-, eet- en bedtijd en nog andere dingen die je zou moeten weten op deze school.
    Om 10.00 wordt je verwacht in de grote aula. Deze kun je vinden als je de school binnenloopt en direct naar links gaat. Daar wordt je rooster uitgereikt en je wordt door je mentor rondgeleid in de school. Daarna krijg je van je mentor een kaartje met je kamernummer. De koffers zijn al op je kamer gezet en je hoeft alleen nog maar een bed uit te kiezen en je spullen in te ruimen.
    Om 17.00 worden jullie verwacht in de grote eetzaal op de begane grond. Deze vind je meteen als je de trappen afloopt.
    Om 22.00 worden alle lichten op de gangen, lokalen, aula en eetzaal uitgedaan en ben je verplicht om naar bed te gaan. Om 23.00 wordt er gecontroleerd of iedereen zijn lichten uit heeft en daadwerkelijk gaat slapen. De lessen komen dus op maandag te vervallen.


    Leef je nog? Zoals ik al zei, dit is maar eenmalig. Vragen?
    (Op aanraden van N4I5 hier geplaatst.(A))


    Deze rpg speelt zich af op een grote school, speciaal gebouwd voor tieners die naar een beroemd leventje streven. Ze kunnen hier vele lessen en paketten volgen, zoals dans, zang, modellenwerk, drama en kunst. Er zijn nog meerdere vakken te vinden in de bovenbouw.
    Naast vele vakken zijn er ook vele types te vinden. Tutjes, bitches, nerds, loners... Alles is hier te vinden op deze school, maar ze hebben allen maar één doel. Beroemd worden met hun talent. Er worden kliekjes/groepjes gevormd, sommigen gaan solo en anderen falen.
    Wie blijft staande in dit grote gevecht om populariteit, geluk en rijkdom?


    Rollen:

    Iedereen die mee wilt doen kiest een bestaande celebrity tussen de 16 en 25 jaar. Als dit niet het geval is even vragen voor toestemming. Je mag deze celebrity zijn of haar karakter een beetje aanpassen. Elke beroemdheid zit hier in het eerste jaar, dus is automatisch zestien. De opleiding duurt vier jaar, maar succes is niet gegarandeerd.
    Naam:
    Geslacht:
    Evt. bijnaam:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (hoeft alleen met foto, tenzij je het uitgebreider wilt beschrijven.)


    Regels:
    -Maximaal twee personages, maar dan wel van verschillende geslachten.
    -Geen perfecte personen, zelfs beroemdheden zijn dit niet.
    -Ik-vorm en verleden tijd, als je dit niet kunt/snapt even melden.
    -Minimaal vijf regels schrijven, tenzij dit echt niet gaat.
    -Reserveren mag, maar deze vervalt binnen 24 uur.
    -Naamveranderingen even melden.
    -Als je op vakantie bent of een andere geldige reden hebt om niet te kunnen schrijven het eventjes melden, ik hou er rekening mee. Ikzelf heb het ook wel eens druk.
    -Alleen ik maak de nieuwe topics, tenzij ik iemand anders de opdracht daarvoor geef.
    -Relaties en 16+ mag, die hoeft niet met het officiele vriendje/vriendinnetje van je personage te zijn. Hoe het uiteraard wel netjes.
    -Off topic tussen haakjes.

    Als je vragen hebt kun je die altijd stellen, aangezien ik soms heel onduidelijk kan zijn. Om het aantal meisjes en jongens in balans te houden zijn er acht meisjes en acht jongens beschikbaar. Ik maak een klassenindeling, kamerindeling, rooster en zorg ervoor dat de dagplanning er op tijd staat. Als mij dit niet lukt zal ik dit zeggen en iets anders in de tussentijd verzinnen.
    Als je geen idee hebt van welke beroemdheid je nou moet kiezen wil ik wel helpen. Je hoeft geen ervaring te hebben met RPG, dat kun je altijd leren.


    Meisjes. VOL!
    - Ariana Grande. CxStylinson.
    - Victoria Justice. ZaynxVain.
    - Gage Golightly. RememberYoux
    - Cher Lloyd. MadeByHades.
    - Perrie Louise Edwards. AgentP.
    - Lea Michele. Rider.
    - Jenette McCurdy. MattyBgirl.
    - Phoebe Tonkin. Curlies.

