• Hoi allemaal,

    Ik heb écht écht écht jullie hulp nodig. Ik moet voor school een documentaire maken over mezelf. (Ik studeer aan een filmschool.) En ik had al een superleuk idee, maar helaas is dat door de lage kwaliteit van mijn camera niet deftig gelukt. Dus ik ben op zoek naar een last minute alternatief.

    En je kan nu wel zeggen zovan: 'het gaat over jezelf, dan kunnen wij toch niet zeggen hoe je het kan invullen?' Jawel, jullie kunnen me inspiratie en ideeën geven. Dus stel, jij zou een documentaire over jezelf moeten maken, hoe zou je dat dan doen?

    Alsjeblieft, reageer! Hoe debiel het ook mag klinken wat je wilt zeggen, alles is meer dan welkom op dit moment. Ik ben een beetje ten einde raad en ik heb echt veel stress omdat ik nog steeds geen andere optie heb gevonden...


    If we had not a soul, music would have created it.

    Misschien dat iemand jou filmt en die belt aan. Je maakt open geeft ze een rondleiding door het huis en dan neem je een fotoboek. Je laat allemaal foto's zien van door de jaren heen. Dus hoe je als baby was en dan tot nu. En bij enkele foto's kun je iets meer vertellen. Zoiets?

    EDIT: Misschien kun je ook de plekken laten zien die echt belangrijk voor je zijn?

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 19:55 ]

    Foto's en tekeningen van jou door de jaren heen?


    Tijd voor koffie.

    Een ander filmen die stiekem dingen over jou verteld.
    En dat jij dan af en toe te voorschijn komt en dat die ander dan opeens ophoud met vertellen en zo


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik weet niet of je er genoeg lef voor hebt, maar je kunt natuurlijk ook dingen die je leuk vindt zingen?
    Als je tekeningen hebt, kun je die laten zien of een levenslijn of zo maken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.