• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    Your make-up is terrible

    Waarom zijn mensen soms toch zo schijnheilig?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Nog geen 24 uur geleden , en ik mis je nu al. Ook al ken je me niet zo goed ....


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    5 weken.. zucht


    Life is hard and then we die

    Kom je op Q, ben je opeens geen bèta meer. O.O


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nou, erg bedankt voor alles hoor. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Kom je op Q, ben je opeens geen bèta meer. O.O

    Een foutje of zo? D:

    Silverlance schreef:
    (...)
    Een foutje of zo? D:

    Nope. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Nope. :')


    Hoezo dan?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Barnabas schreef:
    Nou, erg bedankt voor alles hoor. :')

    Whuuuut o.o Dat slaat toch echt nergens op. Waarom zouden ze je eruit gooien?

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 15:28 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Whuuuut o.o Dat slaat toch echt nergens op. Waarom zouden ze je eruit gooien?

    Omdat ik een tijdje niks deed. Nou sorry hoor, dat mijn leven gewoon fucking druk is. Ik heb net vakantie en dan krijg je dit. Nou, serieus, ik heb altijd mijn best gedaan en dan krijg je stank voor dank. Echt belachelijk. Maar ik krijg nu sowieso nooit meer een kans om crewlid te worden. Ik krijg nu achter mijn naam: Luie bèta.

    Thanks, people. :')
    En ja, dit is het fucking lucht je hart topic, dus ik mag dat zeggen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    I thought so,
    I've always helped you when you needed me.
    But when I needed you, you let me fall.
    I will remember that.

    Ik heb je vergeven ja,
    Wanneer je het eigenlijk niet verdiende.
    Ik heb je altijd geholpen.
    Altijd.
    En nu, wanneer ik jou één keer nodig had.
    Liet je me vallen.
    Ik had je vergeven.
    Ik heb je weer geholpen.
    Ik had jou weer nodig.
    Je liet me weer vallen.
    Ik heb je weer vergeven.
    Maar ik zal nooit, maar dan ook nooit meer bij jou komen met mijn problemen.


    Dream higher than the sky and deeper than the ocean.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Omdat ik een tijdje niks deed. Nou sorry hoor, dat mijn leven gewoon fucking druk is. Ik heb net vakantie en dan krijg je dit. Nou, serieus, ik heb altijd mijn best gedaan en dan krijg je stank voor dank. Echt belachelijk. Maar ik krijg nu sowieso nooit meer een kans om crewlid te worden. Ik krijg nu achter mijn naam: Luie bèta.

    Thanks, people. :')
    En ja, dit is het fucking lucht je hart topic, dus ik mag dat zeggen.

    Pffft slecht hoor. Is toch logisch dat je voor de vakantie druk bent, ben ik ook altijd. Ze hadden toch beter tot na de vakantie kunnen wachten en kijken of je in de vakantie iets doet? Lijkt mij logischer, maar goed.

    EDIT: Ook lekker aardig om zoiets te doen nadat je het uit hebt gemaakt met je vriendje. Ze weten toch dat je persoonlijke problemen hebt?

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 15:42 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Pffft slecht hoor. Is toch logisch dat je voor de vakantie druk bent, ben ik ook altijd. Ze hadden toch beter tot na de vakantie kunnen wachten en kijken of je in de vakantie iets doet? Lijkt mij logischer, maar goed.

    EDIT: Ook lekker aardig om zoiets te doen nadat je het uit hebt gemaakt met je vriendje. Ze weten toch dat je persoonlijke problemen hebt?

    Ha! Dat was dus mijn plan ook, om in de vakantie weer lekker bij te werken! Maar nee hoor, Annabeth wordt van de lijst geschrapt, zodat ze ook nooit meer in het crew-team kan komen. Want o jee o jee, Annabeth is weer terug met haar bitchy reacties! Dat moeten we toch echt niet hebben! D:
    Pffft. Ach ja. Alsof de mods het wat kan schelen dat het net uit is met mijn vriendje. Alleen Annick, verder helemaal niemand. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ha! Dat was dus mijn plan ook, om in de vakantie weer lekker bij te werken! Maar nee hoor, Annabeth wordt van de lijst geschrapt, zodat ze ook nooit meer in het crew-team kan komen. Want o jee o jee, Annabeth is weer terug met haar bitchy reacties! Dat moeten we toch echt niet hebben! D:
    Pffft. Ach ja. Alsof de mods het wat kan schelen dat het net uit is met mijn vriendje. Alleen Annick, verder helemaal niemand. :')

    Ik begon de Crew net weer aardiger te vinden (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Uch, bol het af joh!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”