    Jongens. VOL!
    - Louis Tomlinson. xHungryNiall.
    - Finn Harries. Adores.
    - Luke Bilyk. Depay.
    - Harry Styles. quin98.
    - Niall Horan. AgentP.
    - Liam Payne. CxStylinson.
    - Zac Afron. N4I5.
    - Marcus Butler. N4I5.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 16:58 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Phoebe Tonkin
    ''Dan weet jij meer dan ik weet'', glimlach ik. Luke is best wel.. Leuk. Hij is aardig , heeft een leuke glimlach. Ik grinnik even en ga dan op de stoel zitten. Lea ziet er natuurlijk ook aardig uit , en ik weet nu al dat ik het leuk zal hebben met haar als kamergenote. ''Maar , wat willen jullie bereiken met deze school?'', vraag ik dan. ''Ik vind het leuk om te acteren en zingen is voor mij ook geen probleem... Maar ik wil er graag iets groots van maken..'', mompel ik dromerig. Je kon mijn Australische accent best wel goed horen.. Ik wilde al sinds kleins af aan een actrice worden. En misschien was dit nou juist mijn kans. En ik wil het dus echt niet verprutsen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ( Naar wie kan ik Louis sturen? )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    quin98 schreef:
    Harry Edward Styles

    'Ach ik zei toch dat ze me niet zo braaf meer zou vinden' zeg ik grijnzend. k glimlachte even naar de jongen. Liam zoals ik al had gedacht, hij was wel erg verlegen. 'Niet zo verlegen hé roommate' zeg ik in een poging he wat minder verlegen te krijgen. Ik luister even naar hoe Ariana zich voorstelt en grijns daarna. 'Heel tevreden' zeg ik grijnzend en kijk Liam aan. ' We gaan het wel gezellig maken op onze kamer hé' zeg ik met een glimlach en kijk hem aan. Hopelijk zou die na een tijdje wel wat losser worden anders wordt het ook wel weer saai maar ik zou daar wel voor zorgen, nou ja proberen. Ik wist natuurlijk niet of het me ging lukken. Maar hij leek me best aardig dus ik ging gewoon proberen vrienden met hem te worden en dan zou die vanzelf wel minder verlegen zijn, toch? Ik schud mijn gedachte weg en kijk naar Liam. 'De kamer al bekeken?'


    Liam James Payne.

    Ik keek even verward naar de twee mensen die voor me stonden, waar hadden die het nou weer over? Braaf vinden? What the fudgecake... En hoe maakte ze zo snel vrienden?! Of kenden ze elkaar al ergens van?
    Ik bloosde even licht en keek Harry aan. "Sorry... En ik denk dat het wel gezellig wordt, ja."
    Ik schudde mijn hoofd op antwoord van zijn vraag of ik de kamer al bekeken had. "Jij?"

    Ariana Joan Grande.

    Ik keek Harry glimlachend aan. "Gelukkig maar."
    Ik sprong op en neer en greep Liam's pols meteen vast, waarvan hij zichtbaar schrok en zijn hand probeerde terug te trekken. Toch hield ik hem vast en keek hem zielig aan. "Niet bang zijn, ik ben niet kwaadaardig."
    Ik keek Harry even aan en vervolgde mijn verhaal toen weer. "Waarom ga je de kamer dan niet bekijken? Ik beloof dat ik rustig probeer te doen en niet meer door raampjes zal koekeloeren."
    Opeens liet ik Liam los en keek Harry verontschuldigend aan. "Ik wil ook nog naar mijn eigen kamer... Zie ik jullie vanavond bij het eten dan?"
    Ik wachtte niet meer op antwoord en rende alweer weg. Eens kijken waar ik heen moest... Trap op, tweede verdieping.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 16:28 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    xHungryNiall schreef:
    ( Naar wie kan ik Louis sturen? )


    (Ik kan Ariana wel wegsturen om haar kamer te zoeken en dan Liam met Harry mee laten gaan? Dan kan Louis tegen Ariana aanwandelen of zo...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    (...)

    (Ik kan Ariana wel wegsturen om haar kamer te zoeken en dan Liam met Harry mee laten gaan? Dan kan Louis tegen Ariana aanwandelen of zo...)


    (Ik vind het goed)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xHungryNiall schreef:
    (...)

    (Ik vind het goed)


    (Oké, dan pas ik mijn stukje even aan.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Luke Bilyk
    'Met Brad Pitt als voorbeeld kan ik niks anders dan acteur en model worden.' zeg ik grijnzend, 'Nee grapje, maar ik wil van jongs af aan al een beroemde acteur worden, dat lijkt me zo leuk.' geef ik glimlachend toe, 'Al lijkt model me ook wel iets..' zei ik er grinnikend achteraan.
    Mijn ouders vonden het op het begin helemaal niks dat ik naar deze school ging. Want wat als dit niks zou worden, en het niet goed uit zou pakken? Dan had ik 4 jaar voor niks gedaan, en nog niks bereikt. Verder had ik dan ook nog geen enkele basis voor een nieuwe opleiding. Al mijn hoop was eigenlijk hierop gevestigd. Op het acteren dan he, want model zou ik nooit kunnen worden. Daar had ik veel knapper voor moeten zijn.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Phoebe Tonkin
    Ik grijns van oor tot oor. ''Jup , maar model.. Dat lijkt wel een werkje voor jouw'', lach ik. ''Model lijkt me ook wel iets , maar mijn ouders vinden modellenwerk maar niks dus ik houd het even bij acteren en zingen.'' Ik friemel een stuk van mijn haar aan mijn wijsvinger. ''Maar ik wil niet vier jaar van mijn o zo waardevolle leven verspillen'', grinnik ik. Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen en kijk hem dan serieus aan. Maar mijn poging mislukt en barst weer in lachen uit. Zonder enige reden. ''Het gaat nog interessant worden! Deze vier jaren..'', zucht ik dan. Mijn familie , ik ga ze wel missen , dat wel.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lea Michele Sarfati

