• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:26 ]

    Wow!
    Ik vind het serieus echt mooi. Ik zou het niet na kunnen doen.

    Zeker leuk.
    Ik teken beroemde mensen na om te oefenen voor mijn zelfportret dat in de school gaat komen te hangen. Die wil ik dus niet verpesten.
    Meest recente:


    Het gezicht lijkt niet zo, maar verder ben ik nog wel tevreden. Het is Tyler Hoechlin, het plaatje was van de intro van seizoen twee van Teen Wolf.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    Zeker leuk.
    Ik teken beroemde mensen na om te oefenen voor mijn zelfportret dat in de school gaat komen te hangen. Die wil ik dus niet verpesten.
    Meest recente:


    Het gezicht lijkt niet zo, maar verder ben ik nog wel tevreden. Het is Tyler Hoechlin, het plaatje was van de intro van seizoen twee van Teen Wolf.

    Nice! Spieren/lichaam tekenen is zo moeilijk. D:
    I'm not even at that level yet. ><

    FrenchDog schreef:
    Wow!
    Ik vind het serieus echt mooi. Ik zou het niet na kunnen doen.

    Aw dankjewel!

    Ik vind hem echt geweldig! Zowel omdat je het goed getekend hebt, als ook dat het een halve robot is. I love robots :9~


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Die is echt leuk!


    Pretty is just a pretty word.

    Silverlance schreef:
    (...)
    Nice! Spieren/lichaam tekenen is zo moeilijk. D:
    I'm not even at that level yet. ><

    Ik doe het lichaam makkelijker dan het gezicht, alhoewel ik suck at drawing hands.


    Hij klopt niet.

    Ik heb wel in diegene van het lichaam zo'n drie, vier uur gestoken.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Awesome
    Hij is echt veel beter dan mijn stomme zelfportret voor school


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Je ziet wel dat het volledige plaatje nog niet klopt, maar je komt aardig in de buurt. Ik zou het je niet nadoen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Je bent al goed op weg je moet gewoon goed kijken naar andere goede tekenaars, ik weet niet of je Deviantart al kent, maar dat is een hele mooie plek voor een lerende creatieveling ;). probeer de lijnen los te laten en alleen met vlakken te gaan werken

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 22:34 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Saw it on Facebook (:
    Zijn neus is schreef lololo en het mist menselijke details als wimpels dat zijn serieus de enige tips die ik je kan geven want het is eigelijk best wel super mooi!*O*


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Het is jammer dat je sommige delen heel voorzichtig en zachtjes op papier zet en andere weer heel hard drukt (het robot gedeelte vooral). Als je dat allemaal even zacht op papier zet zul je zien dat het vanzelf allemaal wat makkelijker en gelijker word. Het is ook fijn als je optijd kunt gummen, mij is geleerd dat 50% van het tekenen gummen is en als je te hard drukt zul je het blijven zien. Als je het te licht vind is het niet erg dat als je klaar bent er een paar keer over heen gaat. Misschien moet je nog wat oefenen met neuzen want die had wel iets beter gekunnen, en ik zie ook aan de rest van je tekening dat dat in je mogelijkheid ligt. Voor de rest heb je echt goed oog qua afstanden, ik kan daar nog wel wat van leren. Ik vind dat je zijn menselijke oog heel leuk hebt getekend en zijn haar is goed gelukt, net zoals de schaduw ook al zien wij die niet zo goed.
    Sorry voor het vele commentaar, maar beschouw het als opbouwend kritiek.
    Hier een tekening van mij:



    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    CyberLord schreef:
    Ik vind hem echt geweldig! Zowel omdat je het goed getekend hebt, als ook dat het een halve robot is. I love robots :9~

    Haha ja dat valt wel te zien aan je naam en afbeelding. ^^ Maar bedankt!
    CURLYMONSTER schreef:
    Die is echt leuk!

    Dankjewel.

    PercyWood schreef:
    (...)
    Ik doe het lichaam makkelijker dan het gezicht, alhoewel ik suck at drawing hands.


    Hij klopt niet.

    Ik heb wel in diegene van het lichaam zo'n drie, vier uur gestoken.

    Heb je deze direct met pen gemaakt?

    En ja idd, handen tekenen, dat is pas een drama!

    Cudey schreef:
    Je bent al goed op weg je moet gewoon goed kijken naar andere goede tekenaars, ik weet niet of je Deviantart al kent, maar dat is een hele mooie plek voor een lerende creatieveling ;). probeer de lijnen los te laten en alleen met vlakken te gaan werken

    Ja ik moet echt nog heel veel leren.
    En ik zou niet weten hoe ik zonder lijnen moet gaan werken. D: