• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    Redenen voor Jeslie

    TOPIC

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Ben er weer :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Nick
    'Dat zal vast wel meevallen, je hebt twee jongens die om je vechten is dat niet de droom van ieder meisje?' Vroeg ik met een scheve lach, en reageer niet op haar tweede opmerking, ik wist het net en wist niet wat ik er mee aanmoest.


    Leslie Day
    Ik moet toch wel glimlachen als ik zijn scheve lach zie. 'Dat zou misschien mijn droom zijn als ik gewoon single zou zijn en beiden nog niet zou kennen,' zeg ik dan. 'Maar nu is het eerder een nachtmerrie. En jullie hebben toch niet echt gevochten he...?' En ik bijt automatisch weer op mijn lip. Dat zou ik echt erg gevonden hebben. Omdat ze elkaar dan pijn doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Echt gevochten? Nee, Jake was het een keer vanplan. En een paar keer gepraat dat meestal uitgedraaide op een boze en weglopende Jake maar verder niet 'Nee' Andwoord ik, nog niet. Maar ik af in mijn gedachten, Ik zou hem namelijk met liefde een keer een klap verkopen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik viel stil en kon mijn ogen niet van haar af houden. Mijn lichaam verraadde al lang hoe geil ik was en ik had zin om het ondergoed van haar lichaam te rukken...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik draai me om en duw hem weer naar beneden. Ik laat mijn handen even heel langzaam. Tergend eigenlijk, langs zijn borstkas naar zijn buik naar beneden glijden. Ze strelen even zachtjes zijn kruis en gaan weer wat naar boven. Ik ben eigenlijk zijn grenzen wat aan het aftasten. Kijken hoeveel hij kan verdragen voor hij de rollen omdraait. Gisteren gaf ik veel te snel toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik beet op mijn lip en keek haar met grote ogen aan. Ze deed alles veel te langzaam en god, ze maakte me gewoon gek. Maar nu kon ik het nog aan. Ik kon het handelen. Zelfs als ze even mijn kruis streelt...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik druk me even tegen hem aan, ik doe traag zijn boxer uit en streel langzaam over zijn lid. Dan ga ik weer wat naar beneden en druk er kleine kusjes op. Dan kus ik weer naar boven en lik zachtjes over zijn tepels.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nick antwoordt nee en ik knik dan. Ik neem een slokje van mijn wijn. Ik drink het langzaam zodat ik niets van de alcohol merk. Dat mijn bloed het gelijk verwerkt. Ik kijk even naar Nick en loop dan weer terug naar de kamer waar ik eerst was. Ik zie Luna weer en ze kijkt me aan. 'Hoi,' mompel ik dan tegen haar. Ik kan het nog steeds niet geloven. Zij wist wat er allemaal met mij zou gebeuren, en ze heeft het laten gebeuren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ok, dit kon ik nog aan. Zelfs in mijn gedachten waren mijn woorden pieperig en overduidelijk vals. Ik kreunde en bleef iedere beweging van haar volgen met mijn ogen, terwijl ik helemaal gek werd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik wrijf met mijn hand zachtjes over zijn lid. Plagerig en traag. Eigenlijk zijn al mijn handelingen traag nu. Hij kan meer aan dan ik dacht. Misschien krijg ik gewoon niet echt gek maar het is goed om te weten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vanessa
    Na een poosje reed Vans de stad uit en parkeerde haar auto aan de rand van het domein. De eigenaar stond erop niet met wagens over het pad te rijden, maar gelukkig had Vanessa hem kunnen ompraten de cateraars en andere leveranciers door te laten. "We mogen niet op het domein met een wagen," zei Vans tegen Samuel en stapte uit de auto.


    kindness is never a burden.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Nick antwoordt nee en ik knik dan. Ik neem een slokje van mijn wijn. Ik drink het langzaam zodat ik niets van de alcohol merk. Dat mijn bloed het gelijk verwerkt. Ik kijk even naar Nick en loop dan weer terug naar de kamer waar ik eerst was. Ik zie Luna weer en ze kijkt me aan. 'Hoi,' mompel ik dan tegen haar. Ik kan het nog steeds niet geloven. Zij wist wat er allemaal met mij zou gebeuren, en ze heeft het laten gebeuren.


    Nick
    Toen ik ook de kamer weer inliep zag ik Luna naar Leslie kijken, ''Ik dacht dat jij niet wist waar Leslie was toen je haar zag op dat gebouw?' Vroeg ik haar vervolgens, die vraag had ik al een tijdje willen stellen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Samuel
    Ik stap uit en kijk haar glimlachend aan. 'Geen probleem, dat word dan wandelen.' zeg ik vrolijk en pak haar hand voorzichtig vast om haar mee te trekken naar binnen. Oke ik ben hyper. So what? Ik haat serieus zijn. Jammer genoeg hoort dat bij mijn job-omschrijving.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 20:27 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Alexi." kreunde ik zacht, smekend en klemde het deken in mijn vuisten. "Alsjeblieft..."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Cat
    Cat keek de rare man na toen hij de kantine uit liep, 'Hoe heet hij?' vroeg ik aan Livia terwijl ik een slok van van het Flesje water dat ik zelf had gehaalt voordat ik hier weer ging zitten.


    Don't be like the rest of them, darling