• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi[q]
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - [q]TheMarauders

cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

[ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 18:53 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Aurora Chloé Gwendoll
    Ik zicht en ben al snel bij de kamer en leg hem voorzichtig op zijn bed neer. 'Waar heb je allemaal wonden.' mompel ik dan en loop weer naar mij toe en pak de tas weer onder mijn bes vandaan. Naast wapens zaten er ook verzorgingsstaat spullen in hel genoeg ook voor demonen. Ik pak de nodige spullen en loop naar zijn bed toe en leg de spullen neer en ga op zijn bedsrand zitten en kijk hem aan.

[ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 22:53 ]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

Nick
    'Rug, knieën, polsen en armen. Dat was het wel zo'n beetje' mompel ik, mijn vleugels liet ik achterwege aangezien ik die liever zelf behandelde. En keek haar vervolgens aan

Don't be like the rest of them, darling

Aurora Chloé Gwendoll
    Ik knik en kijk naar zijn knieën. 'Euhhmm, tja, of je moet je broek scheuren of uit.' mompel ik dan ongemakkelijk en kijk hem aan en bijt even op mijn lip, tja, anders kom ik er niet bij.

[ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 23:10 ]

[Ik vind nick zielig ):]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

[Aurora, is hem aan het helpen, ze beseft zelf nou eindelijk ook iets, ze is dan toch goed bezig, ze helpt. (:]

[Nog steeds haat ik Aurora D:

Vanuit Les haar positie tenminste :3

Hoewel... Vanuit Sky's positie lekker ook :P aangezien Aurora midden in haar tekening ging zitten XD]

[Okay lieve mensjes. Ik ga nu afsluiten en slapen :3 om 2 uur gaat de wekker namelijk want dan moet ik opstaan. Ik ga vanaf dan tot en met vrijdag op zaterdag nacht naar Ibiza en kan vanaf zaterdag weer volop reageren. Ik heb WIFI bij het huis, maar ik zal veel weg zijn, en waarschijnlijk alleen in de avond pas laat kunnen reageren. Dus sorry ): gonna miss you all <3333333333]

[Veel plezier in Ibiza, it's awsome there!! I'm gonna miss you! ;D Haha.]

[ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 23:26 ]

DreamWishes schreef:
    Aurora Chloé Gwendoll
    Ik knik en kijk naar zijn knieën. 'Euhhmm, tja, of je moet je broek scheuren of uit.' mompel ik dan ongemakkelijk en kijk hem aan en bijt even op mijn lip, tja, anders kom ik er niet bij.

Nick
    Ik moest toch al een nieuwe kopen, tenzij schotwonden plots in de mode zijn en vervolgens scheur ik bijde mijn broekspijpen tot net boven mijn knie af. Vervolgens voe ik ook nog eens de pijn in mijn maa waar ze haar ook in had gestoken. Volgensmij heb ik mijn dag niet echt.

Don't be like the rest of them, darling

Aurora Chloé Gwendoll
    Ik kijk naar hoe hij zijn broekspijpen afscheurt en kijk dan geconcentreerd naar zijn wonden op zijn knieën begin die voorzichtig te verzorgen tot het helemaal schoon is en alle kruiden eruit zijn en doe dan bij zijn andere knie hetzelfde, soms zijn al die specialer spulletjes toch wel handig. Dan kijk ik naar zijn bovenbeen en trek zijn broek nog iets omhoog en kijk naar zijn wond die er op zijn minst gezegd misselijkmakend uitzag. Langzaam pak ik wat spullen en kijk hem dan aan. 'Dit kan wat pijn doen.' mompel ik dan aangezien de wond erg diep was, hoe kon hij dat spul op hem gebruiken, een van de sterkste dingen die er is, het brand bij een demon door alles, ik kende het spul maar al te goed. Ik begin dan langzaam de wond schoon te deppen met een speciaal ander speciaal spulletje ervoor en doe extra voorzichtig omdat ik weet dat het veel pijn kan doen, na een tijdje als ik de wond helemaal verzorgd heb en helemaal schoon is en ook alle kruiden daaruit zijn verbind ik het nog voor de zekerheid aangezien het zo diep is. Dan ga ik naar zijn armen en begin die ook voorzichtig te verzorgen en dan zijn polsen die gekneld hebben gezetten door de touwen en boeien. Ik pak zijn hand vast en begin dan zijn polsen in te smeren met een speciaal zalfje en ben zo daar ook al weer mee klaar. Dan kijk ik hem weer aan. 'Shirt uit.' mompel ik dan, om zijn andere wonden en rug te kunnen verzorgen, dit was nog een heel karwei. 'Hoe gaat het met de wonden die ik al verzorgd heb?' vraag ik dan toch.

[ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 9:15 ]

[En nu word ik zenuwwappig want ik ga vertrekken richting Schiphol. BAAYYY <3]

jaimyhoi schreef:
    (...)

Leslie Day
    Jake legt zijn arm om mijn schouders en ik leg mijn arm om zijn middel en zo lopen we verder. We hebben elkaar en zullen elkaar steunen. 'Weet ik,' antwoord ik zachtjes. En we komen dan aan.

Jake S
    Ik zucht en zie even overal zwart. 'Jake jake jake!' Nila komt naar me afgerend. Natuurlijk ze heeft geen flauw idee wat er aan de hand is. 'He kleintje.' zeg ik en glimlach flauw. Ik til haar op en zie wat verder May, Nila haar 15-jarige zus, staan. Ze kijkt me gebroken aan. Ik laat Nila even los en trek May in een knuffel. 'Alles komt goed May, Kate is bij Luca nu.' zeg ik zachtjes. 'Wie is dat?' vraagt May en Nila kijkt nieuwsgierig naar Leslie. 'May, Nila dit is mijn vriendin Leslie, Les dit zijn mijn nichtjes May en Nila.' zeg ik even kort en pak Les haar hand weer vast.

[Fem maken we Alexi en Axton wakkr?]

jaimyhoi schreef:
    Luna Day
    Ik grijns licht en knik dan. ' op het gebied van zoenen wel. Eens kijken of je dat ook bent op de andere gebieden.' En ik kijk even naar hem en bijt sexy op mijn lip en trek dan ook zijn shirt uit. Ik ga met mijn nagels tergend langzaam over zijn borstkas terwijl ik blijf kijken naar hem.

Chad
    Ik keek haar grijnzend aan. Mijn erectie drukte al pijnlijk hard tegen mijn broek. Ik was best groot geschapen. Volgens sommigen was ik net niet te groot, waardoor ik hen gemakkelijk gek van genot kon krijgen. Ik laat mijn vingers tot achter haar rug glijden en klikte haar bh gemakkelijk open. Ik gooide hem ergens achter me en begon zacht haar borsten te masseren.

“To live will be an awfully big adventure.”

{jups! Wie eerst?}

“To live will be an awfully big adventure.”