• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

Redenen voor Jeslie

[ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 18:03 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

WillNotLearn schreef:
    Nick
    'Gezellig, dan bel ik Jake wel' En voordat ze er iets tegen kan doen pak ik mijn mobiel en zoek ik zijn nummer op -deze heb ik ooit een keer opgezocht- en wacht vervolgens tot hij opneemt.

[ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 19:58 ]

Don't be like the rest of them, darling

Axton
    Ik grinnikte.
    "Hmm, ik help je wel." grijnsde ik. "Maar kijk eerst nog even rond."

“To live will be an awfully big adventure.”

Jake
    Ik hoor mijn gsm afgaan en pak dan op. 'Hallo?' vraag ik en blijf naar het scherm kijken. Ik verzet het naar mtv terug en zet het geluid stiller.

Jonathan Fields
    Ze spreekt weer tegen mijn gedachten terwijl ik onder de douche sta. Ik praat er dadelijk nog wel met haar over. Dit soort dingen wil ik gewoon niet. Als ik haar wakker heb gemaakt en op mijn eigen bed lig zegt ze een dankje en draait zich dan op haar zij toe in mijn richting.
    'Lang geslapen?' vraagt ze zacht.
    Ze heeft een slaapstem. Ze opent haar mond even, lik over haar droge lippen en legt die dan weer over elkaar. Ik kijk haar aan en haal dan een hand door mijn haar. En ik schud mijn hoofd.
    'Niet zo heel erg lang opzich, zo'n drie kwartier?'
    Ik blijf haar aankijken als ze vraagt hoe laat het is. Een lachje rolt over mijn lippen.
    'Ik heb geen flauw idee,' zeg ik haar, dus daarom pak ik mijn mobiel erbij. 'Het is half 8, avond.'
    Hm, later dan ik had verwacht. Maar ja, we zijn waarschijnlijk gewoon erg laat wakker geworden. Eergisteren was het bal. Sinds dien is Rachelle zwanger. Ik vraag me af hoe lang het zal duren, de zwangerschap. Sowieso een stuk sneller dan bij mensen. Dan draait ze zich op haar rug en legt de dekens over zich heen.
    'Gaat het met je?' vraag ik haar dan. 'En met onze baby?'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Nick
    'Is Leslie bij jouw?' Vraag ik dan maar gewoon direct zonder hoi of iets dergelijks, hij kon wel horen wie het was. Ze moest daar zijn, anders wist ik nog maar een plek waar ze zou zijn..

Alexi
    Ik kijk nog even rond en zie een leuk zwart kleedje hangen. Het is wel redelijk kort maar ja... Ik denk dat het alles is en kijk hem aan. Ik pak zijn hand vast en trek hem mee een pashokje in. Ik draai me om en veeg mijn haar weg. 'Wil je mijn rits opendoen?' vraag ik hem.

Jake
    Ik frons mijn wenkbrauwen. 'Nee ze zei dat ze naar jouw ging.' zeg ik en sta recht. Ik pak mijn jas. 'Ik ga haar zoeken.' zeg ik nog en leg af. Ik loop terug naar buiten en denk na. Waar kan ze zijn?

Nick
    'Geweldig' Mompelde ik gefrustreerd, 'Weet jij welk gebouw Leslie was toen je haar zag?' Vroeg ik Luna vervolgens dringend. Ze was niet bij Jake, ze was hier niet, niet goed.

Axton
    Ik glimlachte en deed maar al te graag wat ze vroeg.
    Grijnzend nam ik het shirt vast en wachtte tot ze het pak had uitgetrokken.

Leslie Day
    Ik heb mijn armen weer om me heen geslagen en de tranen blijven over mijn wangen heen lopen. Ik sta nog steeds bij de rand. Ik ben niet bang om te vallen. En als dat gebeurt.. dan weet ik op dat moment wel of ik mijn vleugels uit zal zijn of niet. Waarschijnlijk wel. Is het niet gewoon veel makkelijker als ik door een van de twee gedumpt wordt. Maar dan besef ik me dat Jake wel telkens weg wilde gaan. Dat hij zei dat ik gewoon naar Nick moest gaan. Maar dat had ik geweigerd. Ik weet het gewoon allemaal niet. Natuurlijk wil ik niet dood. Maar ik wil niet moeten kiezen. En ik hoop vanzelf rustiger te worden. Het is in iedergeval een bevrijdend gevoel. Ik, die zo hoog staat, en even al mijn emotie's laat gaan.

Luna Day
    Ik luister mee en kom er dan snel achter dat Leslie niet bij Jake is. Ik bijt op mijn lip als Nick vraagt of ik weet op welk gebouw ik Les heb gezien. Nee. Het kan gewoon niet dat het werkelijk wordt. Dat kan niet. 'Ik weet het niet,' zeg ik zacht. 'Alleen maar dat het op een dak is. Geen idee hoe hoog het gebouw is.'

Alexi
    Ik stroop het pak voorzichtig van me af. Eerst over mijn borsten dan over mijn buik en als dan over mijn benen. Ik sta in mijn ondergoed voor hem en leg het pak op een stoeltje. 'Ok wat moet ik eerst aandoen?' vraag ik glimlachend aan hem.

Axton
    Ik keek alleen naar haar gezicht. Dit was niet de juiste plek...
    "Hier." glimlachte ik en hield het shirt dat ik net al vast had, boven haar hoofd, zodat ze enkel haar armen erdoor moest steken.

Nick
    'Ik ga haar zoeken' Besluit ik en loop gewoon de kamer uit, vervolgens het hotel uit en de straat op. Ik loop een stukje en kijk rond om vervolgens bij een hoog gebouw een trap te zien en ren/loop die op zodat ik op het dak uitkom -jammergenoeg was daar niemand- maar kon wel over een aantal andere gebouwen kijken.

Alexi
    Ik steek mijn armen erdoor en wacht tot hij het shirtje los laat. De stof valt soepel om mijn buik gaan en ik kijk hem aan voor ik in de spiegel kijk. Ik lach. Zo'n typisch shirt voor mij. Toch wel een zwangerschapsshirt maar ok.