    Meteen toen ik mijn kamergenote zag, zakte de moed mij al weer in de schoenen. Ze was beeldschoon en nu zat ik met twee veel te knappe mensen aan een tafel. De vraag wat ik hier deed, welde weer op in mijn hoofd en ik beet op mijn lip. Ik mompelde natuurlijk wel netjes een hallo, maar daarna zei ik niet veel meer. Ik concentreerde mij op een liedje in mijn hoofd en speelde een beetje met mijn haar.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 16:39 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Luke Bilyk
    'Natuurlijk gaan deze 4 jaren nog interessant worden, wat had je dan verwacht?' vroeg ik lachend. Ik merkte hoe Lea helemaal stil was gevallen en ik tikte haar even aan om te kijken of ze niet in slaap viel. Misschien moest ik maar weg gaan, dan konden ze elkaar beter leren kennen. Zij zaten ten slotte nog 4 jaar met elkaar op 1 kamer, dus misschien kon ik ze maar beter alleen laten.
    'Zal ik anders weg gaan? Dan kunnen jullie elkaar beter leren kennen?' stelde ik voorzichtig voor.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Louis William Tomlinson

    Mijn blik ging de kamer even rond terwijl ik meezong met de tekst van Look after you. Het was hier stil..te stil voor mij dus besloot om nog maar rond te gaan kijken. Met telefoon stopte ik in mijn broekzak en liep toen de kamer uit. Zonder te twijfelen liep ik een bepaalde richting uit. Gelukkig was mijn geheugen beter dan mijn richtingsgevoel dus kon de weg van net zonder moeite lopen. Door de muziek kwam ik in een eigen wereld terecht en vergat ik alles om me heen. Iets at op sommige momenten toch wel fijn is. Al snel kwam ik weer terug bij de werkelijkheid zodra ik tegen iemand op botste. 'Het spijt me' verontschuldig ik me. 'Ik moet echt eens leren om er met mijn gedachten bij te blijven' mompelde ik er zacht achteraan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Phoebe Tonkin
    Ik zag dat Lea een beetje.. Ingezakt was. ''Wat jij wilt'', glimlachte ik. Ik ging naast Lea zitten , probeerde haar een beetje op haar gemak te stellen. ''Lea , kom eens.'' Ik zuchtte. ''Ik weet hoe je je voelt.. Ik werd altijd gepest op mijn oude school. Daarom ben ik hierheen gegaan. Nieuwe start. Nieuwe mensen'', mompelde ik. Met de hoop haar een beetje op weg te helpen. Ik glimlachte een waterig en dacht terug aan die vreselijke tijden. Die tijden toen ze me lelijk , dik , ongewild noemden. De stemmen raasden door mijn hoofd. Tranen prikten in mijn ogen , maar probeerde ze weg te houden. Ik wilde niet laten zien dat ik zwak was.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    -nvm-

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 16:54 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Harry Edward Styles

    Ik kijk even verbaast omdat alles ineens heel snel gaat en Ariana ineens weg is. 'Ja is goed hoor'roep ik nog achter haar na en kijk daarna naar Liam. 'Ja ik heb de kamer al gezien, maar we kunnen wel even gaan kijken zoals Ariana net al ziei. Dan weet jij ook waar we slapen' zeg ik met een glimlach en trek hem al aan zijn arm mee de trappen op naar de derde verdieping. Als we voor onze deur staan trommel ik er even op. 'bent u er klaar voor mister Payne?" vraag ik grijnzend en gooi dan de deur open.'Tada!' zeg ik lachend en loop zelf naar binnen. 'onze koffers zijn gewoon gebracht, lekker handig' zeg ik met een grijns en een blik op de koffers. 'nou, vertel is wat meer over jezelf' zeg ik en en kijk hem aan. Opzich ging deze dag best goed, ik had al een vriendin erbij, Liam was best aardig en als die wat minder verlegen werd zou die best een vriend van me kunnen worden. Ik kende nu al twee mensen, voor hier nog niet zo lang zijn is dat al best wel veel, al kende ik gelijk het liefste iedereen maar dat zal toch niet lukken.

    Lea Michele Sarfati

    Ik wilde eigenlijk Luke's aanbod afslaan en zelf weggaan. De beste manier om weer tot mijzelf te komen was zingen. Helaas was Phoebe mij voor en stemde er juist mee in. Vervolgens begon ze opeens een verhaal over dat ze gepest was en ik keek haar een beetje vreemd aan. Als ze gepest was, was dat gewoon geweest omdat ze jaloers op haar schoonheid waren. Niet omdat ze daadwerkelijk lelijk was, of zoals in mijn geval ook nog vreemd.
    'Ze waren waarschijnlijk jaloers,' zei ik simpelweg.


    Happy Birthday my Potter!