• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    Your make-up is terrible

    Wiarda schreef:
    Ik wil zo graag eens naar een Quizlet meeting, maar er staan geen meetings op de planning bij mij in de buurt (behalve de Amsterdam Dungeon, maar ik ben een held op sokken dus dat wordt 'm niet :'D). Bah. Meeeh. ):

    Organiseer er zelf 1 :Y)


    -

    Wacht je 2,5 uur op school voor je les, komt je leraar niet opdagen. Die heeft al vakantie genomen blijkbaar. Lekker dan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Balance schreef:
    (...)
    Organiseer er zelf 1 :Y)

    Ik zou niet weten hoe. >< Ik ben nog nooit naar een meeting geweest, dus ik denk dat ik daar liever eerst naartoe ga. Daarna vind ik het best om iets te organiseren, maar daarvoor... dan kan ik al voorspellen dat het een potje wordt. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik zou niet weten hoe. >< Ik ben nog nooit naar een meeting geweest, dus ik denk dat ik daar liever eerst naartoe ga. Daarna vind ik het best om iets te organiseren, maar daarvoor... dan kan ik al voorspellen dat het een potje wordt. :'D

    Beantwoord deze vragen:
    - Waar ga je meeten?
    - Hoe laat moeten mensen er zijn?
    - Wat wil je gaan doen? (Hoeft niet, want meestal is het toch rondlopen of zo.)

    Dat is het enige waar je aan hoeft te denken bij een meeting. De rest komt vanzelf tijdens de meeting zelf.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik zou niet weten hoe. >< Ik ben nog nooit naar een meeting geweest, dus ik denk dat ik daar liever eerst naartoe ga. Daarna vind ik het best om iets te organiseren, maar daarvoor... dan kan ik al voorspellen dat het een potje wordt. :'D

    Nee joh, gewoon topic openen en vertellen waar je een meeting wil hebben. En dan gewoon gezellig de stad in. Deed ik ook altijd bij mijn meetings. ^^


    -

    ): ik stel je alweer teleur...

    CyberLord schreef:
    (...)
    Beantwoord deze vragen:
    - Waar ga je meeten?
    - Hoe laat moeten mensen er zijn?
    - Wat wil je gaan doen? (Hoeft niet, want meestal is het toch rondlopen of zo.)

    Dat is het enige waar je aan hoeft te denken bij een meeting. De rest komt vanzelf tijdens de meeting zelf.

    Klinkt vrij simpel. Bedankt voor het lijstje. (:
    Hè, bah. Weet ik iets heel leuks om te doen, komt dat pas in juni/juli volgend jaar en is de exacte datum nog niet eens bekend. Dat zuigt. :'D Ach ja, dan maar een beetje geduld hebben...


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Kun je niet gewoon een sprong in het diepe wagen en zeggen dat je me leuk vind?
    Het is misschien eng, maar al deze onzekerheid is voor mij eng.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Kan je in twee weken leren voor twee toetsen waarvoor je drie boeken moet lezen? x]


    You are beautiful, you are love.

    Ik zag iemand op het station zitten die me aan iemand op Q deed denken. But not sure. x3

    Silverlance schreef:
    Ik zag iemand op het station zitten die me aan iemand op Q deed denken. But not sure. x3


    Had ik ook een keer! ;P Dacht toen dat ik Mordin zag, maar dat kan toch niet. x'd


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Had ik ook een keer! ;P Dacht toen dat ik Mordin zag, maar dat kan toch niet. x'd

    Ik dacht dat ik CyberLord zag. :'D
    Op zich zou het kunnen, aangezien hij superdicht bij woont. Maar ik denk het niet.

    Silverlance schreef:
    (...)
    Ik dacht dat ik CyberLord zag. :'D
    Op zich zou het kunnen, aangezien hij superdicht bij woont. Maar ik denk het niet.


    Haha, hij is vandaag niet op het station geweest, dus helaas.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha, hij is vandaag niet op het station geweest, dus helaas.

    Inderdaad. Ik ben er morgen pas. Dan ga ik lekker naar Nikki toeeeeee (heart2) Heb er zoveel zin in!

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 17:09 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben gewoon niet aardig, vriendinnen durven niet eens te zeggen dat ze ergens mee zitten - of ik moet nu iets heel fout begrijpen. Ik ben een trut.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife