• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi[q]
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - [q]TheMarauders

    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 18:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Chad
    Ik grijns en drukte mijn lippen weer op de hare. Mijn handen gaan zacht over haar lichaam. Ik liet mijn vinger plagend vlak onder haar bh glijden.
    "Ben ik goedgekeurd?" vroeg ik dan glimlachend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    L na Day
    Ik grijns licht en knik dan. ' op het gebied van zoenen wel. Eens kijken of je dat ook bent op de andere gebieden.' En ik kijk even naar hem en bijt sexy op mijn lip en trek dan ook zijn shirt uit. Ik ga met mijn nagels tergend langzaam over zijn borstkas terwijl ik blijf kijken naar hem.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 3:14 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aurora Chloé Gwendoll
    Ik zucht en besluit maar even naar buiten te gaan en loop de deur uit en laat me tegen de muur zakken en sluit mijn ogen en geniet gewoon even van de stilte om me heen en let even niet op alles om me heen. Gewoon even alles vergeten.

    [Ik laat haar zo komen. ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Laat hem even schreeuwen, Hihi. Ja, ik weet het, ik ben veeleisend....]

    Alexandro Gwendoll
    Ik grijns en breng mijn mes naar zijn vleugels en begin die langzaam te bewerken, ik weet dat dit de gevoeligste plekken zijn van een demon en laat het mes diep gaan en stop dan even en
    Loop naar zijn andere vleugel en begin dan daar.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {moet slapen, bye!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [baaaayyy]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [DoeiDoei, weltrusten Fem! ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [Laat hem even schreeuwen, Hihi. Ja, ik weet het, ik ben veeleisend....]

    Alexandro Gwendoll
    Ik grijns en breng mijn mes naar zijn vleugels en begin die langzaam te bewerken, ik weet dat dit de gevoeligste plekken zijn van een demon en laat het mes diep gaan en stop dan even en
    Loop naar zijn andere vleugel en begin dan daar.


    Nick
    Op een gegeven moment kan ik een schreeuw niet meer onderdrukken maar kap deze zo snel mogelijk af en als ik naar mijn vleugels kijk zie ik dat ze bloeden, er zat al een wond in.. En nu zou ik voor een lange tijd niet meer kunnen vliegen.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Ik moet ook gaan.. Night Night}


    Don't be like the rest of them, darling

    Aurora Chloé Gwendoll
    Ik schrik op uit mijn gedachten door een korte schreeuw en kijk om me heen en herken al snel het buisje waar het geluid vandaan komt. 'Nee.' mompel ik dan en sta snel op en ren naar het busje toe en open die en schrik van wat ik aantref. 'Pap, Nick?' vraag ik dan geschrokken en kijk naar Nick en schrik van zijn verwondingen. 'Nee.' ik loop meteen naar Nick toe en zie mijn vader verbaasd opkijken. 'Aurora, wat doe je.' hoor ik hem streng vragen en draai me om naar hem. 'Nick helpen, kijk wat je hem hebt aangedaan.' zeg ik dan en kijk hem aan. 'Aurora, ga bij hem vandaan, wie weet wat hij je had aan kunnen doen en hij is een van hun, ze zouden er allemaal aan moeten gaan, denk wat ze met je moeder gedaan hebben.' hoor ik hem dan zeggen en slik even. 'Maar hij heeft niks gedaan, en ik weet wat ze met mam gedaan hebben, maar je moet niet in het verleden blijven leven het is gebeurt. Ga nu, alsjeblieft.' zeg ik dan streng. 'Maar Aurora...' hoor ik hem zeggen, maar voor hij verder kan praten begin ik al. 'Pap, ik heb je niet gevraagd hier te komen, ga nu, alsjeblieft. Maak het niet nog erger.' zeg ik dan en maak Nick los en zorg dat hij op me kan steunen vanwege zijn verwondingen en loop het busje uit mijn vader sprakenloos achterlatend. Op het moment kan ik er geen woorden meer aan vuil maken met mijn vader. Als ik bij de deur ben hoor ik de motet en hem vertrekken. Nog steeds ondersteun ik Nick en kijk hem even aan en bijt op mijn lip en kijk dan weer voor me. 'Sorry voor mijn vader.' zeg ik dan zacht en blijf lopen naar de kamer.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 22:34 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Dat is zo raar tegen je eigen personage praten.....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    WillNotLearn schreef:
    {Ik moet ook gaan.. Night Night}


