• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    Your make-up is terrible

    CyberLord schreef:
    (...)
    Uiteindelijk wel, maar toch, het maakt niet alles goed.


    Tss, spelbreker. --'


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Longclaw schreef:
    (...)
    Forever single is echt niet leuk D: Daardoor ga je alleen maar aan jezelf twijfelen. Ik ben 't zat. Goddamnit.

    Een gebroken hart is ook niet alles, echt niet. D: Maar je vindt wel iemand, daar moet je niet aan twijfelen!

    Je moet gewoon beter worden! Als dat niet het geval is, huil ik me volgende week dood.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Longclaw schreef:
    (...)
    Forever single is echt niet leuk D: Daardoor ga je alleen maar aan jezelf twijfelen. Ik ben 't zat. Goddamnit.

    Komt vanzelf. I'm the prove :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Souvenir schreef:
    (...)

    Tss, spelbreker. --'

    Sorry, maar het is de waarheid. Zeker als je onder de 18 bent. Je denkt dan gewoon anders, dan mensen die (veel) ouder zijn dan je.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zuuucht, ik weet het gewoon niet meer.

    Welch schreef:
    (...)
    Een gebroken hart is ook niet alles, echt niet. D: Maar je vindt wel iemand, daar moet je niet aan twijfelen!

    Ah sweety, heeft die sukkel het uitgemaakt? :C
    Het is wel de week van pechvogels zeg! Pfoeh.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ben je een hele dag aan het werk, zijn er vijf pagina's aan lucht je hart-reacties terug te lezen. Yay! ;D


    You are beautiful, you are love.

    Overmorgen. Dan zie ik je weer, mhihih. <3 Maar dan is wel de vakantie voorbij...


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Balance schreef:
    Oke dus sinds gisteren ben ik ook nog eens mijn baantje kwijt geraakt. Wat een KUT week; verlamming aan gezicht, oma overleden en dan ook nog mijn baantje kwijt waardoor het 90% zeker is dat ik niet op kamers kan blijven wonen. Wheeeeeeeeeeeee. Gimme hugs

    Aaawh, wat ontzettend kut zeg! :c
    Heel veel sterkte en gecondoleerd met je oma. Uiteindelijk komt alles goed en je hebt sowieso je vriend nog, die zal je vast en zeker wel steunen!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben bang voor de reactie van mijn crush als ik hem (ooit) vertel dat ik hem leuk vind..


    I know there's sunshine behind that rain, I know there's good times behind that pain

    Mijn oom komt morgen bij ons eten. Gezellie... en dat na vijf jaar ._.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 20:35 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Jij bent leeeuk, maar ik durf niets te zeggen. Meh. :c

    Barnabas schreef:
    (...)
    Aaawh, wat ontzettend kut zeg! :c
    Heel veel sterkte en gecondoleerd met je oma. Uiteindelijk komt alles goed en je hebt sowieso je vriend nog, die zal je vast en zeker wel steunen!

    Dankje. ^^ Ja die steunt me heel erg goed gelukkig, maar momenteel kan ik niet echt positief denken :Y)


    -

    Ik wil een knuff..
    Gewoon omdat het kan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you