• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    Redenen voor Jeslie

    TOPIC

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vanessa
    Vans schoot in de lach en duwde hem omver. "Ja ja, zo kan-ie wel weer." zei ze lacherig. "Wil je nog dansen of wat?"


    kindness is never a burden.

    Alexi
    Ik doe alsof ik nadenk en kijk hem dan aan. 'Ja.' antwoord ik grinnikend en stap een stap achteruit om weer wat afstand tussen ons te creëren.

    Samuel
    Ik sta op en buig beleefd voor haar en houd mijn hand voor. 'Mag ik deze dans?' vraag ik dan. Ja zei zij dat ik dat moest doen en ik vind het wel grappig eigenlijk. Ik wacht op een antwoord.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik stond op en liep weer wat dichter naar haar toe.
    "En wou je proberen weglopen dan?" grijnsde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij zegt dat hij niet weet wat hij moet zeggen. Ik sla mijn ogen neer. 'Ik heb nog liever dat je me verrot scheld dan dat je altijd zo zwijgt. Doet het je dan niets? Wat er gebeurt is? Dat je waarschijnlijk dacht dat ik dood ging toen ik sprong?' Kom op. Er moet toch wel enige emotie in hem omgaan.

    [Lol, sorry voor haar gedrag, ze is een beetje uitdagerig :')]


    Nick
    'Tuurlijk wel, maar ik ben liever stil dan dat ik tegen je ga schelden, aangezien ik weet dat dat toch geen zin zal hebben' Andwoord ik en werp een blik op Luna die nogsteeds in de kamer stond om vervolgens Leslie weer aan te kijken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    'Misschien, misschien niet.' lach ik en voel dat ik tegen de muur sta. 'Oke niet weglopen dus.' lach ik dan weer en blijf hem uitdagend aankijken. Pak me dan als je kan, neurie ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nick kijkt van mij naar Luna terug naar mij. 'Luna, weg,' zeg ik dan. Ze staat toch alleen maar mee te luisteren en voor de rest te genieten van dit geloof ik. Ze gaat niet weg maar praat dan, 'Ik snap je niet Nick,' zegt ze. 'Ik had Les allang de huid volgescholden of wat dan ook.' Waarom moet ze dat nou zeggen? Dan loopt ze weg. Great. Ik kijk even naar Nick, ik hoop niet dat hij boos wordt. Ik weet wat er dan kan gebeuren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vans
    "Natuurlijk." Vans nam Samuel's hand aan en duwde zichzelf in zijn armen. Net op dat moment sputterde de stereo en veranderde van post. Een traag nummer begon met spelen. Vanessa gooide haar armen om Samuel's nek en plaatse haar hoofd op zijn schouder.


    kindness is never a burden.

    Axton
    Ik ging voor haar staan en met een snelle beweging had ik haar bh, los geklikt. Ik gooide hem ergens achter me en masseerde zacht haar borsten. Al snel liet ik mijn handen naar beneden glijden en trok haar slipje naar beneden. Ze had me te opgewonden gemaakt om nu langzaam te doen.
    Voorzichtig liet ik meteen 2 vingers naar binnen glijden, terwijl ik mijn gezicht in haar nek drukte om daar een spoor van kusjes achter te laten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Samuel
    Ik trek haar tegen me aan en leg mijn armen om haar heupen. Zachtjes slowen we zo en ik sluit even gewoon mijn ogen en vergeet even het feit dat dit niet zo mogen. Dat ze een leerling van me is.

    Alexi
    Ik kreun en houd me staande door me vast te houden aan zijn schouders. Het plagen had me ook al nat gemaakt. Zijn mond in mijn nek doet me nog harder kreunen. Ik ben blij dat we het dit keer niet zo stil moeten houden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Nick kijkt van mij naar Luna terug naar mij. 'Luna, weg,' zeg ik dan. Ze staat toch alleen maar mee te luisteren en voor de rest te genieten van dit geloof ik. Ze gaat niet weg maar praat dan, 'Ik snap je niet Nick,' zegt ze. 'Ik had Les allang de huid volgescholden of wat dan ook.' Waarom moet ze dat nou zeggen? Dan loopt ze weg. Great. Ik kijk even naar Nick, ik hoop niet dat hij boos wordt. Ik weet wat er dan kan gebeuren.


    Nick
    'Ik blijkbaar niet' Andwoorde ik Sarcastisch op Luna's woorden simpelweg omdat ik het niet kon laten er op te reageren en ik kijk Leslie weer aan en zie dat zij even naar mij kijk.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 11:54 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    |Lala, ik weet niet wat ik moet reageren. ^-^ |


    kindness is never a burden.

    Axton
    Ik nam haar plots op en droeg haar naar het bed. Ik legde haar neer en duwde haar benen zacht open. Ik liet mijn twee vingers weer naar binnen glijden, terwijl ik met mijn tong rond haar clitje draaide.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kreun harder en kijk hem smekend aan. 'Ax alsjeblief?' fluister ik zachtjes. Ik hoop dat hij weet wat ik bedoel en hij moet niet afkomen met dat het me misschien pijn doet zoals de vorige keer want het kan me op dit moment geen barst schelen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik weet het gewoon niet meer, wat ik moet zeggen. 'Ik ga naar Jake,' zeg ik dan. En ik bedoel om mijn gitaar te halen, maar dat snap nick heus zelf ook wel. 'En aangezien ik niet weet waar ik nu ben ga ik wel terug naar het hotel. Zie ik je daar?' en ik kijk hem aan. Ik loop naar hem toe en druk een kus op zijn lippen en kijk hem dan weer aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Is goed' Andwoord ik op alletwee de dingen die ze zei, en enigsins verbaast dat ze me kuste. Eigelijk voelde het niet alsof ik haar 'vriendje' was maar ik zou ook niet weten wat ik dan zou moeten zijn.


    Don't be like the rest of them, darling