• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    Redenen voor Jeslie

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 18:03 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    'Jij valt dan misschien niet maar Axton, jij bent perfect ik niet. Ik val snel en er is altijd een eerste keer voor een ongeluk.' zeg ik terug en kruis mijn armen voor mijn borst. Ik kijk weg en het trillen neemt een beetje af.

    Axton
    "Ik ben altijd, altijd, altijd roekeloos en heb nog nooit een ongeval gehad, met jou ben ik voorzichtig, dus komt er zeker geen ongeval. Ik ben niet perfect en zolang ik niet val, val jij zeker niet. En ik val nooit!" zei ik en moest eens lachen om haar defensieve houding.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Cat
    Toen het meisje tegenover haar iets zei lette ze niet op en inplaats van te andwoorden knikte ze om vervolgens Livia aan te kijken, 'Waar kom je vandaan?' Vroeg ze vervolgens.

    {In de 3de persoon is makkelijker om te beschijven :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik denk even na 'Ken je Broken van Leona Lewis' vraag ik haar. Het was één van Kate's lievelingsliedjes. Ik kijk haar aan en knipper tranen weg. Altijd weer komt het beeld voor mijn ogen. De man, het sterrenshot, Kate's laatste gil.

    Alexi
    'Dat is niet logisch want ik zit van achteren dus ik kan vallen.' zeg ik dan toch en haper even. Ik ben aan het verliezen maar ik kan toch tenminste proberen het hem duidelijk te maken. Oke misschien valt hij inderdaad niet maar waarom voel ik me dan zo onveilig?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik knik, 'Ja die ken ik wel.' en ik zie Jake dan tranen wegknipperen. Ik schuif mijn stoel naast die van Jake en pak dan zijn hand beet. Ik geef er een klein kneepje in en kijk Jake aan. 'Ik ben er voor je Jake, morgen zal ik er zijn. En het liedje zingen.' Ik blijf Jake aankijken en glimlach dan zwakjes. Ik strijk heel even met mijn andere hand langs zijn wang.

    Livia Moore
    Livia merkt dat het meisje tegenover haar niet echt oplet en met haar gedachten ergens anders is. Toch knikt ze en Livia glimlacht. Cat vraagt aan haar waar ze vandaan komt. Ze strijkt een pluk lang bruin haar achter haar oor en kijkt Cat aan. 'Ik kom van Florida vandaan,' antwoord ze. 'En jij?' ze kijkt vragend naar Cat.

    [Ik heb het uitgeprobeerd :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Denk je echt, dat ik het leven van jou en van onze kindjes zou riskeren als ik wist dat er nog maar enig risico zou zijn dat jullie je pijn zouden doen?"
    Hier moest ik haar toch mee klemzetten? Tenzij ze aan mij twijfelde.

    {eten}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Cat
    'Engeland' Andwoorde Cat met een glimlach nogsteeds een beetje in gedachten zoals altijd terwijl ze met een rode pluk van haar haar zat te spelen. Haar ouders waren dood.. Op het zelfde moment dat er iets raars gebeurde met haar, waarvan ze nogsteeds niet wist wat het was.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Wat dacht je van dit idee: Daniël merkt op dat Cat niet weet wat ze is en hoe ze haar krachten moet gebruiken en helpt haar? Kan Sky ook Jarloers worden :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    'Dank je.' prevel ik zachtjes en drink een beetje van mijn cola. 'Het betekend echt veel voor me.' Ik knijp zachtjes terug in haar hand. Ik zucht en denk na over morgen. Alles moet echt perfect zijn... dat heeft ze verdient.

    Alexi
    'Nee maar' zeg ik en zwijg. Ik moet nadenken. 'Even denken.' mompel ik. Ik voel zijn blik op me branden en kijk op. 'Ik kan niet nadenken als je zo naar me kijkt.' zeg ik en draai met mijn handen voorzichtig zijn hoofd zodat hij voor zich kijkt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Ugh, ik beet op mijn tong toen die bal mijn gezicht raakte -ik had de bal niet aan zien komen aangezien ik aan het praten was met iemand- Het doet pijn :c}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Oe, dat idee vind ik leuk :3 maar ik moet wel zeggen, Sky is niet snel jaloers :3]

    Livia Moore
    Het meisje kijkt naar Cat, ze ziet echt duidelijk dat Cat er niet bij is. In persoon wel, maar met haar gedachten niet. Ze kijkt toe hoe het meisje met een rode pluk haar speelt. 'Engeland, hm,' herhaalt ze. 'dat is nogal ver weg vanaf hier.' ze glimlacht. USA en Engeland.. behoorlijk ver weg ja.

    Leslie Day
    Hij bedankt me en ik glimlach kleintjes. 'Altijd,' zeg ik zachtjes terug. Mijn cola is op en ik loop even naar Riley om het glas terug te brengen. 'Hee,' zeg ik tegen haar. Ik ben nieuwsgierig naar haar keuze.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik grinnikte en bleef voor me kijken.
    "Bijna klaar met denken?" vroeg ik grinnikend en gluurde even naar haar.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Cat
    'Ik hou van reizen' Andwoorde Cat terwijl ze er weer een beetje bij kwam met haar gedachten, ookal was ze meer een droomer. Ze hielt daarnaast ook van zingen en acteren iets wat ze in Engeland ook had gedaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Riley
    'Hee' hoor ik en ik kijk op van het glas die ik aan het afdrogen was. 'Hi.' zeg ik als ik het meisje zie staan van daarnet. 'Is er iets? Of wil je nog een cola?' vraag ik haar en droog ondertussen verder af.

    Alexi
    'Ik weet niets.' zucht ik 'Ik kan op één dag honderden dwaze dingen verzinnen maar redenen?' Ik schud mijn hoofd. 'Ik weet dat je me niet in gevaar zou brengen maar die motor wel, en die auto, en een vliegtuig en een helikopter. Eigenlijk alle voertuigen behalve een fiets' zeg ik nadenkend. ik dwaal alweer af.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ze vraagt of er iets is, of dat ik nog een cola wil. 'Hm, beiden,' zeg ik dan met een zwak glimlachje. 'Ik neem aan dat Jake er iets over gezegd heeft? Over het kiezen..' vraag ik dan aan haar. 'Ik vroeg me af tussen wie jij moest kiezen.'

    Livia Moore
    Cat zegt ineens vanuit het niets dat ze van reizen houdt. 'Dat is mooi, ik houd ook wel van reizen,' antwoordt Livia. 'Maar ook van zingen en acteren.' Ze strijkt weer haar lange bruine haar achter haar oor. 'En ik heb wel zin in de lessen hier.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Riley
    'Mijn beste vriend... hij was al mijn beste vriend van in de speeltuin en tussen mijn ex-vriendje' zeg ik zuchtend. 'Met beide had ik al zoveel meegemaakt, goede en slechte dingen en ik wilde hen beide niet kwijt. Ik wachtte te lang en ben ze nu alle 2 kwijt.' zeg ik en bijt even op mijn lip. Ik schenk haar een 2de cola in.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'