• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    Your make-up is terrible

    Weet je,

    Ik ben blij dat je me uit je vriendenlijst hebt geknald.
    Ik ben blij dat ik nu niet meer aan hoef te horen hoe de ene vriendin je laat vallen en hoe de andere vriendin opeens op nummer 1 staat terwijl die de week ervoor nog een kutwijf was. -_-'
    Ik ben blij dat ik nu de kutwijf ben terwijl je eigenlijk eens zou moeten kijken of het probleem wel bij die ene vriendin ligt en niet toevallig bij jezelf.
    Waarom??
    Omdat ik niet van plan ben om op te springen elke keer als jij met je vingers knipt, Ik heb naast het internet ook nog een leven en verantwoordelijkheden namelijk..
    Dat jij dat niet wilt inzien of kan begrijpen dat is niet mijn probleem en probeer dat dan ook niet mijn probleem te maken.

    Ik wens al het goede van het leven toe en het beste ermee.....*O*


    - The last look back is black -

    Het hoort juist gezellig te zijn als mijn vriend bij me is. Maar ik voel me kut en hij is moe dus gedraagt hij zich kut. Ugh, gezellig hier man :')


    -

    F*ck this. Ik ben zo f*cked up moe... )):


    26 - 02 - '16

    Ik kan volgens mij echt elk moment in slaap vallen, mijn hoofd voelt zo zwaaaaaaaaaar.

    Bitch...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Volgens mijn studieplanning om met de bromfiets te mogen rijden, ben ik pas klaar op 11 januari en kan ik dan een theoretisch examen afleggen. Ach fuck this ._.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik haat het als je iemand wilt helpen maar dat niet kan (no_chears)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik haat het als je iemand wilt helpen maar dat niet kan (no_chears)


    You are beautiful, you are love.

    FUUU- Ik trek het niet meer )):


    26 - 02 - '16

    En toen had ik een weer een mental breakdown. Scheelt dat mijn vriend toch wel bij me is, hij kan toch wel lief doen :3


    -

    Volgend jaar doen jullie examen, gaan naar Utrecht en ik? Ik moet dan nog twee jaar en ga dan iets totaal anders doen,
    Maar ik wil het niet zonder jullie
    Ik heb jullie nodig, ik heb vrienden nodig
    Ik heb geen zin om altijd de schouder te zijn waar je op uit kan huilen
    Ik heb een schouder nodig waar ik op kan huilen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Waar blijft m'n pa? Hij zou gewoon even bij m'n overgrootmoeder in het ziekenhuis gaan kijken, maar is nog steeds niet terug. Ik hoop maar dat alles goed met haar gaat.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hopelijk lukt het een beetje morgen.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik vraag me af of je al weet waarom je niet van me houdt


    Life is hard and then we die

    Open je ogen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.