• heey ik moet een presentatie maken over een sport (ik heb paardrijden gekozen) weet iemand handige dingen die ik kan vertellen zodat ik zo 1,5 minuut kan vol praten?


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Anderhalf minuut, wat kort...
    Doe je zelf aan paardrijden?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ander halve minuut maar?! Ik moet er iets van 8 met een presentatie D':
    Vertel iets over welke paarden het meest gebruikt worden voor wedstrijden? Ik heb er niet veel verstand van, sorry (A)


    Pretty is just a pretty word.

    Je kunt vertellen over de verschillende sporten die je met je paard kan doen. Springen, dressuur, endurance, cross, carrousel etc.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Anderhalve minuut? Dan moet je 't wel erg simpel houden D:
    Ik raad aan om te doen wat Junns zegt.


    i put the fun in funeral

    ja 1,5 minuut tot 2 minuten in het engels.
    en ja ik doe ook aan paardrijden


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Junns schreef:
    Je kunt vertellen over de verschillende sporten die je met je paard kan doen. Springen, dressuur, endurance, cross, carrousel etc.

    Misschien welke dingen je nodig hebt om paard te rijden? Een cap, een zweepje, laarzen,...


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Vasilios schreef:
    ja 1,5 minuut tot 2 minuten in het engels.
    en ja ik doe ook aan paardrijden
    Dan lijkt het me niet zo moeilijk. Je kunt vertellen over de manege, voeding, kleding, soorten paarden, soorten paardensport, etc etc


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik zou het vooral simpel en oppervlakkig houden: verzorging, dressuur, springen, carrousel en meer van dat soort dingen. (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.