• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi[q]
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - [q]TheMarauders

cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

[ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 18:53 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Axton
    "En wil jij dan voor dokter spelen en me van mijn kwaal afhelpen?" vroeg ik met een kleine glimlach, terwijl ik haar recht aankeek. Het rood was gelukkig al bijna helemaal van mijn wangen verdwenen.

“To live will be an awfully big adventure.”

Alexi
    Ik lach zachtjes en antwoord niet. Ik kus hem weer zachtjes en trek het deken van hem af. Ik druk een spoor van kusjes naar beneden en stop bij de rand van zijn boxer. Ik trek zijn boxer traag naar beneden zodat zijn erectie wat plaats krijgt en grinnik dan.

Axton
    Ik beet op mijn lip, terwijl ik haar verwachtingsvol aankeek. Mijn ogen stonden vol lust en ik wachtte vol spanning op het verlossende moment... Waar alleen Alexi me heen kon helpen.

Alexi
    Ik lik zachtjes over zijn lid en neem hem dan een stukje in mijn mond. Ik begin hem rustig te pijpen en streel zachtjes over zijn bovenbenen. Ik neem hem nog iets dieper in mijn mond.

Axton
    Ik kreunde hard en klemde het deken in mijn vuisten.
    "Alexi." kreunde ik zacht en snakte naar adem.

Alexi
    Ik kijk even op en glimlach speels. 'Ja Ax?' maar ik wacht niet op een antwoord en neem zijn lid nu helemaal in mond.
    Ik probeer het zo lekker mogelijk te doen voor hem.

Axton
    Ik bloosde even, maar kreunde uit toen ze weer doorging. God, ze was hier zo goed in.
    Mijn onderlichaam schokte zacht, terwijl de golven genot en het warme gevoel zich daar samen balde.

Alexi
    Ik doe gewoon door en blijf prikkelend over zijn bovenbenen strelen. Ik wacht geduldig op het moment dat hij klaarkomt en neem hem nu nog wat dieper in mond. Deepthroaten.

HOOOIII

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

[Hooooiiiii]

Axton
    Ik kwam kreunend klaar en bleef licht hijgend liggen. Ik sloot nog nagenietend mijn ogen.
    "God, Alexi. Jij bent geweldig." mompelde ik zacht.

Huaso schreef:
    (...)
    Chad
    Ik keek haar grijnzend aan. Mijn erectie drukte al pijnlijk hard tegen mijn broek. Ik was best groot geschapen. Volgens sommigen was ik net niet te groot, waardoor ik hen gemakkelijk gek van genot kon krijgen. Ik laat mijn vingers tot achter haar rug glijden en klikte haar bh gemakkelijk open. Ik gooide hem ergens achter me en begon zacht haar borsten te masseren.

{haaaaaaaaaaaai,}

LostMagic schreef:
    (...)

Jake S
    Ik zucht en zie even overal zwart. 'Jake jake jake!' Nila komt naar me afgerend. Natuurlijk ze heeft geen flauw idee wat er aan de hand is. 'He kleintje.' zeg ik en glimlach flauw. Ik til haar op en zie wat verder May, Nila haar 15-jarige zus, staan. Ze kijkt me gebroken aan. Ik laat Nila even los en trek May in een knuffel. 'Alles komt goed May, Kate is bij Luca nu.' zeg ik zachtjes. 'Wie is dat?' vraagt May en Nila kijkt nieuwsgierig naar Leslie. 'May, Nila dit is mijn vriendin Leslie, Les dit zijn mijn nichtjes May en Nila.' zeg ik even kort en pak Les haar hand weer vast.

Leslie Day
    Ik word voorgesteld aan de nichtjes van Kate, en ik voel me eigenlijk wel trots dat Jake mij zijn vriendin noemt. Ik glimlach kleintjes en kijk dan even naar Jake. Maar dan kijk ik alweer terug naar May en Nila. 'Aangenaam, May en Nila,' zeg ik dan. Jammer dat we elkaar hier ontmoeten maar het is nou eenmaal zo. Jake heeft mijn hand weer vastgepakt en ik geef er een zacht kneepje in.

Alexi
    Ik lik zijn lid nog even schoon en ga dan weer naast hem liggen. Ik glimlach even en pak iets van het karretje. Er ligt veel te veel eten op maar misschien heeft Ax wel veel honger. Ik eet met kleine hapjes een broodje op terwijl hij lichtjes hijgt.

Luna Day
    Ik zie hem grijnzend kijken en er zit een lach op mijn gezicht. Zijn vingers glijden achter mijn rug en klikken mijn bh open. Hij begint zacht mijn borsten te masseren en ik trek hem weer naar me toe en zoen hem dan weer vol op de mond en bijt dan zacht speels op zijn onderlip en ik grijns licht tegen zijn lippen aan terwijl mijn handen door zijn haar gaan. Mijn kreuntjes worden lichtelijk gesmoord door onze lippen.