• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi[q]
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - [q]TheMarauders

    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 18:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [even eten]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Huaso schreef:
    (...)
    Chad
    Ik kreunde en beet op mijn lip.
    "Ik heb eens een meisje door heel een hotel achtervolgt... als je wilt dat ik achter je aan kom, verwacht je dan maar aan wat." mompelde ik. Ok, dat was helemaal niet waar, maar hoe moest zij dat weten?
    Ik keek naar haar op, maar zou echt niet gaan smeken. Nooit, nooit, nooit, nooit. Ooit geraakte ze dit toch beu en gingen we weer verder.


    Luna Day
    Ik kijk schattend naar Chad. 'Hm, ik vraag me af of je daar wel snel genoeg voor bent,' zeg ik een tikkeltje uitdagend. 'En wat kan ik ervan verwachten?' En ik kijk hem aan en knipoog dan. Ik streel nog steeds over zijn kruis heen en haak dan mijn vinger schter zijn boxerrand en laat de band dan terug kaatsen tegen zijn huid aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Als hij zegt dat het zijn kamergenoot is draai ik me met een ruk om naar haar en kijk haar kwaad en met vernauwde ogen aan. 'Wat maakt dat goed Nick? Ze is een demonenjager. Dan kan je niets goed maken.' Ik blijf het meisje in de gaten houden en loop dan langzaam en dreigend naar haar toe. 'Ik ben tegen het doden van mensen of wat dan ook maar jij bent dan toch wel zo'n type waar ik graag voor tegen mijn principes in ga.' En ik geef haar dan een klap met mijn vlakke hand in het gezicht als voorproefje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Wie van ons was nu ook alweer de zachtaardige demon en wie de kwaadaardige?' Vroeg ik sarcastisch, 'Ik los het zelf wel op Leslie' Zeg ik vervolgens, als ik kan lopen maak ik af in mijn hooft.


    Don't be like the rest of them, darling

    Auror Chloé Gwendoll
    Ik grijp naar mijn wang en het brandt en zal waarschijnlijk ook rood zijn. Ik kijk haar aan, woede duidelijk te zien in mijn ogen. 'Blijf van me af, je weet niet wie je voor je hebt.' sis ik dan en wrijf even over mijn wang heen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Chad
    Ik gromde zacht. "Geen genade, in ieder geval."
    Ik keek haar schattend aan. "Jij bent dus een type van het voorspel? Treuzelen en opgeilen tot je slachtoffer bijna ontploft van de lust?" gokte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik kijk even achterom naar nick. 'Ik zie dat je het inderdaad zelf kan. Daarom heb je nu ook al die schotwonden,' zeg ik en ik kijk weer terug naar het meisje. 'Ik hoef ook helemaal niet te weten wie je bent en dat doet pijn hè?' En ik kijk haar strak aan. Niemand doet zomaar mensen pijn van wie ik houd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luna Day
    Ik kijk naar Chad. 'Hm, goede poging om te gokken.' En ik grijns licht. 'Ik doe gewoon wat me het effectiefst lijkt.' Ik knipoog dan naar hem. 'Dus ik geil je op?' Vraag ik dan met een lachje om mijn lippen aan hem. 'Good to know.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik bijt zachtjes op mijn lip en kijk hem beschuldigend aan. 'Je plaagt me.' zeg ik en druk dan zachtjes mijn lippen op de zijne. Ik beweeg expres even met mijn onderlichaam tegen het zijne aan. Als hij mij plaagt, plaag ik hem terug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Ik zei dat ik het zou doen niet dat ik het kan' mompel ik en als ik op wil staan gaat er een steek door mijn rug en val ik zuchtend weer op het bed neer. Ik hate dit.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aurora Chloé Gwendoll
    'Ik had erger verwacht.' sis ik dan en mijn eigen ego begint het over te nemen, ik wilde dit eigenlijk helemaal niet meer doen, mijn wapens niet eens met een vinger aanraken, maar iets in me wilde het niet toegeven en het haar zo makkelijk maken.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik zie nick terugvallen op zijn bed en ik werp een kwade blik op het meisje. Ik ga naast hem zitten op zijn bed en kijk naar hem. 'Doe rustig aan Nick en wees niet koppig en luister zowaar een keer naar me.' Mijn blik verzacht als ik naar hem kijk. 'En meisje, als je het erger wilt, kan je het nog veel erger krijgen. Veel erger.' En ik kijk weer met vernauwende ogen naar haar en sta weer op en loop naar haar toe. Ik blijf vlak voor haar staan. 'Als jij ervoor gekozen had je tijd beter te besteden dan op demonen te jagen zou je nu dit niet voelen.' En ik geef een vuistslag in haar maag. Normaal ben ik niet gewelddadig maar op dit moment. Met al mijn emotie's en ik die op het punt sta om in te storten. Ik kan me niet inhouden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Moet even gaan..


    Don't be like the rest of them, darling

    ):


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En het topic is vol... Reageer in volgende topic. ;D]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp