• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    Your make-up is terrible

    het is niet zonnig genoeg xP


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik stink maar ik heb geen tijd om te douchen >.<

    Zou niet eens kunnen douchen trouwens, mijn moeder slaapt >.< Vind ik niet leuk. Zo naar Eindhoven met Sandra hihihihihi.

    Eigenlijk moet ik vandaag mijn vuilnis wegbrengen. Maar ik heb geen zin om me aan te kleden en naar buiten te gaan. En ik wil geld, blut zijn en op jezelf wonen is not fun. :'D


    -

    Ik moet nu tot 14.15 wachten en niks doen. Blargh.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je kent me niet of je wilt me gewoon niet kennen.


    Your make-up is terrible

    Mijn (ex???????)beste vriendin gaat in de klas recht voor mijn neus over me zitten roddelen -.-' May i slap her now?


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Je gedraagt je vreemd rondom me. Heb ik iets verkeerds gedaan?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Misselijk


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik kan er niet tegen dat ik zoveel om mensen begin te geven, maar dat ik geen idee heb hoe ze over mij denken, of ze me eigenlijk vervelend en zeurderig vinden. Ik vind het vreselijk om dan te lezen dat het slecht met ze gaat, maar dat ik niets aan ze durf te vragen of erover durf te zeggen.


    Your make-up is terrible

    Pffff, ik snap precies wat je bedoeld assasin...


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Assassin schreef:
    Ik kan er niet tegen dat ik zoveel om mensen begin te geven, maar dat ik geen idee heb hoe ze over mij denken, of ze me eigenlijk vervelend en zeurderig vinden. Ik vind het vreselijk om dan te lezen dat het slecht met ze gaat, maar dat ik niets aan ze durf te vragen of erover durf te zeggen.

    Ik zou gewoon met ze gaan praten. Mensen vinden het vaak juist wel fijn als er iemand is die met ze wil praten ^^


    -

    Kill me please. Volgend kwartaal vergevorderde wiskunde. Ik ga dood, dat word weer een 1.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Kill me please. Volgend kwartaal vergevorderde wiskunde. Ik ga dood, dat word weer een 1.


    Hahaha succes! Ik ben zooo blij dat ik geen wiskunde meer heb


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Ik wil zo graag eens naar een Quizlet meeting, maar er staan geen meetings op de planning bij mij in de buurt (behalve de Amsterdam Dungeon, maar ik ben een held op sokken dus dat wordt 'm niet :'D). Bah. Meeeh. ):


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.