• Het is al bijna weer een jaar geleden dat ik Alter Moon, een band, joinde als zangeres. Mijn school organiseert ieder jaar een bandworkshop voor de onderbouw: acht weken kapot hard oefenen en dan een optreden in het jeugdcentrum als afsluiting. De oude zangeres had 'r geen zin meer in en toen werd ik gevraagd om te zingen. In die paar weekjes heb ik me echt kapot gelachen en geergerd aan de bandleden. Mooie tijd, mooie tijd c:
    Time flies, de inschrijvingen voor de bandworkshop van 2012 zijn geopend. Ook al zitten ik en de drummer nu in de bovenbouw (bassiste en gitarist zijn blijven zitten): Idc, niemand kan mij ervan weerhouden om mee te doen 8D. De oude gitarist en tevens een goede vriend is deze zomer naar Deventer verhuisd, maar gelukkig kende ik nog een vriend die gitaar speelt (al bakt hij er nog niet veel van, maar dat doet er verder niet toe. Ik faal liever met en lach op mijn gezicht dan dat ik in een band met saaie mensen zit). Ook is er een andere gitarist die ik sinds dit schooljaar ken en die zich heeft opgegeven voor de workshop, hij speelt waarschijnlijk ook mee. So, je suis tres excited.
    Als iemand een idee voor een bandnaam heeft of wat leuke nummers weet (rock, niet te lastig op bas, te zingen voor een meisje): GRAAG :Y)


    i put the fun in funeral

    Wel, 3 doors Down is een 'rock' band... en hun hebben echt geweldige nummers....
    Of iets van smashing pumpkins

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 21:07 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    BlueHope schreef:
    Wel, 3 doors Down is een 'rock' band... en hun hebben echt geweldige nummers....
    Of iets van smashing pumpkins


    Kryptonite staat op mijn lijstje van nummers die ik wel wil doen :3.
    Hoor mijn broer wel eens over Smashing Pumpkins, moet ik eens opzoeken.


    i put the fun in funeral

    Get scared - Sarcasm.
    Try it. :Y)

    Audacity schreef:
    (...)

    Kryptonite staat op mijn lijstje van nummers die ik wel wil doen :3.
    Hoor mijn broer wel eens over Smashing Pumpkins, moet ik eens opzoeken.


    Van smashing pumpkins van ik zelf disarm heel erg leuk. En waarom lijkt het altijd alsof Kryptonite het enige liedje van 3 doors down is...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Een vriendin van me wilde samen met mij Kryptonite doen op de muziekavond van het Marnix, lol. Ik met een piano, zij vals zingend :') Nah, uiteindelijk hebben we ons niet eens opgegeven, zo slecht zong zij :'D
    Maar voor de rest heb ik geen suggesties, ik luister geen rock :3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Pon3 Pie!


    quidquid excusatio prandium pro

    Dragneel schreef:
    Get scared - Sarcasm.
    Try it. :Y)


    Ik weet nou niet echt of dat makkelijk is. (cat)
    Ready set go van Tokio Hotel is echt supermakkelijk op de bas haha, zelfs ik kon net. Of Seven nation army van the White Stripes.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik weet nou niet echt of dat makkelijk is. (cat)
    Ready set go van Tokio Hotel is echt supermakkelijk op de bas haha, zelfs ik kon net. Of Seven nation army van the White Stripes.

    Ik bedoel try to listen.
    Ik was niet echt duidelijk, denk ik. :')

    BlueHope schreef:
    (...)

    Van smashing pumpkins van ik zelf disarm heel erg leuk. En waarom lijkt het altijd alsof Kryptonite het enige liedje van 3 doors down is...


    Het is ook echt het enige nummer dat ik van ze ken :'D. Zonde, want volgens mij is het best een goede band. 't Is nou eenmaal een bekend nummer.


    i put the fun in funeral

    Michifu schreef:
    Een vriendin van me wilde samen met mij Kryptonite doen op de muziekavond van het Marnix, lol. Ik met een piano, zij vals zingend :') Nah, uiteindelijk hebben we ons niet eens opgegeven, zo slecht zong zij :'D
    Maar voor de rest heb ik geen suggesties, ik luister geen rock :3


    Gewoon leuk, afgaan op een podium c:
    Hehe, wij bakten er vorig jaar ook niet veel van hoor. Maar voor zo'n korte oefentijd, was het nog best okee!


    i put the fun in funeral

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik weet nou niet echt of dat makkelijk is. (cat)
    Ready set go van Tokio Hotel is echt supermakkelijk op de bas haha, zelfs ik kon net. Of Seven nation army van the White Stripes.


    Ik had al voorgesteld om de cover van The Pretty Reckless van Seven Nation Army te doen :3. Wordt overwogen.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Het is ook echt het enige nummer dat ik van ze ken :'D. Zonde, want volgens mij is het best een goede band. 't Is nou eenmaal een bekend nummer.


    In dat geval luister deze eens: Away from the sun, Behind those eyes, Father's son, I feel you,It's not me, Right where I belong, not enough, smack, So I need you, the road I'm on en Ticket to heaven. Ik hou van die liedjes.

    En I love The Pretty Reckless vooral 'My medicine.'


    We've lived in the shadows for far too long.

    BlueHope schreef:
    (...)

    In dat geval luister deze eens: Away from the sun, Behind those eyes, Father's son, I feel you,It's not me, Right where I belong, not enough, smack, So I need you, the road I'm on en Ticket to heaven. Ik hou van die liedjes.

    En I love The Pretty Reckless vooral 'My medicine.'


    Zal ik eens doen. Ik ben de laatste tijd nogal into The Pretty Reckless, My Medicine is idd een goed nummer :Y).


    i put the fun in funeral