• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    Redenen voor Jeslie

    TOPIC

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Die vraag had ik al verwacht. Ik speel de onschuld zelve. 'Het was ook niet zo moeilijk om erachter te komen als ik jou gewoon volg. Ik zag je over de gebouwen springen en volgde het vanaf de grond. Demonen zien beter dan mensen, remember.' ik zie Leslie me aankijken. Ze weet dat ik niet de waarheid spreek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik ga gewoon onverstoorbaar verder met plagen en testen. Ik wil niet toegeven, ik wil weten wat hij zou doen. Ik raak zachtjes met mijn lippen zijn oor aan en wrijf lichtjes erover met mijn lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans
    Vanessa glimlacht lichtjes wanneer Samuel haar hand vast neemt. Ze laat zich volgen door hem ook al heeft hij waarschijnlijk geen flauw idee waar hij heen gaat. "Sam," grinnikte Vans zachtjes. "Je gaat de verkeerde kant op."


    kindness is never a burden.

    jaimyhoi schreef:
    Luna Day
    Die vraag had ik al verwacht. Ik speel de onschuld zelve. 'Het was ook niet zo moeilijk om erachter te komen als ik jou gewoon volg. Ik zag je over de gebouwen springen en volgde het vanaf de grond. Demonen zien beter dan mensen, remember.' ik zie Leslie me aankijken. Ze weet dat ik niet de waarheid spreek.


    Nick
    Ergens vond ik dat niet erg geloofwaardig maargoed, ik liet het zo aangezien ik nu geen zin had in een discussie met Luna. Vooral niet nu Leslie er bij was en die ook niet bepaalt vrolijk was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ineens komt Jake op in mijn gedachten. Waar is hij nu? 'Nick, waar is Jake?' vraag ik dan aan hem. 'Hij doet toch geen gekke dingen he?' ik weet niet of Nick dat weet. Maar misschien was Jake al weg van het dak voordat Nick naar mij toe kwam. Ik weet het niet. Ik heb eigenlijk op het moment nergens zin in. Ik wil niet iets doen. Misschien gewoon even lekker slapen. Het is een vermoeiende dag geweest.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Samuel
    Ik blijf staan. 'Oh.' zeg ik enkel en ga even door mijn haar. 'Ehm... Vans? Langs waar is het dan?' vraag ik haar grinnikend en kijk haar glimlachend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Toen ik weg ging stond hij nog op het dak, denk dat hij te verwart is om gekke dingen te kunnen doen' Zeg ik, ja ik had sowieso geen hoge verwachtingen van Jake.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik kijk even naar Nick. Friendly as always, not. 'Sure,' mompel ik dan. 'ik moet morgen naar die begrafenis. Ik moet het nummer nog oefenen. O, en nog kleding uitzoeken. Mentaal voorbereiden.' Fack. Ik moet voor mijn gevoel nog zoveel doen, en ik heb niet het gevoel dat ik er klaar voor ben. Ik schuif mijn gevoelens dan gewoon aan de kant en maak mezelf rustig. 'Hm. Die dingen moeten wel lukken. Mijn gitaar ligt alleen nog bij Jake.. Hoewel ik niet denk dat ik het met gitaar ga doen. Tenzij ik tokkel.. Hm. Ach, ik kan het in iedergeval oefenen met gitaar. Maar dan moet ik wel even langs Jake`s appartement..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vans.
    Vans schudde lachend haar hoofd,"Kom mee, loser." Ze grinnikte en begon in een totaal andere richting te lopen. Even later kwamen ze aan landhuis. "Tada!" zei Vans glunderend en stak haar hand uit naar het oude gebouw. "Wat vind je?"


    kindness is never a burden.

    Samuel
    Ik kijk haar even nepkwaad aan als ze Loser zegt en volg haar dan. 'Tada!' zegt ze glunderend en ik kijk naar het gebouw. Ik moet moeite doen om niet te gapen. 'Wow.' mompel ik en kijk haar aan. 'Je hebt wel hééél goede connectie's. Dit is perfect.' complimenteer ik haar. 'Kunnen we naar binnen?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik kijk even naar Nick. Friendly as always, not. 'Sure,' mompel ik dan. 'ik moet morgen naar die begrafenis. Ik moet het nummer nog oefenen. O, en nog kleding uitzoeken. Mentaal voorbereiden.' Fack. Ik moet voor mijn gevoel nog zoveel doen, en ik heb niet het gevoel dat ik er klaar voor ben. Ik schuif mijn gevoelens dan gewoon aan de kant en maak mezelf rustig. 'Hm. Die dingen moeten wel lukken. Mijn gitaar ligt alleen nog bij Jake.. Hoewel ik niet denk dat ik het met gitaar ga doen. Tenzij ik tokkel.. Hm. Ach, ik kan het in iedergeval oefenen met gitaar. Maar dan moet ik wel even langs Jake`s appartement..'


    Nick
    Die begrafenis was ik eerlijkgezecht al vergeten, en alsnog stond het fijt dat ze langs Jake's appartement zou gaan voor haar gitaar mij niet aan, vooral om wat er de vorige keer gebeurde toen ze daar was maar schudde die gedachte al snel uit mijn hooft.


    Don't be like the rest of them, darling

    Vans
    Vans keek Samuel droog aan. "Nee joh, ik sta hier voor de lol met sleutels te paraderen." ze stak rinkelend de sleutelbos omhoog en liep toen half huppelend de stenen trappen op. "Wel, kom je nog?"


    kindness is never a burden.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik ga gewoon onverstoorbaar verder met plagen en testen. Ik wil niet toegeven, ik wil weten wat hij zou doen. Ik raak zachtjes met mijn lippen zijn oor aan en wrijf lichtjes erover met mijn lippen.

    Axton
    Ik gromde gefrustreerd.
    "Hmpfh, Alexi..." ik beet hard op mijn lip en het kom me niet schelen dat ik zat te smeken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Samuel
    Ik rol met mijn ogen en loop haar achterna. Ik wacht tot ze de deur opengedaan heeft. 'Hm wat was het thema ook alweer?' vraag ik haar terwijl ik het me probeer voor te stellen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk even naar Nick, hij zegt niets. 'Je zit erover in dat ik naar zijn appartement ga,' zeg ik dan. Vaak kan ik Nick totaal niet inschatten maar nu is het gewon duidelijk aan hem te zien. Dit is echt mijn schuld.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.