• Ik heb een nieuwe verhaallijn bedacht die ik op quizlet wil schrijven, doen of niet? En weet iemand een goede titel?

    Michelle is een normaal school gaan meisje met een lieve lach. Maar er veranderen dingen aan haar, er gebeuren rare dingen met haar en men verdenkt de pubertijd omdat ze ook nog maar vijftien is. Maar een twee week voor haar vijftiende ontmoet ze een jongen, genaamd Mitchel. Mitchel is zeventien jaar jong en heeft een gave die hij geheim houd, sinds zijn 16de kan hij dingen besturen maar deze gave heeft Mitchel nog niet helemaal in de hand. Al snel merken de 2 dat ze ziels verbanden zijn en dan, blijkt dat Michelle op haar 16de ook een gave krijgt, wat precies is voor alle 2 nog een raadsel. Samen willen ze er tegen aan gaan maar bij Michelle speelt een ander gevoel ook een grote rol, langzaam maar zeker begint ze gevoel te krijgen voor Mitchel, zullen ze hier samen uitkomen?


    I'm a fighter, let me go.

    Klinkt leuk x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Er zijn nog maar weinig reacties... en ik heb dus geen idee of je de mijne gaat appreciëren, maar dat hoor ik aan het eind wel van m'n post XD Je vraagt of je dit moet gaan schrijven of niet. Daarin bepaal enkel jij en niemand anders. Vind jij het een waardig verhaallijn waaraan je wilt schrijven? Wat jij wilt schrijven, moet je niet van anderen laten afhangen (;
    Nu dat terzijde... zoals het hier geschreven staat, zou ik het zelf niet snel lezen. Dit omdat er hier en daar wat mankeert aan je zinsopbouw en het dus gewoon niet fijn leest. Het plot zelf wat je hier neerzet is voor mij ook niet echt vernieuwend. Ik bedoel hiermee te zeggen dat er al veel verhalen zijn als deze. Natuurlijk, dat weerhoud me er niet van om te lezen, als je schrijfstijl goed is. Een schrijfstijl kan een cliché verhaal ook uniek maken, dus er is verder absoluut niks mis om dit plot aan te houden. Het betekent wel dat je aan je schrijven moet werken, en hoe doe je dit, door te schrijven en bij te leren (;

    Titels bedenken is niet mijn sterkste punt dus ik vrees je daarbij niet echt te helpen. Het enige wat er nu even in me op komt is 'The gift of two'.
    Het is zeker niet dat ik negatief ben over je verhaal, want zo bedoel ik dat absoluut niet. Ik denk, dat als je er echt aan wilt werken, je er een steengoed verhaal uit kan halen, maar dit is slechts aan jezelf (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    ik zal het persoonlijk niet snel gaan lezen, behalve als het echt heel goed geschreven en uitgewerkt is.


    -

    Ik ben het eens met Mockingjayz en Merrow. No offense.


    Every living creature dies alone.