• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    Your make-up is terrible

    Pft, ik mis je zo, het is gewoon niet menselijk meer. Mijn hart doet letterlijk pijn.
    -
    En waarom moet je dat nou weer tegen mij zeggen? Ik, het meisje dat altijd heel veel moeite heeft om dingen te verzwijgen voor haar beste vriendin.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Veel moeite doen, maar toch dringt het nog steeds niet tot hen door. Ik wacht op het einde van al dat kinderachtig gedoe.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Wat ben jij nu weer voor een loser? Ga je nu serieus, nadat ik het net heb uitgemaakt, met een nieuw meisje weer gezellig kletsen? Met je zogenaamde speciale woordjes voor een meisje. Wat ben jij een lul. Ik ben blij dat ik de ballen heb gehad om het uit te maken.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Je flirt met me... Zegt dat ik knap en cute ben... Dat je me beter wil leren kennen en met me naar de bios wil......en dan vertel je me vandaag doodleuk dat je een vriendin hebt :O. Ik haat je D.
    Als ze je dumpt ben ik er niet.


    Bloodsucking Vampire Girl

    Ik vraag me af of ik aan iemand moet vertellen dat ik bang van mezelf ben en me zorgen maak, of dat ik er wel doorheen kom zonder dat ik iemand iets zeg... Ik weet het niet meer zo goed.


    Your make-up is terrible

    Opstaan opstaan opstaan en dan als de malle alle dingen doen om op tijd te zijn voor de bus.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Don't hide the things I need to see, I need to know.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat is het weer saai op school. En dan moet ik nog tot 4 uur, met 2,5 uur tussenuur ._. Meeeeh


    -

    Balance schreef:
    Wat is het weer saai op school. En dan moet ik nog tot 4 uur, met 2,5 uur tussenuur ._. Meeeeh

    Pfft dat had ik gisteren ook. Ik moest om kwart over 11 op school zijn voor mijn eerste les. Die duurde maar een half uur en daarna had ik 2,5 uur tussenuur. Kom ik bij de volgende les, komt de leraar een half uur later en verdwijnt een kwartier / half uur later ook weer. Toen had ik echt van fuck you, ik ga naar huis.
    Beide lessen waren ook nog eens over dingen die ik allang wist.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 10:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Pfft dat had ik gisteren ook. Ik moest om kwart over 11 op school zijn voor mijn eerste les. Die duurde maar een half uur en daarna had ik 2,5 uur tussenuur. Kom ik bij de volgende les, komt de leraar een half uur later en verdwijnt een kwartier / half uur later ook weer. Toen had ik echt van fuck you, ik ga naar huis.

    Whut ja dan was ik ook naar huis gegaan. Maar aangezien ik de les na het tussenuur al zo vaak gemist heb, moet ik wel weer een keer heen :Y)


    -

    Waarom vind ik je nou zo leuk...


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Balance schreef:
    (...)
    Whut ja dan was ik ook naar huis gegaan. Maar aangezien ik de les na het tussenuur al zo vaak gemist heb, moet ik wel weer een keer heen :Y)

    En het waren ook nog eens van die lessen waar ik, op zich, niks aan heb. Pffft, hele dag verspilt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik voel me fucking bevrijd. Ik heb juist gehandeld en ik voel me wel tienduizend kilo lichter. Er zijn andere dingen voor mij bestemd, ik weet het zeker. In het leven dat ik wil leiden, is geen plaats voor frivole jonkies.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Waarom gaat echt iedereen lekker weg, lekker naar het buitenland en bestond mijn vakantie dit jaar uit 4 dagen Berlijn
    Ja, ik klink vast verwend maar dat is dan maar zo.
    Ik moet er gewoon af en toe even tussenuit, anders ontplof ik.
    Ik wordt er gestoord van dat ik op het ene moment volwassen genoeg ben om veel te doen in het huishouden maar vervolgens wel te jong ben om met een vriendin naar Rotterdam te gaan, ik ben verdomme 15


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    My head hurts..


    26 - 02 - '16