    [Nein, net nu het spannend wordt, maar weltrusten!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    Aurora Chloé Gwendoll
    Ik schrik op uit mijn gedachten door een korte schreeuw en kijk om me heen en herken al snel het buisje waar het geluid vandaan komt. 'Nee.' mompel ik dan en sta snel op en ren naar het busje toe en open die en schrik van wat ik aantref. 'Pap, Nick?' vraag ik dan geschrokken en kijk naar Nick en schrik van zijn verwondingen. 'Nee.' ik loop meteen naar Nick toe en zie mijn vader verbaasd opkijken. 'Aurora, wat doe je.' hoor ik hem streng vragen en draai me om naar hem. 'Nick helpen, kijk wat je hem hebt aangedaan.' zeg ik dan en kijk hem aan. 'Aurora, ga bij hem vandaan, wie weet wat hij je had aan kunnen doen en hij is een van hun, ze zouden er allemaal aan moeten gaan, denk wat ze met je moeder gedaan hebben.' hoor ik hem dan zeggen en slik even. 'Maar hij heeft niks gedaan, en ik weet wat ze met mam gedaan hebben, maar je moet niet in het verleden blijven leven het is gebeurt. Ga nu, alsjeblieft.' zeg ik dan streng. 'Maar Aurora...' hoor ik hem zeggen, maar voor hij verder kan praten begin ik al. 'Pap, ik heb je niet gevraagd hier te komen, ga nu, alsjeblieft. Maak het niet nog erger.' zeg ik dan en maak Nick los en zorg dat hij op me kan steunen vanwege zijn verwondingen en loop het busje uit mijn vader sprakenloos achterlatend. Op het moment kan ik er geen woorden meer aan vuil maken met mijn vader. Als ik bij de deur ben hoor ik de motet en hem vertrekken. Nog steeds ondersteun ik Nick en kijk hem even aan en bijt op mijn lip en kijk dan weer voor me. 'Sorry voor mijn vader.' zeg ik dan zacht en blijf lopen naar de kamer.



    Nick
    ik had mijn vleugels ingetrokken zodra hij ze met rust liet en. Was te moe om presies bij te houden wat er allemaal gebeurde. 'Leuke vader' mompel ik sarcastisch waarna ik probeer zelf te gaan staan maar het lukt niet. 'Wacht even' mompel ik en leun vervolgens tegen de muur waarna ik eerst de ene kogel eruit haal en vervolgens de ander en deze zodra ze eruit waren zo snelmogelijk uit mijn hand liet vallen.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 22:38 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Aurora Chloé Gwendoll
    'Hij was anders, zijn leven is zo verandert na de dood aan mijn moeder, zijn leven wordt nu beïnvloed door haat, pure haat, voor jullie soort.' zeg ik dan zacht en loop naar zijn rug toe waar hij niet bij kan. 'Sorry als ik je pijn doe.' zeg ik dan zacht en haal ook de kogels uit zijn rug en houd ze vast en raap de andere op. 'Niemand mag er achter komen.' mompel ik dan en ondersteun hem weer. 'Kom mee naar de kamer dan verzorg ik je wonden.' mompel ik dan en kijk hem aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    nick
    Geweldige dag, en ik wilde niet eens bedenken wat Jake en Leslie zouden doen op dit moment, maar ik denk dat ze er wel achter zou komen wat er gebeurt is, aangezien die wonden niet snel dicht zullen trekken. 'Er zijn pijnlijkere dingen' mompel ik en aangezien ik toch niets beters wist liep ik of strompelde ik met haar mee.


    Don't be like the rest of them, darling