• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    Redenen voor Jeslie

    TOPIC

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [WHYYYY?

    Sleur Mitshy dan mee! Want zij is degene die je dwingt! D:]


    {Okay, I will.. :c
    Maar.. Ik wil niet op hakken lopen :c Geef mij maar gwn sneakers}


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Leslie Day
    Ik ben verbaasd als ik geklop op de deur hoor. Ik ben sowieso al verward. Maar ik val van de ene in de andere verbazing als het nick is die op de deur heeft geklopt. Ik heb de deur voor hem open gedaan en heb de neiging om die gelijk weer dicht te gooien. Ik was net even rustiger, maar mijn gevoelens spelen gelijk weer op. Ik bijt op mijn lip terwijl ik hem aankijk.


    Nick
    'Niet slim om te komen of wel?' Vroeg ik haar zuchtend, ik had alleen willen zien of alles oke was, maar nu had ik door de blik in haar ogen en het fijt dat ze bijna haar lip eraf beet aangezien ze dat de heletijd deed de neiging om gewoon weer terug te gaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik blijf hem aankijken en ik glimlach dan zwakjes naar hem. 'Ik vind het lief dat je langs komt,' zeg ik dan, en dat meen ik ook. Ik vind het echt lief. Het helpt alleen niet bij mijn beslissing. Maar goed. Hij is er nu toch.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Dus ik hoef niet weg?' Vraag ik met een glimlach, al zou ik haar nergens mee helpen als ik hier bleef. Wilde ik niet weg, waarschijnlijk omdat ik haar dan hier zou laten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik stap opzij zodat Nick naar binnen kan en kijk even achterom naar Luna. Maar Luna is er niet meer. Wacht wat? Waar is ze ineens. Ik zucht en kijk dan weer naar Nick. 'Hoe wist je waar ik was?' Vraag ik dan aan hem. 'Ik weet het zelf niet eens.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Door Luna' Andwoord ik, ik had niet verwacht dat ze het zou vertellen maar dat had ze wel gedaan, ben benieuwt waarom. Ik was ook naar binnen gelopen en had waarschijnlijk net als Leslie opgemerkt dat Luna er niet was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Nick loopt naar binnen en zegt dat hij door Luna hier is. Daar ben ik verbaasd om. Weer verbaasd. 'Ik weet niet of er hier iets te drinken is,' mompel ik dan. Ik bijt weer op mijn lip en kijk dan weer naar nick. 'Ik eh, zoek wel even.' En ik loop een andere kamer in en bijt dan hard op mijn lip om tranen tegen te houden. Dit is klote. Mijn beslissing lijkt alleen maar moeilijker te worden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Zometeen bijt je je lip er nog af' Zeg ik tegen haar en loop haar achterna om vervolgens een koelkast te vinden, er zat best veel in. 'Wat wil je drinken?' Vroeg ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Godver.. Zit een computervirus op mn computer zo'n zogenaamt 'politie' virius}


    Don't be like the rest of them, darling

    Huaso schreef:
    (...)
    Axton
    Ik ging rechtop zitten, terwijl ik haar verwonderd aankeek. Nee, eh! Ze wist maar al te goed hoe ze iets uit me moest wringen.
    Ik werd, zo mogelijk, nog roder dan net, terwijl ik van haar wegkeek.
    "Ikdachtdathetmisschienleukzouzijnalsjemevastbond." zei ik zo snel en stil dat ze het vast niet gehoord had. Ik wist zeker dat ze dus weer door zou vragen.


    Alexi
    Hij zegt iets maar het is te snel en te stil om het te verstaan. 'Ax? Wil je alsjeblief het herhalen maar iets trager en langzamer?' zeg ik en kijk hem zo verleidelijk mogelijk aan. Hij is rood en ik glimlach er door. Schattige Ax.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Urgh kutkoppijn..beb er iig.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    WillNotLearn schreef:
    Nick
    'Zometeen bijt je je lip er nog af' Zeg ik tegen haar en loop haar achterna om vervolgens een koelkast te vinden, er zat best veel in. 'Wat wil je drinken?' Vroeg ik haar vervolgens.


    Leslie Day
    Ik schrik net niet als ik Nick tegen me hoor praten, ik had hem niet verwacht. Oke, dring de tranen terug. Wat gelukkig ook lukt. 'Hm, gewoonte geworden,' zeg ik dan. 'Ik heb het zelf niet eens meer door.' Hij vraagt of ik wat wil drinken. 'Hm, ja, doe maar iets.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik pak een Fles wijn -niet echt toepasselijk maar tenzij je ranja wilt drinken was het het beste dat hier stond- en vul er twee wijnglazen mee voordat ik de fles weer terug zet in de koelkast en geef een van de glazen aan Leslie.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij schenkt wijn in. Niet echt mijn voorkeur, als ik er teveel van drink word ik nog meer een kreng die overal om lacht. Dat heb ik meegemaakt. Ik pak het glas aan en nip er wat aan. 'Waarom ben je eigenlijk gekomen?' Vraag ik dan zacht, mijn blik op de vloer voor me gericht. Ik weet niet waarom hij gekomen is. Ik heb hem gekwetst, toch? Of doet het hem niets dat Jake en ik "dingen" gedaan hebben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ik wilde weten of alles goed ging, aangezien je zomaar weg was en ik Luna niet vertrouwde' Andwoorde ik simpelweg en neem een slok van de wijn, hij was wat verouderd maar verder kon het er mee door.


    Don't be like the rest of them, darling